powered by

Χρ. Ποταμίτης: Εκσυγχρονισμένος διαλογέας, πλάνα για νέο κεντρικό hub και νέες συμφωνίες με online shops του εξωτερικού

Με φόρα από το 2024 συνέχισε ο κλάδος των ταχυμεταφορών, ο οποίος διέγραψε ανοδική πορεία και το πρώτο τρίμηνο του 2025 και αναμένεται ότι θα παραμείνει σε αυτή την πορεία, καθώς οι καταναλωτές προτιμούν τις αγορές από το διαδίκτυο και η τάση αυτή φαίνεται ότι θα ενδυναμωθεί ακόμα περισσότερο στο μέλλον.

Ειδικότερα, η ACS Courier, όπως ανέφερε στο InBusinessNews, o διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Χριστόφορος Ποταμίτης, κατέγραψε ένα πολύ καλό πρώτο τρίμηνο, με αύξηση 13% στον αριθμό των παραδόσεων πακέτων/δεμάτων, σε σύγκριση με το περσινό πρώτο τρίμηνο, και πλέον εισέρχεται στο δεύτερο πιο δυνατό, μετά από το Οκτώβριος-Δεκέμβριος, τρίμηνο του χρόνου(Απρίλιος-Ιούνιος) .

«Ο Ιανουάριος ήταν πολύ καλός για την εταιρεία, μια μικρή κάμψη παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο, ωστόσο τον Μάρτιο επήλθε ανάκαμψη. Σήμερα, η ACS Courier διεκπεραιώνει περίπου 18 χιλιάδες με 20 χιλιάδες αποστολές την ημέρα», ανέφερε ο κ. Ποταμίτης, τονίζοντας πως η διαχείριση του όγκου των αποστολών και η συνεχής αύξηση της ζήτησης είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις με τις οποίες βρίσκεται αντιμέτωπη η εταιρεία.

Παράλληλα, σύμφωνα με τον ίδιο, οι καταναλωτές στην Κύπρο κλείνουν όλο και περισσότερο προς τις αγορές και τις παραγγελίες από online shops του εξωτερικού, και όπως σημείωσε, συγκεκριμένα, «άλλαξε η ισορροπία του 50%-50% που παρατηρήθηκε πέρσι, καθώς οι ηλεκτρονικές αγορές από την κυπριακή αγορά χάνουν έδαφος από αυτές του εξωτερικού».

Εκσυγχρονισμένος διαλογέας, για 3.000-3.500 αποστολές την ώρα

Η ανάπτυξη του τομέα αναγκάζει την ACS Courier να βελτιώνεται συνεχώς και για το λόγο αυτό βρίσκεται στη διαδικασία για να εντάξει ακόμα περισσότερο την τεχνολογία στον τρόπο λειτουργίας της και συγκεκριμένα με την αυτόματη διαλογή.

«Έχουμε κάποιον αυτοματισμό στη διαλογή των δεμάτων, ωστόσο, ήδη, είμαστε στη διαδικασία να παραλάβουμε ακόμα πιο εκσυγχρονισμένο διαλογέα, ο οποίος θα μας βοηθήσει να κάνουμε περίπου 3.000-3.500 αποστολές την ώρα», εξήγησε ο κ. Ποταμίτης.

Αποκτά νέο κέντρο διαλογής (κεντρικό hub)

Στο πλαίσιο της προσπάθειας για καλύτερη διαχείριση του μεγάλου όγκου πακέτων/δεμάτων που διακινεί η ACS-ο οποίος αναμένεται να συνεχίσει να μεγαλώνει το επόμενο διάστημα-o Χριστόφορος Ποταμίτης αποκάλυψε στο InBusinessNews ότι η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία εξεύρεσης νέων εγκαταστάσεων και συγκεκριμένα νέου κέντρου διαλογής (κεντρικού hub), το οποίο θα προσφέρει επιπλέον χώρους για τη διαχείριση και τον συντονισμό των παραδόσεων δεμάτων.

Όπως πρόσθεσε, η ACS, ήδη, έχει προχωρήσει σε επεκτάσεις στον υφιστάμενο χώρο του κέντρου διαλογής της, αλλά το πλάνο είναι για ένα καινούργιο hub.

Σημειώνεται ότι οι τρεις τρόποι παραλαβής που προσφέρει η ACS είναι: Η παράδοση στην πόρτα, η παραλαβή από τα σημεία εξυπηρέτησης της ACS-αυξάνεται συνεχώς το δίκτυο-και η παραλαβή από τα smartpoint lockers της εταιρείας, που είναι η αυτόματη επιλογή, η οποία λειτουργεί 24/7.

Άρχισε ξανά η εξέταση αιτημάτων συνεργασίας με online shops του εξωτερικού

Την ίδια ώρα, τα πλάνα της εταιρείας περιλαμβάνουν και την σύναψη νέων συμφωνιών με online shops του εξωτερικού, αφού, όπως ανέφερε ο κ. Ποταμίτης, η ACS λαμβάνει συνεχώς αιτήματα από καταστήματα του εξωτερικού–μεταξύ των οποίων και από ηχηρά ονόματα- τα οποία επιδιώκουν να συνεργαστούν μαζί της.

Υπενθυμίζεται ότι κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2024 η διαδικασία είχε παγώσει λόγω του μεγάλου όγκου εργασίας της ACS, η οποία «είχε πάρει αυτή την απόφαση προκειμένου να είναι σε θέση να εξυπηρετήσει τους υφιστάμενους πελάτες της».

Πρέπει να είσαι ένα βήμα μπροστά από την αγορά

Αναφερόμενος στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος, ο διευθύνων σύμβουλος της ACS υπέδειξε ότι αυτές είναι πάρα πολλές, «καθώς οι ταχυμεταφορές εξελίσσονται και όσοι ασχολούνται με τον τομέα πρέπει να φροντίζουν να συντονίζονται με αυτούς τους ρυθμούς, αν όχι να είναι και ένα βήμα μπροστά από την αγορά».

«Είναι ένας τομέας ο οποίος αναπτύσσεται. Πλέον, ο κόσμος προτιμά τις αγορές από το διαδίκτυο και θεωρούμε ότι αυτή η τάση θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο», ωστόσο, όπως είπε, «χρειάζεται να έχεις καλή οργάνωση και να εντάξεις αρκετά την τεχνολογία και την αυτοματοποίηση στις διαδικασίες σου».

Καταληκτικά, η συμβουλή του Χριστόφορου Ποταμίτη προς τους καταναλωτές είναι να αποφεύγουν να προβαίνουν σε παραγγελίες από αναξιόπιστες πηγές και ιστοσελίδες, αφού όπως τόνισε, τα παράπονα για ιστοσελίδες είναι καθημερινό φαινόμενο.

Δειτε Επισης

Ξεκινά το καλοκαίρι η έρευνα βυθού για αγωγό μεταξύ «Αφροδίτη» και Αιγύπτου-Ενημέρωσε Χριστοδουλίδη η Chevron
Elias Neocleous & Co LLC: Οι δικηγόροι που προάγονται στις ανώτερες βαθμίδες της εταιρείας
Φον ντερ Λάιεν: Πρόταση στις ΗΠΑ για μηδενικούς δασμούς, αλλά έτοιμη και για αντίμετρα η Ε.Ε.
Η επέκταση της Capacitor Partners στο εξωτερικό ξεκινά-Ανάπτυξη σε Ελλάδα και Μάλτα
PwC Κύπρου: Στοχευμένα μέτρα στήριξης των ανθρώπων της-Οι νέες πολιτικές που ανακοίνωσε
Jeremy Hutchison-Krupat: Η δύναμη και οι κίνδυνοι των αναλογιών στις επιχειρηματικές... στροφές
Randall Peterson: Πώς η ηγεσία επηρεάζει την απόδοση σε ένα περιβάλλον διαρκούς αλλαγής
Peter Williamson: Η κεντρική πρόταση αξίας είναι ο φάρος που κατευθύνει την ανάπτυξη
Michael Kitson: Η άνοδος της Κίνας και στο φόντο η κατακερματισμένη παγκόσμια οικονομία
Στρατηγική συνεργασία Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφος με το University of Reading