Γιώργος Σταύρου: Ο τομέας της out-of-home διαφήμισης στην Κύπρο και τα 25 χρόνια διαδρομής της Superad
Έμιλυ Αντωνίου 13:53 - 18 Ιουνίου 2025

Για 25 χρόνια τώρα η Superad ξεπροβάλλει σε κάθε μας διαδρομή, σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους της Κύπρου αλλά και σε κύριες οδικές αρτηρίες των πόλεων και όχι μόνο.
Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Billboard (Billboard National Day) την 1η Ιουνίου, ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας Γιώργος Σταύρου, επισημαίνει ότι η Superad διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο υπαίθριας διαφήμισης στη χώρα μας με 450 και πλέον διαφημιστικά σημεία, κάτι που τη φέρνει στην κορυφή της λίστας του κυπριακού Out-Of-Home (OOH) industry.
Τομείς όπως Real Estate και Fast-Moving Concumer Goods (FMCG’s) έχουν τη μερίδα του λέοντος στην υπαίθρια διαφήμιση της Κύπρου, ενώ ο κ. Σταύρου επεξηγεί τους λόγους που το OOH κερδίζει συνεχώς έδαφος, την ώρα που κατακτά και νέο πελατολόγιο από νεόφερτους για τα κυπριακά δεδομένα τομείς.
Ποια η διαδρομή της Superad από της ιδρύσεώς της έως σήμερα;
Η Superad είναι μια οικογενειακή επιχείρηση που ιδρύθηκε το 2000 και έχει καθιερωθεί ως αξιόπιστος συνεργάτης στον χώρο της υπαίθριας διαφήμισης στην Κύπρο.
Φέτος γιορτάζουμε 25 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην κυπριακή αγορά και είμαστε αισιόδοξοι βλέποντας την υπαίθρια διαφήμιση να αποκτά όλο και μεγαλύτερη πραγματική αξία, καθώς ενσωματώνεται όλο και περισσότερο στην καθημερινότητα του κύπριου πολίτη.
Σε αυτό συμβάλλουν σίγουρα οι ευνοϊκές καιρικές συνθήκες αλλά και οι κοντινές αποστάσεις που έχουμε στο νησί.
Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να χτίζουμε διαχρονικές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην επίτευξη των επιχειρηματικών τους στόχων και προσφέροντάς τους τις κατάλληλες τοποθεσίες, ώστε το μήνυμά τους να φτάσει στο σωστό κοινό τη σωστή στιγμή.
Πώς εξελίχθηκε ο τομέας της out-of-home (OOH) διαφήμισης τα τελευταία χρόνια;
Τα τελευταία χρόνια η υπαίθρια διαφήμιση έχει εξελιχθεί σημαντικά, με μεγαλύτερη πλέον έμφαση στα πιο εντυπωσιακά και στρατηγικά σημεία, στο πιο ευφάνταστο και δημιουργικό διαφημιστικό περιεχόμενο και στην ανάλυση μετρήσιμων δεικτών απόδοσης της διαφήμισης προς όφελος του πελάτη.
Η Superad ήταν πάντα μπροστά στις εξελίξεις, από την πρώτη κιόλας μέρα, φέρνοντας τις πρώτες πινακίδες στους αυτοκινητόδρομους της Κύπρου.
Σήμερα παραμένουμε πρωτοπόροι, έχοντας το μεγαλύτερο δίκτυο στην Κύπρο με περισσότερα από 450 διαφημιστικά σημεία, κατά μήκος των αυτοκινητόδρομων και εντός πόλεων, μέσω των οποίων μπορούμε να διασφαλίσουμε τη μέγιστη κάλυψη και προβολή για τους πελάτες μας.
Ποιος είναι ο ρόλος της Superad σήμερα ως OOH Provider στην κυπριακή αγορά και ποια είναι τα βασικά της ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα;
Πέραν του βασικού της ρόλου ως OOH Provider, που είναι η προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων και η ενίσχυση του brand awareness των πελατών της, η Superad διαδραματίζει σήμερα έναν ηγετικό και συνάμα πολυδιάστατο ρόλο στην κυπριακή αγορά διαφήμισης.
Η Superad ξεχωρίζει ως ηγέτιδα στον χώρο της για το μέγεθος και το εύρος του δικτύου της, τα πολλά στρατηγικά σημεία της, τη μεγάλη κάλυψη περιοχών και πληθυσμού παγκύπρια αλλά και την άριστη γνώση της αγοράς λόγω της 25ετούς εμπειρίας της στον χώρο.
Ποια είναι τα βασικά κριτήρια που λαμβάνετε υπόψη για να διασφαλίσετε την επιτυχία μιας καμπάνιας OOH για τον πελάτη σας;
Με γνώμονα πάντα την επιτυχία και την αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής εκστρατείας του πελάτη μας, προσπαθούμε πρώτα να κατανοήσουμε ποιοι είναι οι στόχοι του, οι ανάγκες και το κοινό στο οποίο στοχεύει.
Αφού γίνουν πλήρως αντιληπτά τα πιο πάνω, τότε εστιάζουμε στον εντοπισμό των καταλληλότερων τοποθεσιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του πελάτη μας, σε συνδυασμό με τη δημιουργία έξυπνου, ευανάγνωστου και προσεκτικά σχε- διασμένου διαφημιστικού περιεχομένου.
Η πολυετής εμπειρία μας και η γνώση πολλών και διαφορετικών τομέων της κυπριακής αγοράς, μας επιτρέπουν να παρέχουμε λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες κάθε πελάτη.
Τι είδους καμπάνιες επιλέγουν, συνήθως, οι πελάτες σας και ποια trends παρατηρείτε στις ανάγκες των brands;
Οι περισσότερες διαφημιστικές εκστρατείες είτε προέρχονται από το Real Estate είτε από το από το FMCG’s ή από άλλους κλάδους, έχουν ως βασικό στόχο το brand awareness, καθώς η αγνωρισιμότητα παραμένει η κύρια προτεραιότητα για κάθε brand.
Ζήτηση επίσης έχουν οι εποχικές και οι event-based καμπάνιες, οι οποίες αποσκοπούν στη μέγιστη προβολή σε στοχευμένα χρονικά διαστήματα. Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε, επίσης, την εμφάνιση διαδραστικών μηνυμάτων με τη χρήση QR codes ή hashtags.
Είναι, επίσης, αυξανόμενη η ανάγκη των επιχειρήσεων για συναισθηματική σύνδεση με το κοινό, ενώ πολλές επιχειρήσεις αξιοποιούν την υπαίθρια διαφήμιση για να προβάλουν την εταιρική κοινωνική τους ευθύνη.
Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η OOH διαφήμιση και πώς προσαρμόζεται η Superad σε αυτές;
Μία από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα ο τομέας μας είναι η ανάγκη για παρουσίαση δεικτών απόδοσης. Οι επιχειρήσεις, επηρεασμένες κυρίως από στοιχεία που λαμβάνουν από διάφορους ψηφιακούς παρόχους διαφήμισης, ζητούν δεδομένα, analytics και εκτιμώμενο ROI για να βοηθηθούν στη λήψη της απόφασής τους.
Στη Superad έχουμε ανταποκριθεί ήδη σ’ αυτή την ανάγκη τα τελευταία χρόνια και είμαστε σε θέση να υπολογίζουμε την αξία της επένδυσης του πελάτη μας, αξιοποιώντας επίσημα στοιχεία κυκλοφορίας. Η ανάλυση αυτή γίνεται χωρίς κάποια επιπλέον οικονομική επιβάρυνση για τον πελάτη.
Γιατί η OOH διαφήμιση παραμένει αποτελεσματική σε μια εποχή ψηφιακού κορεσμού και συνεχών online ερεθισμάτων;
Σε μια εποχή κατά την οποία οι καταναλωτές βομβαρδίζονται καθημερινά από δεκάδες ψηφιακά μηνύματα, η υπαίθρια διαφήμιση ξεχωρίζει γιατί είναι σταθερή, απτή και αδιάκοπη. Δεν απαιτεί κλικ, δεν παραβλέπεται με ένα scroll και δεν μπορεί να μπλοκαριστεί με ad blockers.
Αντίθετα, λειτουργεί παθητικά αλλά αποτελεσματικά, καθώς ο οδηγός, ο πεζός ή ο τουρίστας τη βλέπει καθημερινά σε επαναλαμβανόμενα σημεία.
Αυτή η συχνή έκθεση δημιουργεί εξοικείωση, χτίζει εμπιστοσύνη και διατηρεί το brand top of mind. Ιδιαίτερα στην Κύπρο, με τις μικρές αποστάσεις και την έντονη ηλιοφάνεια, η υπαίθρια διαφήμιση γίνεται ακόμη πιο άμεση, ορατή και αποτελεσματική.
Σε ποιο βαθμό η ΟΟΗ ανταποκρίνεται στην απαίτηση για ισορροπημένη σχέση κόστους και απόδοσης;
Η ΟΟΗ προσφέρει μεγάλη αξία σε σχέση με το κόστος της. Μία καλά σχεδιασμένη διαφήμιση σε στοχευμένα σημεία μπορεί να δώσει χιλιάδες καθημερινά impressions για εβδομάδες ή και μήνες χωρίς την ανάγκη για συνεχή ανανέωση του περιεχομένου.
Ιδιαίτερα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Κύπρου, που λειτουργούν σε τοπικές αγορές, η OOH διαφήμιση προσφέρει κάτι που τα ψηφιακά μέσα συχνά δεν μπορούν, την φυσική αλλά και τοπική παρουσία στον πραγματικό κόσμο. Μέσα σε έναν κορεσμένο online χώρο η υπαίθρια προβολή γίνεται πλέον στρατηγικό πλεονέκτημα.
Τι να περιμένουμε από την εταιρεία σας στο μέλλον;
Επειδή για μας στο επίκεντρο είναι και θα είναι πάντα ο πελάτης, βασικός μας στόχος και αναλλοίωτος είναι να συνεχίσουμε στην ίδια γραμμή και για τα επόμενα 25 χρόνια, χτίζοντας διαχρονικές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην επίτευξη των επιχειρηματικών τους στόχων.
Παράλληλα θα παρακολουθούμε από κοντά τις εξελίξεις του τομέα και αν χρειαστεί θα προσαρμοζόμαστε, ώστε να παραμείνουμε Leaders στον χώρο της υπαίθριας διαφήμισης στην Κύπρο.
Facts & Figures
Συνολικός αριθμός διαφημιστικών θέσεων: 462 faces (διαφημιστικές πινακίδες αυτοκινητόδρομων και πόλεων, στάσεις λεωφορείων)
Γεωγραφική κάλυψη
Σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους της Κύπρου και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας: Λευκωσία - Λεμεσό, Λευκωσία – Λάρνακα, Λευκωσία - Τρόοδος, Λάρνακα - Αγία Νάπα, Λάρνακα – Λεμεσό, Λεμεσό – Πάφο, Παρακαμπτήριο Λευκωσίας
Εντός πόλεων: Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα, Παραλίμνι (Πρωταράς)
Επιπλέον περιοχές: Λατσιά, Δάλι, Αστρομερίτης, Κίτι
Προσωπικό: 25 άτομα
Βραβεία & διακρίσεις: Βραβείο περιεχομένου στα Carob Awards 2019 (Party Ice), 2020 (Ahmad Tea), 2023 (Mr. Brown) από καμπάνιες που έτρεξαν στο δίκτυό μας.
Πελατολόγιο: Τη μερίδα του λέοντος έχουν τομείς όπως Real Estate, FMCG’s, F&B, Financial Services κι ακολουθούν πολλοί άλλοι. Tα τελευταία χρόνια έχει ανέβει το ποσοστό για καμπάνιες από ξένες πολυεθνικές εταιρείες.