powered by

Νέοι κανόνες στο ψηφιακό marketing: Η Doris Danner στη σκηνή του Advertising Conference

Οι νέοι κανόνες του ψηφιακού marketing αλλάζουν τα δεδομένα. Οι ταχύτατα αναδυόμενες τάσεις επανασχεδιάζουν το τοπίο της διαφήμισης και της επικοινωνίας, φέρνοντας στο προσκήνιο εργαλεία και στρατηγικές που μετρούν σε πραγματικό χρόνο, δημιουργούν κοινότητες και χτίζουν δυναμικές επωνυμίες. Η παραδοσιακή λογική της προβολής παραχωρεί τη θέση της σε μια ολιστική προσέγγιση που εστιάζει στην εμπειρία, τη σύνδεση και την άμεση απόδοση.

Η επιτυχία σήμερα απαιτεί ευελιξία. Οι επαγγελματίες του κλάδου καλούνται να παρακολουθούν τις εξελίξεις και να τις προλαβαίνουν, επενδύοντας σε καινοτόμες προσεγγίσεις που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις ενός ολοένα πιο απαιτητικού κοινού. Χρειάζεται δημιουργικότητα και στρατηγική σκέψη, με τα ψηφιακά μέσα να αποτελούν τον βασικό καταλύτη για ουσιαστική επικοινωνία, οικοδόμηση σχέσεων και ενίσχυση της εμπορικής απήχησης.

Στο πλαίσιο αυτό, η Doris Danner, Αντιπρόεδρος της TBWA, θα προβεί σε παρουσίαση που θα εστιάσει στις νέες στρατηγικές του Digital Brand Marketing, την ενσωμάτωση πλατφορμών όπως το TikTok στην ευρύτερη marketing στρατηγική, τις εξελίξεις στη Social Media Advertising, αλλά και τις πραγματικές δυνατότητες του Influencer Marketing μέσα από την παγκόσμια εμπειρία της.

Με καριέρα άνω των τριάντα ετών σε κορυφαίες εταιρείες, η Doris μεταφέρει πολύτιμη γνώση από σχεδόν τριάντα αγορές, αναλύοντας πώς πασίγνωστες επωνυμίες παραμένουν μπροστά στις εξελίξεις.

Η ομιλήτρια θα μοιραστεί μυστικά για περιεχόμενο με viral δυναμική, ενεργοποίηση κοινοτήτων σε πραγματικό χρόνο και προσαρμογή των μηνυμάτων ανά πλατφόρμα, από το Instagram μέχρι το TikTok.

Η ομιλία της θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του 22ου Marketing, Advertising, Media & Communication Conference 2025, το οποίο θα φιλοξενηθεί στις 26 Ιουνίου στο Hilton Nicosia. Η φετινή διοργάνωση υπόσχεται να προσφέρει πρακτικά εργαλεία και ουσιαστική ενημέρωση, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τα στελέχη του χώρου.

Ποιους ενδιαφέρει

Η διοργάνωση απευθύνεται ειδικότερα, σε Marketing Managers, Brand Managers, Digital Managers, CEOs, Sales Directors, Heads of Communication, Public Relations Executives, διαφημιστικά γραφεία, media consultants και επαγγελματίες από όλο το φάσμα της οικονομικής δραστηριότητας, προσφέροντας μια μοναδική πλατφόρμα ανταλλαγής ιδεών και προβολής υπηρεσιών.

Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφή κάντε κλικ εδώ

Πληροφορίες

Οργανωτής: IMH

Sponsors: ECOMMBX, Imarcomms, IMR/University of Nicosia, Mamacrm, Webarts

Premier Advertising Sponsor: Adbroad media

Coffee Sponsor: Kawacom

Με την στήριξη: Cyprus Advertisers Association, ΚΟΕΔ, ΣΔΕΚ

Υποστηρικτής: 1210 Media

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, SuperFM

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 77777741│email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

ΠΔΣ: Συνδιοργανωτής Οικουμενικής Συνδιάσκεψης Ελλήνων Νομικών για κράτος δικαίου και τεχνητή νοημοσύνη
Το ICAEW παρουσιάζει το Next Generation ACA-Η μεγαλύτερη αλλαγή των τελευταίων 30 ετών
Η Capital.com ενισχύει την προστασία των πελατών της Ε.Ε. με ασφαλιστική κάλυψη €1 εκατ.
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Πάνω από 1000 συμμετέχοντες στο Διεθνές Συνέδριο Ναυτιλιακή Κύπρος-Στο επίκεντρο κρίσιμα θέματα της ναυτιλιακής βιομηχανίας
Δύο γενιές, ένα όραμα: Η οικογένεια Καραμοντάνη στο INSPIRE 2025
Η Νικολέττα Χαραλάμπους στο INSPIRE 2025: Από την αρχή, με επιμονή και φαντασία
Ο δημοφιλής ηθοποιός Owen Wilson το νέο πρόσωπο της Wolt+
Παν. Νεάπολις Πάφος: Συμμετοχή στην πρώτη Διαπανεπιστημιακή Επιτροπή Ισότητας των Κυπριακών Πανεπιστημίων
Έκθεση Βιωσιμότητας 2024 της Philip Morris International-Πρόοδος στο όραμά της για έναν κόσμο χωρίς καπνό τσιγάρου