Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι
InBusinessNews 10:55 - 13 Ιουνίου 2025

Με καταιγιστικούς ρυθμούς μεταβάλλεται ο παγκόσμιος χάρτης των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Η τεχνολογία, οι νέες πλατφόρμες και οι συνεχώς μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των χρηστών δημιουργούν ένα δυναμικό περιβάλλον, όπου η εξατομίκευση, η διαδραστικότητα και η mobile-first προσέγγιση γίνονται πλέον ο κανόνας.
Η βιωσιμότητα, η επιχειρηματική ευελιξία και η διαρκής ανανέωση στρατηγικής είναι απαραίτητα στοιχεία για να επιβιώσουν οι οργανισμοί, ενώ η ανάγκη για προσαρμογή στις κοινωνικές αλλαγές και στις προσδοκίες του σύγχρονου κοινού δεν ήταν ποτέ πιο επιτακτική.
Οι εταιρείες σε Κύπρο, Ελλάδα και διεθνώς, καλούνται να επενδύσουν σε νέες μορφές επικοινωνίας και διαφήμισης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες συνήθειες του κοινού, δημιουργώντας ένα οικοσύστημα όπου η τεχνολογία και η δημιουργικότητα συνυπάρχουν αρμονικά.
Σε αυτό το πλαίσιο, το 22ο Marketing, Advertising, Media & Communication Conference 2025 φιλοξενεί στην Blue Stage ομιλία του Γιώργου Σαλιάρη-Φασσέα, General Manager, Strategy, Technology & Growth και μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της Alter Ego Media -του μεγαλύτερου ελληνικού media ομίλου, ο οποίος εισήχθη πρόσφατα στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
Στην τοποθέτησή του, με τίτλο «Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ» , θα αναλύσει πώς μεταμορφώνονται οι όμιλοι των media για να παραμείνουν βιώσιμοι και κερδοφόροι, ενώ θα σχολιάσει τις βαθιές και πολλές φορές «σεισμικές» αλλαγές που έχει βιώσει το ελληνικό media ecosystem τα τελευταία χρόνια.
Ο ομιλητής έχει διαγράψει μια αξιόλογη πορεία στους τομείς των media, της τεχνολογίας και των επενδύσεων, με προηγούμενες θέσεις όπως Operating Partner στο fund Big Pi Ventures, Founder της Greek Grape Company, General Manager της Ogilvy Greece, αλλά και ως ο άνθρωπος πίσω από την ίδρυση του γραφείου της Google στην Ελλάδα. Με σπουδές στο Warwick και στο London School of Economics, φέρνει στη σκηνή του συνεδρίου έναν σπάνιο συνδυασμό στρατηγικής σκέψης, επιχειρηματικής διορατικότητας και εμπειρίας από την αιχμή της καινοτομίας.
Ετοιμαστείτε για το μεγάλο γεγονός
Ετοιμαστείτε για το 22ο Marketing, Advertising, Media & Communication Conference 2025. Το απόλυτο γεγονός για επαγγελματίες του Κλάδου επιστρέφει δυναμικά, προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία για ουσιαστική ενημέρωση, έμπνευση και στρατηγική σκέψη, μέσα από τις τάσεις, τις εξελίξεις και τα επιχειρηματικά μοντέλα που επαναπροσδιορίζουν διαφήμιση, marketing και media.
Από την εμπειρία των παγκόσμιων experts μέχρι τις στοχευμένες τοποθετήσεις για τις νέες απαιτήσεις των πελατών, το πρόγραμμα εστιάζει σε όσα πρέπει να γνωρίζει κάθε επαγγελματίας που θέλει να επιβιώσει και να διαπρέψει στη νέα πραγματικότητα.
Στο φετινό συνέδριο, πέντε διαφορετικές θεματικές σκηνές αναλύουν τις κρίσιμες παραμέτρους της νέας εποχής: το μέλλον των διαφημιστικών εταιρειών και τα νέα revenue streams που καλούνται να ανακαλύψουν, οι στρατηγικές του digital marketing και η δυναμική του influencer marketing, ο μετασχηματισμός του media ecosystem με γνώμονα τις παγκόσμιες τάσεις, η αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης και της διαχείρισης δεδομένων στην επικοινωνία, καθώς και οι μέθοδοι για τη δημιουργία brands που οι καταναλωτές αγαπούν και επιλέγουν.
Η φετινή διοργάνωση περιλαμβάνει συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα το μέλλον των εταιρειών διαφήμισης και επικοινωνίας στην Κύπρο, τις απαιτήσεις του πελάτη του μέλλοντος και τη σύγκριση παλιών και νέων πηγών εσόδων.
Παράλληλα, θα εξεταστούν οι μεγάλες παγκόσμιες τάσεις στην διαφήμιση και επικοινωνία, η νέα εποχή του digital marketing, η ανάπτυξη και στρατηγική του influencer marketing, και ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στη δημιουργία brands που αναγνωρίζουν και αγαπούν οι καταναλωτές.
Το 22ο Marketing, Advertising, Media & Communication Conference 2025 υπόσχεται να δώσει απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα του κλάδου, να ανοίξει δρόμους προς νέες προοπτικές και να εμπνεύσει κάθε συμμετέχοντα με πρακτικά εργαλεία και ουσιαστική πληροφόρηση που θα θωρακίσει τη θέση του σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία.
Ποιους ενδιαφέρει
Η διοργάνωση απευθύνεται σε Marketing Managers, Brand Managers, Digital Managers, CEOs, Sales Directors, Heads of Communication, Public Relations Executives, διαφημιστικά γραφεία, media consultants και επαγγελματίες από όλο το φάσμα της οικονομικής δραστηριότητας, προσφέροντας μια μοναδική πλατφόρμα ανταλλαγής ιδεών και προβολής υπηρεσιών.
Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.
Για εγγραφή κάντε κλικ εδώ
Πληροφορίες
- Οργανωτής: IMH
- Sponsors: ECOMMBX, Imarcomms, IMR/University of Nicosia, Mamacrm, Webarts
- Premier Advertising Sponsor: Adbroad media
- Coffee Sponsor: Kawacom
- Με την στήριξη: Cyprus Advertisers Association, ΚΟΕΔ, ΣΔΕΚ
- Υποστηρικτής: 1210 Media
- Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, SuperFM
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
- Τ: 77777741
- email: events@imhbusiness.com
Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com