Στην Κύπρο ο διεθνώς αναγνωρισμένος ηγέτης στον χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ Nuno Moura

Ο ψηφιακός κόσμος μεταμορφώνεται, και μαζί του οι κανόνες του marketing. Στο επίκεντρο βρίσκονται πλέον η διαφήμιση στα social media, το content marketing και η real-time σύνδεση με το κοινό, με το viral περιεχόμενο να γίνεται απαραίτητο εργαλείο στρατηγικής.

Η ενσωμάτωση του TikTok σε μια ευρύτερη marketing προσέγγιση παύει να είναι επιλογή και γίνεται αναγκαιότητα.

Οι επιχειρήσεις καλούνται να ευθυγραμμίσουν τις καμπάνιες τους στην πλατφόρμα με άλλους διαύλους επικοινωνίας για μέγιστο αντίκτυπο.

Την ίδια στιγμή, η επιρροή των influencers κορυφώνεται, φέρνοντας νέα πρότυπα αυθεντικότητας και προσέγγισης.

Το μέλλον του digital marketing δεν ανήκει μόνο στους τολμηρούς, αλλά και στους ευφυείς.

Ετοιμαστείτε για το 22ο Marketing, Advertising, Media & Communication Conference 2025! Το απόλυτο γεγονός για επαγγελματίες του Κλάδου επιστρέφει δυναμικά, προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία για ουσιαστική ενημέρωση, έμπνευση και στρατηγική σκέψη, μέσα από τις τάσεις, τις εξελίξεις και τα επιχειρηματικά μοντέλα που επαναπροσδιορίζουν διαφήμιση, marketing και media.

Στο φετινό συνέδριο, οι νέοι κανόνες του digital marketing θα βρεθούν στο επίκεντρο της παρουσίασης από τον Nuno Moura, Chief Marketing & Revenue Office, Formerly Nike, Portugal Football Federation, Uefa, MTV

Από τον Moura θα αναλυθούν οι τελευταίες τάσεις στη διαφήμιση μέσω social media, το περιεχόμενο που γίνεται viral και η σημασία της άμεσης αλληλεπίδρασης με το κοινό.

Ειδική έμφαση θα δοθεί στην ενσωμάτωση του TikTok σε ευρύτερες στρατηγικές marketing για μέγιστο αντίκτυπο.

Παράλληλα, θα εξεταστούν οι σύγχρονες εξελίξεις στο influencer marketing και πώς επηρεάζουν τις αγοραστικές συμπεριφορές.

Ο Nuno Moura είναι ένας διεθνώς αναγνωρισμένος ηγέτης στον χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ. Διετέλεσε Chief Marketing & Revenue Officer στην Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία Πορτογαλίας για εννέα χρόνια και έχει διατελέσει στέλεχος στη Nike και τη Viacom, συμμετέχοντας σε κορυφαίες διοργανώσεις όπως UEFA Euro, FIFA World Cup και Ολυμπιακοί Αγώνες.

Βραβευμένος δύο φορές ως “Leader Under 40”, διαθέτει Executive Master στο Global Sport Governance.

Το 22ο Marketing, Advertising, Media & Communication Conference 2025 θα πραγματοποιηθεί στις 26 Ιουνίου στο Hilton Nicosia Hotel και υπόσχεται να δώσει απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα του κλάδου, να ανοίξει δρόμους προς νέες προοπτικές και να εμπνεύσει κάθε συμμετέχοντα με πρακτικά εργαλεία και ουσιαστική πληροφόρηση που θα θωρακίσει τη θέση του σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία.

Ποιους ενδιαφέρει

Η διοργάνωση απευθύνεται σε Marketing Managers, Brand Managers, Digital Managers, CEOs, Sales Directors, Heads of Communication, Public Relations Executives, διαφημιστικά γραφεία, media consultants και επαγγελματίες από όλο το φάσμα της οικονομικής δραστηριότητας, προσφέροντας μια μοναδική πλατφόρμα ανταλλαγής ιδεών και προβολής υπηρεσιών.

Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφή κάντε κλικ εδώ

Πληροφορίες

  • Οργανωτής: IMH
  • Sponsors: IMR/University of Nicosia, Webarts
  • Premier Advertising Sponsor: Ad broad media
  • Coffee Sponsor: Kawacom
  • Με την στήριξη: Cyprus Advertisers Association, ΚΟΕΔ
  • Υποστηρικτής: 1210 Media
  • Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER, SuperFM

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

  • Τ: 77777741│email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Θωρακισμένο το χρηματοοικονομικό σύστημα, αλλά απαιτείται εγρήγορση-Παραμένει ανθεκτική η κυπριακή οικονομία
Το Πανεπιστήμιο Frederick πρώτο στην Κύπρο στη διεθνή κατάταξη THE Impact Rankings 2025
Κοινό μέτωπο ΠΑΣΥΞΕ-ΣΤΕΚ… Να διαφυλαχθεί η εργασιακή ομαλότητα και σταθερότητα στα ξενοδοχεία
Μ. Κυριακίδης: Προσέλκυση «σωστού» τύπου επενδύσεων με το νέο πλαίσιο ελέγχου ΑΞΕ-Δεν θα αποθαρρύνει επενδυτές
Μειωμένη κατά €82 εκατ. η κερδοφορία των τραπεζών το πρώτο τρίμηνο-Αυξημένα κεφάλαια και περιουσιακά στοιχεία
Ενισχύεται ο ρόλος της Κύπρου στην προώθηση της καινοτομίας, επιστήμης και νέων τεχνολογιών-Υπέγραψαν MoU KEBE και CSEO
Πανεπιστήμιο Λεμεσού: Ειδική μείωση διδάκτρων για το πρόγραμμα Προδημοτική Εκπαίδευση (BEd)
Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και Costa Coffee ενώνουν ξανά δυνάμεις για ενίσχυση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών
Eurobank: Όταν η ανάπτυξη μετριέται με κοινωνικό αποτύπωμα
Τα πaiδία παίζει στη RedwolfOgilvy...Η σειρά μικρών διαφημίσεων που επανατοποθετούν την αφήγηση με σύγχρονα εργαλεία(vid)