Powered by

ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι

Μεγάλη επιτυχία σημειώνει η ψηφιακή εκστρατεία της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου, η οποία, όπως σημειώνει η ΕΤΑΠ σε ανακοίνωσή της, υπερκαλύπτει τους στόχους της.

Ενδεικτικά, όπως αναφέρει από τα μέσα Φεβρουαρίου που άρχισε μέχρι τώρα έχουν ήδη διαμοιραστεί άνω των 5 εκατομμυρίων διαφημιστικών μηνυμάτων στα διάφορα κανάλια επικοινωνίας και πέραν των 2,5 εκατομμυρίων μοναδικοί πιθανοί επισκέπτες από τις στρατηγικές αγορές έχουν γίνει αποδέκτες των μηνυμάτων της ηλεκτρονικής εκστρατείας. Παράλληλα έχουν επιτευχθεί άνω των 1,2 εκατομμυρίων ολοκληρωμένες θεάσεις των διαφημιστικών videos και έχουν υπερκαλυφθεί οι στόχοι (KPIs) σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.

Την εκστρατεία «τρέχει» η ΕΤΑΠ σε συνεργασία με τους ξενοδόχους, την Hermes airports και την Ελληνική Τράπεζα και με τη στήριξη του Υφυπουργείου Τουρισμού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η εν λόγω εκστρατεία άρχισε στα μέσα Φεβρουαρίου και μέχρι τα τέλη Απριλίου διεκπεραιώνεται με ιδιαίτερη ένταση λόγω περιόδου κρατήσεων. Αναμένεται να συνεχίσει καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν και να ολοκληρωθεί περί τα τέλη Νοεμβρίου 2025.

Αγορές στόχευσης αποτελούν υφιστάμενες ή ανερχόμενες αγορές όπως αυτές του Η.Β, Γερμανίας, Αυστρίας, Ολλανδίας, Γαλλίας, Πολωνίας, Ισραήλ και άλλες.

Για αποτελεσματικότερη στόχευση, έχουν δημιουργηθεί, προστίθεται στην ανακοίνωση, μικρής διάρκειας βιντεάκια και νέα μπανεράκια που παρουσιάζουν τον προορισμό “Πάφος” με απώτερο στόχο να αναβαθμίσουν την αναγνωρισιμότητα του προορισμού και τη διαδικτυακή παρουσία της επαρχίας Πάφου και να αυξήσουν την επισκεψιμότητα.

Μέσα από αυτή την ψηφιακή εκστρατεία η ΕΤΑΠ Πάφου στοχεύει σε συγκεκριμένο κοινό με προκαθορισμένο προφίλ λαμβάνοντας υπόψη αριθμό ανταγωνιστικών προορισμών, ενώ η στόχευση επικεντρώνεται σε πιθανούς ταξιδιώτες με ενεργό ενδιαφέρον για να ταξιδέψουν.

Η ΕΤΑΠ σημειώνει ότι η εκστρατεία αυτή συμβάλλει σημαντικά στην προώθηση του προορισμού ενώ παράλληλα υποστηρίζει τις προσπάθειες κυρίως ξενοδόχων για περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού στην επαρχία.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων
«AEGEAN Easter Crew»: Η πασχαλινή δράση προσφοράς και αλληλεγγύης της εθελοντικής ομάδας εργαζομένων της AEGEAN