Στον παλμό της ψηφιακής επανάστασης η τεχνολογία εξελίσσεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα, οι ψηφιακές λύσεις καθορίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού και οι προσδοκίες των πελατών αναδιαμορφώνονται συνεχώς. Σ’ αυτό το άκρως ανταγωνιστικό πεδίο η Τράπεζα Κύπρου δεν θα μπορούσε παρά να βρίσκεται στην καρδιά της ψηφιακής μεταμόρφωσης επενδύοντας, καινοτομώντας και δημιουργώντας ένα νέο πρότυπο τραπεζικής εμπειρίας.
Οι τραπεζικές συναλλαγές γίνονται πλέον με ένα απλό άγγιγμα, οι αιτήσεις δανείων υποβάλλονται χωρίς αναμονές και οι πληρωμές ολοκληρώνονται σε δευτερόλεπτα. Σ’ αυτή τη νέα πραγματικότητα η Τράπεζα Κύπρου καινοτομεί και αναπτύσσεται καθημερινά. Αναγνωρίζοντας τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της, η Τράπεζα επενδύει στρατηγικά σε τεχνολογία και καινοτομία, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία που αλλάζει άρδην τον τρόπο αλληλεπίδρασης με τους πελάτες της.
Μπροστά από τον ανταγωνισμό με επίκεντρο τον πελάτη
Έπειτα από 125 χρόνια πλούσιας ιστορίας, η Τράπεζα Κύπρου έχει υιοθετήσει ένα ολιστικό μοντέλο που συνδυάζει τεχνολογία και υπηρεσίες, επιδιώκοντας να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στους πελάτες της. Η στρατηγική της περιλαμβάνει την ανάπτυξη ψηφιακών εφαρμογών, όπως ο ψηφιακός βοηθός AI και η δημοφιλής πλατφόρμα Jinius, που επιτρέπουν στους πελάτες να πραγματοποιούν πληρωμές, να υποβάλλουν αιτήσεις δανείων και να εκτελούν πολλές τραπεζικές εργασίες μέσω ενός μόνο καναλιού. Η Τράπεζα Κύπρου κατανοώντας ότι η εμπειρία του πελάτη είναι πολύ σημαντική, στοχεύει συνεχώς στην περαιτέρω αναβάθμισή της, μέσα από την επένδυση στην τεχνολογία και την ανάπτυξη καινοτόμων ψηφιακών προϊόντων που καταγράφουν εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Το ποσοστό των ψηφιακών συναλλαγών αυξήθηκε από 86,25% το 2021 σε 96,59% το 2025. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες πλέον προτιμούν να διεκπεραιώνουν τις τραπεζικές τους εργασίες μέσω ψηφιακών καναλιών, με την ασφάλεια και την ευκολία να αποτελούν βασικά πλεονεκτήματα. Την ίδια στιγμή οι ενεργοί χρήστες της εφαρμογής BoC Mobile αυξάνονται διαρκώς. Από 420.087 τον Μάρτιο του 2024, οι πελάτες που χρησιμοποιούν καθημερινά την εφαρμογή ξεπέρασαν τους 451.000 τον Μάρτιο του 2025, σημειώνοντας αύξηση πέραν των 30.000 χρηστών μέσα σ’ ένα χρόνο. Η προτίμηση στο κινητό ως κύριο εργαλείο πρόσβασης στις υπηρεσίες της τράπεζας αποτυπώνει μια νέα πραγματικότητα καθώς οι πελάτες θέλουν να έχουν τον έλεγχο των οικονομικών τους όπου και αν βρίσκονται, οποτεδήποτε.
Σύμμαχος η Τεχνητή Νοημοσύνη
Έχοντας στόχο να προσφέρει κορυφαία τραπεζική εμπειρία, προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής, η Τράπεζα Κύπρου παραμένει προσηλωμένη στην παροχή ευέλικτων, ασφαλών και αποτελεσματικών ψηφιακών υπηρεσιών. Δεν επενδύει απλώς σε τεχνολογίες αιχμής αλλά τις ενσωματώνει με στρατηγικό τρόπο, ώστε να δημιουργήσει πραγματική αξία. Η χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής της. Ως εκ τούτου κινείται σε δύο βασικές κατευθύνσεις. Από τη μια αξιοποιεί έτοιμα εργαλεία με ενσωματωμένη ΤΝ - όπως το σύστημα ανίχνευσης ανωμαλιών στο δίκτυο ασφαλείας που εντοπίζει ύποπτες δραστηριότητες - και από την άλλη, προχωρεί στην ανάπτυξη προσαρμοσμένων εφαρμογών.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ανάπτυξη ενός ψηφιακού βοηθού AI, που δίνει απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικά με τις εσωτερικές διαδικασίες και προϊόντα της τράπεζας. Η εφαρμογή του AI στην ανάλυση εγγράφων και εικόνων έχει εξοικονομήσει εκατοντάδες ώρες εργασίας, επιταχύνοντας τους χρόνους απόκρισης. Αυτοί οι βοηθοί, αρχικά, χρησιμοποιούνται από τους υπαλλήλους, αλλά το όραμα είναι να δημιουργηθεί ένας ψηφιακός βοηθός πελατών που θα φέρει επανάσταση στην εμπειρία τους. Με την ενσωμάτωση της ΤΝ, η Τράπεζα επιδιώκει να καταστήσει τις υπηρεσίες της ακόμη πιο αυτοματοποιημένες, ακριβείς και προσβάσιμες. Καθώς οι ανάγκες των πελατών συνεχίζουν να εξελίσσονται, η Τράπεζα Κύπρου είναι έτοιμη να ανταποκριθεί σε αυτές και προσφέρει λύσεις οι οποίες αλλάζουν τον τρόπο της αλληλεπίδρασής τους με τον Οργανισμό. Η Τράπεζα Κύπρου έχει ήδη λανσάρει πρωτοποριακά προϊόντα, ενώ η ανάπτυξη του chatbot είναι ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς προσφέρει άμεσα απαντήσεις και διευκολύνσεις στους πελάτες.
Προηγμένες υπηρεσίες
Η στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού της τράπεζας περιλαμβάνει την επέκταση των δυνατοτήτων της πλατφόρμας της, με στόχο την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών που μπορούν να διεκπεραιωθούν εξ αποστάσεως χωρίς φυσική παρουσία σε κατάστημα. Έτσι, η τράπεζα έχει λανσάρει και συνεχίζει να αναπτύσσει πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες, όπως:
- Άνοιγμα λογαριασμού και κατάθεση επιταγών μέσω κινητού.
- Ενημέρωση και επικαιροποίηση προσωπικών στοιχείων ψηφιακά.
- Quick Loans: Υποβολή αιτήσεων για χρηματοδοτικά δάνεια.
- Υπηρεσίες για παιδιά και εφήβους, όπως το Joey, που βάζουν τον θεμέλιο λίθο για τις μελλοντικές τραπεζικές συνήθειες.
Η ψηφιακή επανάσταση στην Κύπρο δεν περιορίζεται μόνο στο τραπεζικό πεδίο. Το fintech οικοσύστημα αναπτύσσεται ραγδαία και η Τράπεζα Κύπρου πρωτοστατεί σε συνεργασίες, επενδύσεις και καινοτομίες. Επιπλέον, αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής, όπως η ανάγκη για εξειδικευμένο προσωπικό και η εκπαίδευση των εργαζομένων, η Τράπεζα Κύπρου αναπτύσσει συνεχώς στρατηγικές, επενδύοντας τόσο στην εκπαίδευση όσο και στην ενίσχυση δεξιοτήτων, εισάγοντας παράλληλα προοδευτικές λύσεις για τη διασφάλιση της διαφάνειας στις διαδικασίες της. Επενδύοντας στην καινοτομία και στην ψηφιακή της στρατηγική, διαμορφώνει το μέλλον των τραπεζικών υπηρεσιών στην Κύπρο. Αναμφίβολα, στην ψηφιακή εποχή, η Τράπεζα Κύπρου είναι ο σύμμαχος και ο αξιόπιστος συνεργάτης που χρειάζεται κάθε πελάτης.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τηλέφωνο: 800 00 800
(+357) 2212 8000
(για κλήσεις από το εξωτερικό)
Ιστοσελίδα: www.bankofcyprus.com