powered by

Με παρουσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Διαφημιστικών Εταιρειών (EACA) το φετινό Advertising Conference

Οι μεγάλες τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον της διαφήμισης και της επικοινωνίας αναδεικνύουν ένα τοπίο σε διαρκή εξέλιξη, όπου η καινοτομία και η προσαρμοστικότητα γίνονται προαπαιτούμενα για κάθε επιτυχημένη εταιρεία.

Οι πλατφόρμες αλλάζουν, οι αλγόριθμοι εξελίσσονται και το κοινό καταναλώνει περιεχόμενο με νέους, απρόβλεπτους τρόπους.

Η εποχή της μαζικής επικοινωνίας παραχωρεί τη θέση της στην προσωποποιημένη εμπειρία, με τα δεδομένα και την τεχνητή νοημοσύνη να παίζουν κομβικό ρόλο στη στρατηγική απόφαση.

Οι επωνυμίες καλούνται να λειτουργούν ως πολυδιάστατες οντότητες, δημιουργώντας κοινότητες, εμπειρίες και ουσιαστική σύνδεση με τους καταναλωτές.

Παράλληλα, οι απαιτήσεις για διαφάνεια, βιωσιμότητα και αυθεντικότητα διαμορφώνουν νέους κανόνες που επηρεάζουν τόσο το μήνυμα όσο και τον τρόπο μετάδοσής του.
Η ταχύτητα των εξελίξεων απαιτεί από τα agencies να ανανεώνουν διαρκώς τις δεξιότητές τους και να υιοθετούν ευέλικτα μοντέλα λειτουργίας.

Στο πλαίσιο του 22ου Marketing, Advertising, Media & Communication Conference 2025, η Laure Jolibois, Head of EU Membership & Industry Relations στην EACA (European Association of Communication Agencies), θα μεταφέρει την εικόνα ενός διαφημιστικού γραφείου που δεν μοιάζει με κανένα άλλο.

Με εμπειρία πάνω από μια δεκαετία σε μεγάλες συνεργασίες στον χώρο των media και του αθλητισμού στη Γαλλία, η Laure προχώρησε σε μια σημαντική αλλαγή το 2024, μετακομίζοντας από το Παρίσι στις Βρυξέλλες, για να ηγηθεί μιας ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας που θέτει ψηλά τον πήχη της βιομηχανίας επικοινωνίας.

Στην ομιλία της με τίτλο «The Agency of the future», θα εστιάσει σε τέσσερις βασικούς άξονες.

Ο πρώτος αφορά τα διεθνή trend στην επικοινωνία. Η αγορά της διαφήμισης επηρεάζεται από παγκόσμιες τάσεις που οδηγούν σε ψηφιοποίηση, ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών και δημιουργία πολυκαναλικών εμπειριών.

Η Laure θα αναδείξει πώς οι διαφημιστικές εταιρείες πρέπει να ενσωματώσουν αυτές τις τάσεις, ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικές σε ένα περιβάλλον συνεχώς μεταβαλλόμενο.

Τι ζητούν οι πελάτες του αύριο;
Οι πελάτες εξελίσσονται και με αυτούς οι προσδοκίες τους. Οι νέοι πελάτες θέλουν συνεργάτες που κατανοούν βαθιά τις προκλήσεις τους, προσφέρουν ευελιξία και προσαρμόζονται γρήγορα σε νέες ανάγκες.

Η ομιλία θα δώσει, σε μια δεύτερη υποενότητα, χρήσιμες γνώσεις για το πώς οι διαφημιστικές εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν και να ανταποκριθούν στον «πελάτη του μέλλοντος».

Πώς εξελίσσονται τα παραδοσιακά μοντέλα λειτουργίας και πώς δημιουργούνται νέες ευκαιρίες εσόδων; Η Laure θα παρουσιάσει, επίσης, καινοτόμες προσεγγίσεις που αφορούν τη δομή και τη λειτουργία των διαφημιστικών και marketing agencies, με έμφαση σε νέες υπηρεσίες και βιώσιμες πηγές εσόδων.

Η διαφήμιση του αύριο χτίζεται πάνω στην τεχνολογία, την αυθεντικότητα και τη στρατηγική σκέψη.

Η ομιλήτρια θα μοιραστεί τη δική της οπτική για το πώς το τοπίο της διαφήμισης θα διαμορφωθεί τα επόμενα χρόνια, και πώς οι εταιρείες μπορούν να παραμείνουν σχετικές και δυναμικές μέσα σε έναν κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα.

Το απόλυτο γεγονός της βιομηχανίας

Το απόλυτο γεγονός για επαγγελματίες του Κλάδου επιστρέφει δυναμικά, προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία για ουσιαστική ενημέρωση, έμπνευση και στρατηγική σκέψη, μέσα από τις τάσεις, τις εξελίξεις και τα επιχειρηματικά μοντέλα που επαναπροσδιορίζουν διαφήμιση, marketing και media.

Από την εμπειρία των παγκόσμιων experts μέχρι τις στοχευμένες τοποθετήσεις για τις νέες απαιτήσεις των πελατών, το πρόγραμμα εστιάζει σε όσα πρέπει να γνωρίζει κάθε επαγγελματίας που θέλει να επιβιώσει και να διαπρέψει στη νέα πραγματικότητα.

Στο φετινό συνέδριο, πέντε διαφορετικές θεματικές σκηνές αναλύουν τις κρίσιμες παραμέτρους της νέας εποχής: το μέλλον των διαφημιστικών εταιρειών και τα νέα revenue streams που καλούνται να ανακαλύψουν, οι στρατηγικές του digital marketing και η δυναμική του influencer marketing, ο μετασχηματισμός του media ecosystem με γνώμονα τις παγκόσμιες τάσεις, η αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης και της διαχείρισης δεδομένων στην επικοινωνία, καθώς και οι μέθοδοι για τη δημιουργία brands που οι καταναλωτές αγαπούν και επιλέγουν.

Ποιους ενδιαφέρει η διοργάνωση

Η διοργάνωση απευθύνεται ειδικότερα, σε Marketing Managers, Brand Managers, Digital Managers, CEOs, Sales Directors, Heads of Communication, Public Relations Executives, διαφημιστικά γραφεία, media consultants και επαγγελματίες από όλο το φάσμα της οικονομικής δραστηριότητας, προσφέροντας μια μοναδική πλατφόρμα ανταλλαγής ιδεών και προβολής υπηρεσιών.

Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφή κάντε κλικ εδώ

Πληροφορίες

  • Sponsors: ECOMMBX, Imarcomms, IMR/University of Nicosia, Mamacrm, Webarts
  • Premier Advertising Sponsor: Adboard media
  • Coffee Sponsor: Kawacom
  • Οργανωτής: IMH
  • Με την στήριξη: Cyprus Advertisers Association, ΚΟΕΔ, ΣΔΕΚ
  • Υποστηρικτής: 1210 Media
  • Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, SuperFM
  • Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ: Τ: 77777741│email: events@imhbusiness.com
  • Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

ΠΔΣ: Στο ίδιο μήκος κύματος για την αναβάθμιση του συστήματος απονομής της δικαιοσύνης το ΔΝΤ
Ξεκινά την Παρασκευή το 1ο Corporate Padel Tournament από το PadelPro και το IN Business
Η Copper Island επίσημα στη Λεμεσό-Νέο σενάριο στην παγκόσμια κινηματογραφική βιομηχανία γράφεται στην Κύπρο(pics)
Νέα εποχή στην επαγγελματική εκπαίδευση-Η Lidl Κύπρου επενδύει στη νέα γενιά
Μια σύγχρονη κρατική υπηρεσία στο Γέρι με τη σφραγίδα της Cyfield-Παρέδωσε το Παγκύπριο Κέντρο Αιμοδοσίας
Το MBA του Πανεπιστημίου Κύπρου φιλοξένησε με επιτυχία το Blended Intensive Program (BIP)
Alpha Bank Κύπρου: Ολοκλήρωσε με επιτυχία το πρόγραμμα «Alpha Spend & Win»
ΕΚΟ Κύπρου: Εκστρατεία αγάπης 2025 για παιδιά με καρκίνο και λευχαιμία
Gala Dinner προς τιμή του Κίκη Λαζαρίδη στο Ολυμπιακό Μέγαρο
Παγκόσμια διάκριση για την Κύπρο μέσω του Let’s Do It! Cyprus