TikTok & Aleph σε μια παρουσίαση αποκλειστικά για marketers

Την Πέμπτη 19 Ιουνίου στις 14:30, ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου διοργανώνει στη Λευκωσία μια παρουσίαση αποκλειστικά για διαφημιζόμενους για τη ραγδαία ανερχόμενη πλατφόρμα του TikTok.

Την παρουσίαση θα πραγματοποιήσουν οι:

  • Αντώνης Χατζηπαντελή - Client Partner, Aleph
  • Τίνα Παναγιώτου - Client Solutions Manager, Aleph

Εισαγωγή από:

  • Elena Dumanskaya - Agency Partnerships Lead, TikTok
  • Marc Zahra - Senior Client Solutions Manager, TikTok

Η παρουσίαση θα περιλαμβάνει τα εξής:

  • TikTok growth
  • Cyprus demographics
  • Why TikTok
  • Top content categories
  • Gen Z app?
  • How to use TikTok for your campaigns
  • Pros and Cons of advertising on TikTok without having an actual page on TikTok

Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Εκτιμώμενη διάρκεια: 2 ώρες.

Αν είσαστε marketer και θέλετε να παρακολουθήσετε το εκπαιδευτικό αυτό σεμινάριο, παράκληση να μας ενημερώσετε άμεσα κάνοντας εγγραφή στο https://www.cyprusadvertisers.com/news-events/events/tiktok-aleph/register Η εγγραφή θα επιβεβαιωθεί με email.

Ο Πρόεδρος του ΣΔΚ, Λευτέρης Αθανασίου, δήλωσε: «Είναι μεγάλη μας χαρά που σε αυτό το σεμινάριο η Aleph,officially preferred partner του TikTok, αλλά και στελέχη από το ίδιο το TikTok, θα βρίσκονται μαζί μας για να μας δώσουν insights για την αξιοποίηση του στην Κύπρο, στατιστικά στοιχεία, διαφημιστικές δυνατότητες και πολλά άλλα.

Σας περιμένουμε για ένα χορταστικό δίωρο που είμαστε σίγουροι ότι θα σας εξάψει το ενδιαφέρον. Είναι ένα εκπαιδευτικό event αποκλειστικά για διαφημιζόμενους, καλούμε λοιπόν τους Κύπριους marketers -μέλη και μη μέλη- να έρθουν στο event αυτό που προσφέρουμε δωρεάν».

Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου είναι μη κερδοσκοπικός φορέας που εκπροσωπεί τις διαφημιζόμενες επιχειρήσεις στην Κύπρο. Είναι μέλος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων από το 2004.

Όραμα του συνδέσμου, η δημιουργία ενός υγιούς και αναπτυξιακού εμπορικού περιβάλλοντος στο οποίο τα brands μπορούν να ξεχωρίσουν και να οικοδομήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης και ειλικρινούς επικοινωνίας με τον καταναλωτή και τους υπόλοιπους stakeholders.

Δειτε Επισης

Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και Costa Coffee ενώνουν ξανά δυνάμεις για ενίσχυση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών
Eurobank: Όταν η ανάπτυξη μετριέται με κοινωνικό αποτύπωμα
Τα πaiδία παίζει στη RedwolfOgilvy...Η σειρά μικρών διαφημίσεων που επανατοποθετούν την αφήγηση με σύγχρονα εργαλεία(vid)
Save The Date για το 17ο Συνέδριο Εταιρικής Βιωσιμότητας & Υπευθυνότητας
Το SupportCY της Τράπεζας Κύπρου στη μάχη της πρόληψης και άμεσης ανταπόκρισης σε πυρκαγιές
Φοιτητές αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Νεάπολις σχεδίασαν για τη Γάζα με οδηγό την ανθεκτικότητα
Η νέα καμπάνια «Voices of Purpose» της Purpose Communications-Δημόσια συζήτηση για επανεξέταση του ρόλου της επικονωνίας
Μέχρι την 1η Αυγούστου αιτήσεις για υποτροφίες από το Enavsma Foundation
Η Sleed σχεδιάζει την digital στρατηγική της Vileda στην Ελλάδα
Ο Shaul Keinan και το όραμα της Κύπρου ως διεθνής επιχειρηματικός προορισμός