Φρου Φρου: Τα προϊόντα, η ιστορία, το συναίσθημα και το Morning Coffee ως σήμα κατατεθέν(video)

Μέσα από μια νέα σειρά podcast επεισοδίων που φέρνει κοντά μας η United Brains, βάζουμε στο μικροσκόπιο σύγχρονα θέματα του κόσμου της επικοινωνίας και του branding, με έμφαση στη διαχρονική μάχη «Global vs Local Brands».

Ο Γιάννος Κινάνης, director της United Brains, μας υπενθυμίζει πως, σήμερα, η αυθεντικότητα και η αληθινή σύνδεση με τον καταναλωτή είναι το κλειδί για να ξεχωρίσει ένα brand σε έναν κόσμο που αλλάζει συνεχώς.

Στο προσκήνιο, η Φρου Φρου, ένα αυθεντικό κυπριακό brand που κόντρα σε κάθε πρόκληση εντός και εκτός, κατάφερε να συνδεθεί συναισθηματικά με τον Κύπριο καταναλωτή και όχι μόνο.

Ο Γιάννος τονίζει πως η δύναμη του storytelling και η γνήσια επικοινωνία, βασισμένη στην ιστορία και τις αξίες, είναι αυτές που δημιουργούν τις πραγματικές σχέσεις εμπιστοσύνης και νοσταλγίας.

Σε μια αγορά γεμάτη πολυεθνικούς κολοσσούς, η Φρου Φρου δεν επιβιώνει απλώς, αλλά ανήκει πια στα τοπικά σύμβολα.

Και το Morning Coffee, το μπισκότο που μυρίζει κυπριακό σπίτι, ιστορία και παράδοση, γίνεται η αφορμή για να μιλήσουμε για τη δύναμη της μνήμης, της γεύσης και των συναισθημάτων που ταξιδεύουν από γενιά σε γενιά.

Η κλασική συνταγή παραμένει αναλλοίωτη, ενώ τώρα το αγαπημένο μπισκότο «κτυπά» και με αλεύρι ολικής, προσφέροντας νέα επιλογή που αγκαλιάζει τις σύγχρονες προτιμήσεις.

Αυτό το επεισόδιο αναδεικνύει την τέχνη του storytelling ως καρδιά της επικοινωνίας, εκεί όπου η κάθε γεύση και κάθε άρωμα γίνεται γέφυρα ανάμεσα στο παρελθόν και το παρόν, δημιουργώντας μοναδικές εμπειρίες που αγγίζουν την ψυχή και μένουν ζωντανές μέσα στον χρόνο.