powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108
powered byBetConsultants - Επιχειρήσεις | Υπηρεσίες

Το ρηξικέλευθο workshop που οργάνωσε η United Brains για στελέχη των brands που υπηρετεί

Ένα ακραία επίκαιρο και ρηξικέλευθο workshop που οργάνωσε η United Brains για στελέχη των Brands που υπηρετεί.

Σε μια εποχή ραγδαίας τεχνολογικής εξέλιξης και μεταβαλλόμενης καταναλωτικής συμπεριφοράς, ο Νίκος Συμπούρας, CEO της Tempo OMD Hellas, άνοιξε νέους ορίζοντες στην αντίληψη της σύγχρονης επικοινωνίας, μέσα από το τολμηρό και ουσιαστικό περιεχόμενο της παρουσίασής του: «Do media strategies of tomorrow still need to create myths?».

Με διαπιστώσεις, παρατηρήσεις και προτάσεις που ενεργοποίησαν τον προβληματισμό και ενίσχυσαν την ανάγκη για νέες στρατηγικές προσέγγισης, η παρουσίαση αποδόμησε κοινούς μύθους και ανέδειξε τα πραγματικά ζητούμενα στο media planning σήμερα.

Κύρια σημεία της παρουσίασης:

  • The Power of Total Video: Ο συνδυασμός τηλεόρασης, online video και social media ενισχύει τη συμπληρωματική κάλυψη και μεγιστοποιεί την απόδοση της επένδυσης.
  • Beyond Performance: Η βιώσιμη ανάπτυξη απαιτεί ισορροπία ανάμεσα σε branding και performance marketing, καθ’ όλο το customer journey.
  • TV is Not Dead: Η τηλεθέαση μειώνεται στους νέους, όμως οι εναλλακτικές μορφές κατανάλωσης video περιεχομένου και το time-shifting αναπτύσσονται. Το μέγεθος της οθόνης και η προσοχή του θεατή διατηρούν την τηλεόραση δυνατή.
  • Attention as Currency: Στην attention economy, η προσοχή είναι το νέο νόμισμα. Δεν μετρά μόνο η έκθεση, αλλά η ποιότητα της αλληλεπίδρασης με το περιεχόμενο.
  • From Data to Impact: Εργαλεία όπως το Marketing Mix Modeling και η AI επιτρέπουν τη σύνδεση των media KPIs με πραγματικά business αποτελέσματα – από τις πωλήσεις έως την ενίσχυση του brand.
  • AI is Already Here: Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν είναι μελλοντικό όραμα. Είναι ήδη παρούσα και μεταμορφώνει τον τρόπο που σχεδιάζονται, εκτελούνται και αξιολογούνται οι καμπάνιες.
  • There is No Effectiveness Without Data, Tools & Numbers: Τα δεδομένα, τα εργαλεία και η τεχνολογία είναι αναγκαία – αλλά δεν επαρκούν από μόνα τους. Αυτό που πραγματικά κινητοποιεί τους ανθρώπους είναι οι δυνατές ιδέες και η δημιουργικότητα

;