Powered by

ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι

Μεγάλη επιτυχία σημειώνει η ψηφιακή εκστρατεία της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου, η οποία, όπως σημειώνει η ΕΤΑΠ σε ανακοίνωσή της, υπερκαλύπτει τους στόχους της.

Ενδεικτικά, όπως αναφέρει από τα μέσα Φεβρουαρίου που άρχισε μέχρι τώρα έχουν ήδη διαμοιραστεί άνω των 5 εκατομμυρίων διαφημιστικών μηνυμάτων στα διάφορα κανάλια επικοινωνίας και πέραν των 2,5 εκατομμυρίων μοναδικοί πιθανοί επισκέπτες από τις στρατηγικές αγορές έχουν γίνει αποδέκτες των μηνυμάτων της ηλεκτρονικής εκστρατείας. Παράλληλα έχουν επιτευχθεί άνω των 1,2 εκατομμυρίων ολοκληρωμένες θεάσεις των διαφημιστικών videos και έχουν υπερκαλυφθεί οι στόχοι (KPIs) σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.

Την εκστρατεία «τρέχει» η ΕΤΑΠ σε συνεργασία με τους ξενοδόχους, την Hermes airports και την Ελληνική Τράπεζα και με τη στήριξη του Υφυπουργείου Τουρισμού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η εν λόγω εκστρατεία άρχισε στα μέσα Φεβρουαρίου και μέχρι τα τέλη Απριλίου διεκπεραιώνεται με ιδιαίτερη ένταση λόγω περιόδου κρατήσεων. Αναμένεται να συνεχίσει καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν και να ολοκληρωθεί περί τα τέλη Νοεμβρίου 2025.

Αγορές στόχευσης αποτελούν υφιστάμενες ή ανερχόμενες αγορές όπως αυτές του Η.Β, Γερμανίας, Αυστρίας, Ολλανδίας, Γαλλίας, Πολωνίας, Ισραήλ και άλλες.

Για αποτελεσματικότερη στόχευση, έχουν δημιουργηθεί, προστίθεται στην ανακοίνωση, μικρής διάρκειας βιντεάκια και νέα μπανεράκια που παρουσιάζουν τον προορισμό “Πάφος” με απώτερο στόχο να αναβαθμίσουν την αναγνωρισιμότητα του προορισμού και τη διαδικτυακή παρουσία της επαρχίας Πάφου και να αυξήσουν την επισκεψιμότητα.

Μέσα από αυτή την ψηφιακή εκστρατεία η ΕΤΑΠ Πάφου στοχεύει σε συγκεκριμένο κοινό με προκαθορισμένο προφίλ λαμβάνοντας υπόψη αριθμό ανταγωνιστικών προορισμών, ενώ η στόχευση επικεντρώνεται σε πιθανούς ταξιδιώτες με ενεργό ενδιαφέρον για να ταξιδέψουν.

Η ΕΤΑΠ σημειώνει ότι η εκστρατεία αυτή συμβάλλει σημαντικά στην προώθηση του προορισμού ενώ παράλληλα υποστηρίζει τις προσπάθειες κυρίως ξενοδόχων για περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού στην επαρχία.

Δειτε Επισης

City of Dreams Mediterranean: Επεκτείνει τη συνεργασία του με την Παγκύπρια Οργάνωση Τυφλών
Δεύτερο καλύτερο στην κατηγορία του στην Ευρώπη το αεροδρόμιο Λάρνακας-Αναγνώριση από το ACI Europe
Parklane, a Luxury Collection Resort & Spa: Φιλοξένησε την ιστορική επίσκεψη Ναρέντρα Μόντι στην Κύπρο
Παράταση ενός χρόνου για την αδειοδότηση ξενώνων-Γιατί κρίθηκε αναπόφευκτη από την Βουλή
Ποιοι εκλέγηκαν και ποιοι επανεκλέγηκαν στο Διοικητικό Συμβούλιο του «Ρόδον»-Ψηφίστηκε η καταβολή μερίσματος
Πεντακόσιες επιπλέον πτήσεις ημερησίως στον εναέριο χώρο της Κύπρου-«Ομαλή ροή παρόλες τις προκλήσεις»
Το Διεθνές Φεστιβάλ Θαλάσσιου Τουρισμού έρχεται για πρώτη φορά στην Κύπρο
Emirates: Αποκαλυπτήρια του νέου αεροσκάφους A350 στη διεθνή έκθεση «Paris Air Show 2025»
Parklane Resort: Συνεργασία με Swissmed Health, το μόνο κέντρο κλινικής μακροζωίας στην Κύπρο
Πρωταθλήτρια στην αύξηση αεροπορικών συνδέσεων στην Ευρώπη η Ελλάδα-Στην τρίτη θέση η Κύπρος