Εμπλουτίζεται ο ψηφιακός βοηθός-24/7 εξυπηρέτηση και για θέματα δημόσιων συμβάσεων
InBusinessNews 17:48 - 13 Ιουνίου 2025

Από σήμερα, μέσω του Ψηφιακού Βοηθού στην πύλη gov.cy, προσφέρεται στους πολίτες άμεση, αξιόπιστη και συνεχής εξυπηρέτηση σε 24ωρη βάση, για θέματα που αφορούν στις Δημόσιες Συμβάσεις.
Ο Ψηφιακός Βοηθός έχει επίσης ενσωματωθεί στη νέα διαδραστική ιστοσελίδα των Δημόσιων Συμβάσεων του Γενικού Λογιστηρίου, αντικαθιστώντας το υφιστάμενο εργαλείο συχνών ερωτήσεων, και προσφέροντας πληρέστερες απαντήσεις προς τις Αναθέτουσες Αρχές και το κοινό.
Συγκεκριμένα, ο Ψηφιακός Βοηθός θα μπορεί πλέον να απαντά σε ερωτήματα πολιτών που σχετίζονται με τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:
- Προκηρύξεις διαγωνισμών
- Αξιολόγηση – Ανάθεση Συμβάσεων
- Υλοποίηση – Διαχείριση Συμβάσεων
- Αλλαγές και Απαιτήσεις σε Συμβόλαια
- Ηλεκτρονικοί κατάλογοι και Ηλεκτρονική Αγορά
- Συμφωνίες Πλαίσιο και Δυναμικά Συστήματα Αγορών
- Ηλεκτρονικό Σύστημα Σύναψης Συμβάσεων (eProcurement)
- Θέματα βέλτιστων πρακτικών και καθοδήγησης
- Γενικά Θέματα Δημόσιων Συμβάσεων
Η πρόσβαση στον Ψηφιακό Βοηθό παρέχεται μέσω:
- της κυβερνητικής πύλης gov.cy,
- της εφαρμογής «Ψηφιακός Πολίτης»,και
- της ιστοσελίδας των Δημόσιων Συμβάσεων, στην οποία έχει ενσωματωθεί.
Σημειώνεται ότι οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν τα ερωτήματά τους είτε γραπτώς είτε προφορικά, αξιοποιώντας τη δυνατότητα φωνητικού βοηθού.
Μέχρι σήμερα, σε διάστημα έξι (6) σχεδόν μηνών λειτουργίας, ο Ψηφιακός Βοηθός έχει απαντήσει σε πέραν των 104.000 ερωτήσεων πολιτών μέσω της πύλης gov.cy. Σταδιακά, και με την προσθήκη νέων θεματικών, εξελίσσεται σε ένα πολύτιμο εργαλείο πληροφόρησης και υποστήριξης για την καθημερινότητα του πολίτη, διευκολύνοντας, απλουστεύοντας και επιταχύνοντας την αλληλεπίδρασή του με το δημόσιο.
Το σύνολο των θεματικών, στις οποίες ανταποκρίνεται ο Ψηφιακός Βοηθός μέχρι σήμερα βρίσκεται στον σχετικό σύνδεσμο.