powered by

Η ατζέντα που διαμορφώνει το μέλλον του λιανεμπορίου

Σε μια εποχή που το λιανεμπόριο τροφίμων βρίσκεται σε καθεστώς διαρκούς μετασχηματισμού, η ανάγκη για προσαρμογή και καινοτομία είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Το 22ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου που παρουσιάζουν οι Υπεραγορές αλφαμέγα και που θα πραγματοποιηθεί στις 30 Απριλίου 2025 στο Hilton Nicosia, έρχεται να δώσει απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα του κλάδου και να αναδείξει τις στρατηγικές που θα καθορίσουν το μέλλον της αγοράς.

Η φετινή διοργάνωση αναμένεται να καλύψει όλο το εύρος των προκλήσεων και ευκαιριών που αντιμετωπίζει ο κλάδος, με έμφαση σε θεματικές όπως οι εξαγορές και συγχωνεύσεις, η προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες, η άνοδος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, η τεχνολογική μετάβαση και η εκρηκτική ανάπτυξη του e-commerce.

Η ατζέντα ανοίγει με τον Αριστοτέλη Παντελιάδη, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της METRO AEBE, ο οποίος θα παρουσιάσει τις βασικές τάσεις που ήδη διαμορφώνουν το μέλλον του ευρωπαϊκού λιανεμπορίου τροφίμων. Αμέσως μετά, η Mirela-Alexandra Trandafir της NielsenIQ θα αναλύσει πώς οι καταναλωτικές τάσεις και οι τεχνολογικές εξελίξεις αναδιαμορφώνουν το τοπίο των FMCGs.

Σημαντική στιγμή του συνεδρίου αποτελεί η παρουσίαση του Ολύμπιου Τουμάζου, Executive Chairman της RAI Consultants Ltd, με τίτλο «Τι κάνει Νιάου Νιάου στα κεραμίδια 2», όπου θα αναδειχθούν οι εμφανείς αλλά συχνά παραγνωρισμένες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις.

Παράλληλα, ο Μάριος Λουκαΐδης της Synpraxis Management Services θα θέσει το κρίσιμο ερώτημα: «Ήρθε και η ώρα της Κύπρου για Εξαγορές και Συγχωνεύσεις;».

Πλούσια πάνελ συζήτησης θα δώσουν τον λόγο σε ηγετικά στελέχη από τον χώρο των υπεραγορών και των προμηθευτών, όπως ο Λουκάς Ζουρίδης (Υπεραγορές MAS), ο Λούκας Παπαγιάννης (Savemore), ο Αχιλλέας Πιριντζιής (ΣΥΠΑΛ Εμπορική), ο Νίκος Σαρρής (Εύρηκα Ltd) και ο Ξάνθος Χατζηγιάννης (Coca-Cola HBC Cyprus).

Το δεύτερο μισό της ημέρας είναι αφιερωμένο στο e-commerce και τη νέα πραγματικότητα της αγοράς.

Η Marina Vasilara, Global Communication & Ecommerce Director της APIVITA SA (PUIG Group), θα αναλύσει τις τάσεις που διαμορφώνουν το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη, ενώ στη μεγάλη συζήτηση για το e-commerce στην Κύπρο συμμετέχουν προσωπικότητες όπως η Μαρία Γερμανού (C.A. Papaellinas Group), ο Ανδρέας Βασιλόπουλος (Fetch, G.A.P. Vassilopoulos Group), ο Γιώργος Αντωνακάκης (Κωτσόβολος), ο Κύπρος Χατζηστυλλής (Mall of Cyprus) και ο Μιχάλης Αντωνιάδης (Όμιλος Voici La Mode).

Η τεχνολογία και η καινοτομία έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο φετινό συνέδριο: ο Tzvika Brotman (Diplomat Group/Predictoos) θα δείξει πώς η AI μπορεί να βελτιώσει τη διαχείριση αποθεμάτων και να εξαλείψει τα stockouts, ενώ η Rosie Wiggins (Association of Convenience Stores UK) θα αναλύσει τον ρόλο των convenience stores στην τοπική κοινωνία.

Τέλος, σημαντικές τοποθετήσεις για τις τάσεις στο loyalty marketing και στην omnichannel επικοινωνία θα παρουσιάσουν ο Δημήτρης Κωνσταντίνου (Philoshopic) και η Γιάννα Ρούλιου (Nestlé Professional), ενώ ο Παναγιώτης Μπορέτος (Circana Hellas) θα καταθέσει στρατηγικές για τη διατήρηση της πελατείας σε συνθήκες αυξημένου ανταγωνισμού και πληθωριστικής πίεσης.

12α IN Business Grocery Retail Awards

Σημειώνεται ότι πέραν των παρουσιάσεων και συζητήσεων από διακεκριμένους επαγγελματίες του χώρου, το Συνέδριο θα φιλοξενήσει την τελετή απονομής των 12ων IN Business Grocery Retail Awards που παρουσιάζει η Ελληνική Τράπεζα, κατά την οποία θα βραβευθούν τα FMCGs brands που διέπρεψαν στην Κύπρο την χρονιά που μας πέρασε βάσει κριτηρίων.

Ανάμεσα στα κριτήρια περιλαμβάνεται η αύξηση των πωλήσεων, αύξηση του μεριδίου αγοράς, νέες κατηγορίες προϊόντων, αυξημένη κερδοφορία για τους λιανοπωλητές και τους προμηθευτές και καινοτομία στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

Πληροφορίες συνεδρίου

  • Οργανωτής: IMH
    Κύριος Χορηγός: Υπεραγορές αλφαμέγα
  • Χορηγός Βραβείων: Ελληνική Τράπεζα μέλος του Ομίλου Eurobank
  • Xορηγοί: flexfin, Όμιλος G.A.P. Vassilopoulos, payabl, PHILOSHOPIC, Powersoft
  • Εκθέτης: Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ, Loymax
  • Υποστηρικτές: AdBoard Media, JCC Payment Systems
  • Με τη στήριξη: Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, ECR Cyprus
  • Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER, Cyprus Business News (CBN), Super FM

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

  • Τηλέφωνο: 22505555 | Φαξ: 22679820
  • Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
  • Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή Οικονομικών η αποκρατικοποίηση του ΧΑΚ-«Ειλημμένη πολιτική απόφαση»
Επαναφέρει τις απειλές περί αποκλεισμού του Στενού του Ορμούζ το Ιράν-Σε αναμμένα κάρβουνα η ναυτιλία
Έκλεισε και ανακοινώθηκε το deal…Στον Κώστα Κλεάνθους «Ο Φιλελεύθερος»
F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Δημοτικό Κολυμβητήριο Λευκωσίας: Επαναλειτουργεί μετά από ανακαίνιση και πλήρη αναβάθμιση
Νέα στρατηγική συνεργασία SARMED–SMARTNAV...Τα πολλαπλά οφέλη που θα προσφέρει η νέα πλατφόρμα CANOPUS
Αρχίζει η δεύτερη φάση του 1ου Corporate Padel Tournament από το PadelPro και το IN Business
Invest Cyprus: Σημαντική επένδυση η ίδρυση ευρωπαϊκής θυγατρικής στην Κύπρο από την Drone Destination
Μια διαφορετική συζήτηση μεταξύ των CEO’s ΜΜΕ και Media Directors διαφημιστικών γραφείων της Κύπρου
Πολιτεία-Women Act: «Μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά αν είμαστε δικτυωμένες»