powered by

AI Agents στην πρώτη γραμμή: Η νέα εποχή της εμπειρίας πελάτη

Σε μια εποχή όπου η τεχνολογία καθορίζει σχεδόν κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας, η έννοια της «εμπειρίας πελάτη» αποκτά νέα διάσταση. Ο πελάτης του σήμερα δεν ικανοποιείται απλώς με γρήγορη εξυπηρέτηση -απαιτεί προσωποποίηση, συνέπεια και ενσυναίσθηση. Πώς όμως μπορούν οι επιχειρήσεις να ανταποκριθούν σε αυτές τις απαιτήσεις σε μεγάλη κλίμακα;

Την απάντηση έρχεται να δώσει ο Mark Oost, Αντιπρόεδρος Τεχνητής Νοημοσύνης και Generative AI της Capgemini, μέσα από τη δυναμική παρουσίασή του στο 4ο CITEA Digital Cyprus Conference, που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 20 Ιουνίου στο Pavilion Hall στη Λευκωσία, με τίτλο:

“Transforming Customer Journeys: The Power of AI Agents”

Ο Mark Oost, με πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στο πεδίο της AI και των δεδομένων, ηγείται της στρατηγικής ανάπτυξης του παγκόσμιου AI portfolio της Capgemini.

Έχει συνεργαστεί με κορυφαίες επιχειρήσεις σε πολλούς κλάδους -από τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες έως τη μεταποίηση και το λιανεμπόριο- βοηθώντας τις να μεταμορφώσουν τις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών και να δημιουργήσουν πραγματική αξία μέσω της τεχνητής νοημοσύνης.

Το μέλλον της εξυπηρέτησης είναι... πράκτορες

Στην παρουσίασή του, ο Mark θα αναδείξει πώς οι AI agents, δηλαδή οι «έξυπνοι ψηφιακοί πράκτορες», αλλάζουν ριζικά το τοπίο της επικοινωνίας με τον πελάτη. Δεν πρόκειται πλέον για bots που απλώς απαντούν σε ερωτήσεις.

Πρόκειται για έξυπνα, εκπαιδευμένα συστήματα που κατανοούν, προβλέπουν και εξατομικεύουν την κάθε αλληλεπίδραση, με στόχο τη δημιουργία μιας αληθινά διαδραστικής και ανθρώπινης εμπειρίας.

Η παρουσίαση θα καλύψει:

  • Τις στρατηγικές υπερ-προσωποποίησης που προκύπτουν από την αξιοποίηση δεδομένων και machine learning.
  • Τη δημιουργία ομαλών, πολυκαναλικών εμπειριών (omnichannel CX) που διατηρούν τη συνοχή και τη συνάφεια σε κάθε σημείο επαφής.
  • Παραδείγματα επιχειρηματικού αντίκτυπου από οργανισμούς που έχουν ήδη υιοθετήσει AI agents και είδαν βελτίωση στην αφοσίωση, στην αποτελεσματικότητα και στη μείωση κόστους εξυπηρέτησης.
  • Τις προκλήσεις γύρω από την προστασία προσωπικών δεδομένων, την ηθική χρήση της AI και την τεχνική ενσωμάτωση αυτών των λύσεων σε υφιστάμενες υποδομές.

Από τη θεωρία στην πράξη

Η προσέγγιση του Mark βασίζεται σε πραγματικές περιπτώσεις εφαρμογής, αποδεικνύοντας ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι μια αφηρημένη έννοια ή μια «πολυτέλεια» για τις μεγάλες επιχειρήσεις. Αντίθετα, πρόκειται για ένα εργαλείο άμεσα εφαρμόσιμο, ικανό να προσφέρει πλεονεκτήματα και σε μικρότερες επιχειρήσεις, ακόμα και στην κυπριακή αγορά, που βρίσκεται σε φάση ψηφιακής επιτάχυνσης.

Ο ίδιος πιστεύει ακράδαντα ότι η τεχνολογία έχει νόημα μόνο όταν βελτιώνει την ανθρώπινη εμπειρία.

Αυτό ακριβώς επιδιώκει με τη στρατηγική του στην Capgemini: να φέρει την καινοτομία πιο κοντά στους ανθρώπους, να απαντήσει στις πραγματικές ανάγκες και να δημιουργήσει ένα οικοσύστημα όπου οι ψηφιακοί πράκτορες λειτουργούν ως πρεσβευτές της εμπιστοσύνης.

Μια παρουσίαση που δεν πρέπει να χάσετε

Είτε είστε decision-maker, επαγγελματίας του marketing, CX lead ή απλώς ενδιαφέρεστε για τις πρακτικές εφαρμογές της AI, αυτή η παρουσίαση θα σας εξοπλίσει με γνώσεις, έμπνευση και στρατηγικές για να μετατρέψετε τα customer journeys σε ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα.

Ο Mark Oost δεν έρχεται απλώς για να μιλήσει για το μέλλον. Έρχεται να σας δείξει πώς να το εφαρμόσετε σήμερα.

Πληροφορίες

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

Πληροφορίες συνεδρίου

  • Οργανωτής: CITEA
  • Συντονιστής: IMH
  • Κύριος Χορηγός: ECOMMBX
  • Strategic Partner: cyta business
  • Masterclass presented by NetU
  • Stage Sponsor: Primetel
  • Χορηγοί: Capacitor Partners, CBS IT SYSTEMS CYPRUS, , Cosmote eValue, Fortinet, GrantXpert Consulting, IMR, Kyndryl, Remaps, SoftOne
  • Εκθέτες: Channel IT, Cl8.com, Cyma, Datatech, Epic, MS Electronics, Huwaei, Datatech, Ianus Technologies, Youdream
  • Με την Στήριξη: ISACA Cyprus Chapter, 1210 media, Social Canvas
  • Χορηγοί Επικοινωνίας: CBN portal, περιοδικό IN Business, OmegaTV, πόρταλ REPORTER, SUPER FM

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

  • Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
  • Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
  • Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)
Ξεναγήθηκε στους χώρους και τα ερευνητικά κέντρα του UCLan Cyprus ο Δ. Σκουρίδης
To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι
AI Agents στην πρώτη γραμμή: Η νέα εποχή της εμπειρίας πελάτη