powered by

Αγορά CRM 2025: Απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών

Το μέγεθος της αγοράς του CRM αυξήθηκε ραγδαία πρόσφατα. Η αναμενόμενη ανάπτυξη είναι από 254,89 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024 έως 298,61 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, υποδεικνύοντας έναν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 17,2%.

Αυτή η σημαντική αύξηση κατά τη συγκεκριμένη περίοδο μπορεί να αποδοθεί στην έναρξη της ψηφιακής εποχής, στην εστίαση στις πελατοκεντρικές επιχειρηματικές στρατηγικές, στη ζήτηση για αυτοματοποίηση των πωλήσεων και του μάρκετινγκ, στην έξαρση του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην παγκοσμιοποίηση και στην ανάπτυξη της αγοράς.

Εταιρείες όπως η SOFTONE συμβάλλουν καθοριστικά σε αυτή την πορεία, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις CRM που ενισχύουν την παραγωγικότητα και τη σχέση με τον πελάτη.

Το μέγεθος της αγοράς CRM προβλέπεται να παρουσιάσει σημαντική αύξηση τα επόμενα χρόνια, κλιμακούμενο στα 561,17 δισ. δολάρια έως το 2029 με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 17,1%.

Η επέκταση κατά την προβλεπόμενη περίοδο μπορεί να πιστωθεί στην ενσωμάτωση του AI και της προγνωστικής ανάλυσης, στην εξάπλωση των λύσεων που βασίζονται στο cloud, στο mobile CRM, στον εστιασμό στην εμπειρία του πελάτη (CX) και στην ενσωμάτωση του IoT.

Οι βασικές τάσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου περιλαμβάνουν την υπερ-εξατομίκευση, τη χαρτογράφηση της διαδρομής του πελάτη, την ενοποίηση όλων των καναλιών, καθώς και τον έλεγχο της ποιότητας των δεδομένων, μαζί με την εξέλιξη του social CRM.

Το αυξανόμενο πελατολόγιο των οργανισμών και η αυξανόμενη έμφαση στην ικανοποίηση των πελατών αναμένεται να δώσουν ώθηση στην αγορά του CRM στο προσεχές μέλλον.

Είναι ζωτικής σημασίας για τους οργανισμούς να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες, να κατανοούν την αγοραστική συμπεριφορά των πελατών και άλλες αποχρώσεις, να εντοπίζουν ευκαιρίες για διασταυρούμενες πωλήσεις και να αναπτύσσουν παράγοντες διάκρισης για να διατηρούν τους υφιστάμενους πελάτες και να συγκεντρώνουν νέους.

Αυτό τροφοδοτεί την ανάγκη για CRM στους οργανισμούς, βοηθώντας σε μια βαθύτερη κατανόηση των πελατών τους και καλλιεργώντας ισχυρές σχέσεις.

Η ενσωμάτωση των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης σε πλατφόρμες CRM, γνωστό ως Social και Mobile CRM, βρίσκεται σε άνοδο, με στόχο τη μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων της σε όλες τις έξυπνες συσκευές, παρέχοντας πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο οπουδήποτε και οποτεδήποτε.

Αυτή η συγχώνευση αποδεικνύεται επωφελής για την ενίσχυση της παραγωγικότητας, τον εμπλουτισμό της εμπειρίας των πελατών και την εξεύρεση περισσότερων σχετικών πληροφοριών.

Οι διαφημιζόμενοι αξιοποιούν αυτές τις πλατφόρμες για κοινωνική σύνδεση και διαμοιρασμό με τους πελάτες, ενισχύοντας έτσι την ανάπτυξη προϊόντων και την αντιληπτή αξία τους.

Επιπλέον, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χειρίζονται αποτελεσματικά τα παράπονα, τα ερωτήματα και τις απαιτήσεις των πελατών.

Ένας μεγαλύτερος αριθμός χρηστών έχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε δεδομένα μέσω του κοινωνικού και του mobile CRM.

Πολλές επιχειρήσεις υιοθετούν αυτή την προσέγγιση για να ενισχύσουν τη στρατηγική και τη διαθεσιμότητα της δέσμευσης των πελατών τους.

Δειτε Επισης

Freedom Holding Corp.: Αύξηση εσόδων 23% για το 2025 με οδηγό τις χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές υπηρεσίες
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Η Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025-«Μην σταματάς ποτέ να εξελίσσεσαι»
Τελετή βράβευσης προγράμματος «Οικολογικά σχολεία» 2025 στο κτήριο διοίκησης της Ελληνικής Τράπεζας
Ashish Chauhan: Πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία NSE IX και ΧΑΚ-Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στις δύο χώρες
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Αγορά CRM 2025: Απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών
Η Κύπρος συμμετέχει για τρίτη συνεχή χρονιά στην ευρωπαϊκή εκστρατεία #PlantHealth4Life
PadelPro Corporate Tournament: Οι εταιρείες της Λευκωσίας παίζουν... δυνατά(video)
TikTok & Aleph σε μια παρουσίαση αποκλειστικά για marketers