powered by

Ανανέωσαν για άλλα τρία χρόνια το Μνημόνιο Συνεργασίας τους Coca-Cola HBC Κύπρου και Πανεπιστήμιο Κύπρου

Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες και τις προσδοκίες του κοινωνικού συνόλου η Coca-Cola HBC Κύπρου ανανεώνει το Μνημόνιο Συνεργασίας της με το Πανεπιστήμιο Κύπρου για άλλα τρία χρόνια.

Στην Coca-Cola HBC Κύπρου πιστεύουμε πως η ανάπτυξη της εταιρείας μας συνδέεται με την ευημερία της τοπικής κοινωνίας. Για αυτό το σκοπό υλοποιούμε ουσιαστικά και μακροπρόθεσμα προγράμματα και αναπτύσσουμε πρωτοβουλίες που δημιουργούν αξία και απαντούν στις ανάγκες της κυπριακής κοινωνίας και ειδικά των νέων ανθρώπων.

Στο πλαίσιο αυτό, η Coca-Cola HBC Κύπρου μέσω της δυναμικής συνεργασίας που έχει αναπτύξει με το Τμήμα MBA του Πανεπιστημίου Κύπρου και με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Δημόσιας Διοίκησης, συμβάλλει έμπρακτα στην επιβράβευση της αριστείας και την προώθηση της έρευνας, της καινοτομίας και της ανάπτυξης ταλέντων με όραμα και προοπτικές για επιτυχή επαγγελματική καριέρα.

Από το 2022 μέσω της συνεργασίας της με το Πανεπιστήμιο Κύπρου η Coca-Cola HBC Κύπρου προσφέρει ετησίως:

  • Μια πλήρη υποτροφία €10,250 στον καλύτερο τελειόφοιτο για φοίτηση στο πρόγραμμα ΜΒΑ.
    Μια μόνιμη θέση εργασίας στην εταιρεία σε Ελλάδα ή Κύπρο, σε απόφοιτο ΜΒΑ μέσω του προγράμματος της εταιρείας “CCHBC Graduate Trainee”.
  • Χορηγία χρηματικού βραβείου €2,500 στην ομάδα τελειόφοιτων που εκπονεί την καλύτερη εφαρμοσμένη επιχειρηματική μελέτη.
  • Συμμετοχή φοιτητών του ΜΒΑ στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Market Execution in Coca-Cola Hellenic” με πρακτική εξάσκηση, μέσω της συμμετοχής τους στο “Market Impact Team (MIT)” της εταιρείας.

Στη μικρή τελετή της ανανέωσης του Μνημονίου Συνεργασίας συμμετείχαν εκ μέρους του Πανεπιστημίου Κύπρου οι διευθυντές του Τμήματος ΜΒΑ, Αναπληρωτής Καθηγητής Δρ. Μάριος Θεοδοσίου και η Καθηγήτρια Ειρήνη Καραμάνου και εκ μέρους της Coca-Cola HBC Κύπρου, ο Ανδρέας Γιόρτσιος, Corporate Affairs & Sustainability Manager Cyprus και η Χαρά Λεωνίδου HR Business Partner.

Εκ των διευθυντών του Τμήματος ΜΒΑ, ο Αναπληρωτής Καθηγητής Δρ. Μάριος Θεοδοσίου, ανέφερε: «Εκφράζουμε τις θερμές ευχαριστίες μας για τη διαχρονική στήριξη της Coca-Cola HBC Cyprus προς το Πρόγραμμα ΜΒΑ του Πανεπιστημίου Κύπρου.

Η ευγενική συνεισφορά της Εταιρείας αποτελεί ακόμα ένα κίνητρο για τους φοιτητές και τις φοιτήτριές μας για να επιδιώξουν την εξασφάλιση ενός ποιοτικού μεταπτυχιακού προγράμματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Ευελπιστούμε πως η συνεργασία μας θα επεκταθεί ακόμη περισσότερο στο μέλλον, σε νέους τομείς κοινού ενδιαφέροντος».

Ο Ανδρέας Γιόρτσιος, Corporate Affairs & Sustainability Manager Cyprus ανέφερε: «Στην Coca-Cola ΗΒC Κύπρου, έχουμε ως στόχο να ενισχύσουμε την επαγγελματική εμπειρία των ατόμων που επιθυμούν να εισέλθουν στον επιχειρηματικό κόσμο.

Πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να δώσουμε τη δυνατότητα σε φοιτητές και φοιτήτριες να αποκτήσουν άμεσες επαφές με τον τομέα των επιχειρήσεων, προκειμένου να κατανοήσουν καλύτερα τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που προσφέρονται.

Μέσω της υποστήριξής μας, θέλουμε να ενισχύσουμε την ικανότητα αυτών των ατόμων, που θα πρωταγωνιστήσουν στο επιχειρείν του αύριο».

Η Χαρά Λεωνίδου, HR Business Partner ανέφερε: «Στην Coca-Cola HBC Κύπρου μέσω της παροχής εκπαιδευτικών ευκαιριών και πρακτικής εμπειρίας, συνεχίζουμε να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη ταλέντων και μοιραζόμαστε το όραμα μιας δυνατής κοινότητας, όπου οι φοιτητές θα έχουν την υποστήριξη και τα εφόδια που χρειάζονται για να ξεχωρίσουν και να εξελιχθούν στη σύγχρονη αγορά εργασίας».

Σχετικά με τη Coca-Cola HBC Κύπρου

Εστιασμένη στην ανάπτυξη, η Coca-Cola HBC Κύπρου είναι μια εταιρεία καταναλωτικών αγαθών μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC και στρατηγικός συνεργάτης της The Coca-Cola Company.

Μέσω των εγκαταστάσεών της στην Κύπρο, οι οποίες περιλαμβάνουν τρεις γραμμές παραγωγής, δύο μονάδες διανομής και πέντε γραφεία πωλήσεων, διανέμει και εμπορεύεται τα προϊόντα της The Coca-Cola Company (Coca-Cola, Coca – Cola Light, Coca – Cola Zero, Fanta, Sprite, FuzeTea, Powerade, τα mixers Schweppes και τις κάψουλες Costa Coffee), καθώς και τα δικά της προϊόντα, που περιλαμβάνουν τους χυμούς, το φρέσκο ​​γάλα ΛΑΝΙΤΗΣ αλλά και το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ.

Επίσης, διανέμει το φυσικό μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ, και τα ενεργειακά ποτά Monster.

Το χαρτοφυλάκιο της είναι πιο διευρυμένο και πιο πλήρες από ποτέ με την προσθήκη των premium mixers Three Cents, της μπύρας με τα προϊόντα της AB InBev με ορισμένα από τα πιο δημοφιλή σήματα μπύρας στον κόσμο, όπως Corona, Stella Artois , Bud, Leffe, Hoegaarden, Franziscaner, αλλά και την είσοδό της στην κατηγορία των αλκοολούχων ποτών με τη βότκα Finlandia.

Η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της, που καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών όλο το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην ανάπτυξη του HoReCa, μέσα από το εκτεταμένο δίκτυο διανομής της χτίζοντας βαθιές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της και τις εξαιρετικές δυνατότητες της εμπορικής της ομάδας.

Στόχος και σκοπός της Coca-Cola HBC Κύπρου να προσφέρει το πιο συναρπαστικό– και συνεχώς εξελισσόμενο- χαρτοφυλάκιο προϊόντων στην αγορά.

Μάθετε περισσότερα για την Coca-Cola HBC Kύπρου και ακολουθείστε την Coca-Cola HBC Κύπρου σε Facebook, Instagram και LinkedIn

Δειτε Επισης

Η Coca-Cola στέλνει το μήνυμα της συμπερίληψης και δίνει το έναυσμα για την έναρξη της ημιτελικής φάσης του Κυπέλλου
Η γκαλερί των επιλέκτων-Η Altius Insurance βραβεύει τους κορυφαίους της σε επίσημη τελετή
Trust Insurance Cyprus: Τα επιτεύγματα της εταιρείας στο ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων
CIM Summit 2025: Ενημέρωση, δικτύωση και ανταλλαγή γνώσεων... Ένα σημαντικό γεγονός στη διοίκηση επιχειρήσεων(vid)
Kapnos Airport Shuttle: Σε μισή ώρα τα δρομολόγια στο αεροδρόμιο Λάρνακας
Tο Andrey & Julia Dashin’s Foundation στήριξε το iFitness Day 2025
«ΦΩΝΗ»: Ορόσημο η ψήφιση τροποποιητικού νομοσχεδίου για καταπολέμηση της παιδικής πορνογραφίας και σεξουαλικής κακοποίησης
Πασχαλινό τραπέζι με ασφάλεια και υγεία-Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές
Με τη στήριξη της COSMOS Insurance, 51 οικογένειες βρήκαν «σπίτι» για 648 νύχτες στο Ronald McDonald House®
Νέο 100% επιχορηγημένο σεμινάριο από το Marketing LAB: Στρατηγική Marketing & Brand Building για Μικρομεσαίες επιχειρήσεις: Omnichannel Approach