powered by

TikTok & Aleph σε μια παρουσίαση αποκλειστικά για marketers

Την Πέμπτη 19 Ιουνίου στις 14:30, ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου διοργανώνει στη Λευκωσία μια παρουσίαση αποκλειστικά για διαφημιζόμενους για τη ραγδαία ανερχόμενη πλατφόρμα του TikTok.

Την παρουσίαση θα πραγματοποιήσουν οι:

  • Αντώνης Χατζηπαντελή - Client Partner, Aleph
  • Τίνα Παναγιώτου - Client Solutions Manager, Aleph

Εισαγωγή από:

  • Elena Dumanskaya - Agency Partnerships Lead, TikTok
  • Marc Zahra - Senior Client Solutions Manager, TikTok

Η παρουσίαση θα περιλαμβάνει τα εξής:

  • TikTok growth
  • Cyprus demographics
  • Why TikTok
  • Top content categories
  • Gen Z app?
  • How to use TikTok for your campaigns
  • Pros and Cons of advertising on TikTok without having an actual page on TikTok

Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Εκτιμώμενη διάρκεια: 2 ώρες.

Αν είσαστε marketer και θέλετε να παρακολουθήσετε το εκπαιδευτικό αυτό σεμινάριο, παράκληση να μας ενημερώσετε άμεσα κάνοντας εγγραφή στο https://www.cyprusadvertisers.com/news-events/events/tiktok-aleph/register Η εγγραφή θα επιβεβαιωθεί με email.

Ο Πρόεδρος του ΣΔΚ, Λευτέρης Αθανασίου, δήλωσε: «Είναι μεγάλη μας χαρά που σε αυτό το σεμινάριο η Aleph,officially preferred partner του TikTok, αλλά και στελέχη από το ίδιο το TikTok, θα βρίσκονται μαζί μας για να μας δώσουν insights για την αξιοποίηση του στην Κύπρο, στατιστικά στοιχεία, διαφημιστικές δυνατότητες και πολλά άλλα.

Σας περιμένουμε για ένα χορταστικό δίωρο που είμαστε σίγουροι ότι θα σας εξάψει το ενδιαφέρον. Είναι ένα εκπαιδευτικό event αποκλειστικά για διαφημιζόμενους, καλούμε λοιπόν τους Κύπριους marketers -μέλη και μη μέλη- να έρθουν στο event αυτό που προσφέρουμε δωρεάν».

Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου είναι μη κερδοσκοπικός φορέας που εκπροσωπεί τις διαφημιζόμενες επιχειρήσεις στην Κύπρο. Είναι μέλος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων από το 2004.

Όραμα του συνδέσμου, η δημιουργία ενός υγιούς και αναπτυξιακού εμπορικού περιβάλλοντος στο οποίο τα brands μπορούν να ξεχωρίσουν και να οικοδομήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης και ειλικρινούς επικοινωνίας με τον καταναλωτή και τους υπόλοιπους stakeholders.

Δειτε Επισης

Freedom Holding Corp.: Αύξηση εσόδων 23% για το 2025 με οδηγό τις χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές υπηρεσίες
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Η Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025-«Μην σταματάς ποτέ να εξελίσσεσαι»
Τελετή βράβευσης προγράμματος «Οικολογικά σχολεία» 2025 στο κτήριο διοίκησης της Ελληνικής Τράπεζας
Ashish Chauhan: Πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία NSE IX και ΧΑΚ-Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στις δύο χώρες
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Αγορά CRM 2025: Απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών
Η Κύπρος συμμετέχει για τρίτη συνεχή χρονιά στην ευρωπαϊκή εκστρατεία #PlantHealth4Life
PadelPro Corporate Tournament: Οι εταιρείες της Λευκωσίας παίζουν... δυνατά(video)
TikTok & Aleph σε μια παρουσίαση αποκλειστικά για marketers