powered by

Δεν συμφωνεί με το €1,55 ανά μετοχή...Θέλει περισσότερα από Logicom για το 100% της Demetra το Δ.Σ. της εταιρείας

Την άποψη του ανεξάρτητου εμπειρογνώμονα που διορίστηκε και κατήρτισε ανεξάρτητη έκθεση αξιολόγησης σε ό,τι αφορά τη δημόσια πρόταση της Logicom Services Limited για απόκτηση του 100% του εκδιδόμενου μετοχικού κεφαλαίου της Demetra Holdings Plc, ότι η προτεινόμενη αντιπαροχή-€1,55 ανά μετοχή-«δεν είναι δίκαιη και εύλογη από χρηματοοικονομικής άποψης», υιοθετεί το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας.

Ειδικότερα, το διοικητικό συμβούλιο της Demetra Holdings Plc εξέτασε και έλαβε υπόψη του την Έκθεση Ανεξάρτητου Εμπειρογνώμονα, καθώς επίσης τις αναφορές του προτείνοντα στο έγγραφο δημόσιας πρότασης αναφορικά με την προτεινόμενη αντιπαροχή (σ.σ. €1,55 ανά μετοχή) και τη βάση του υπολογισμού της, καθώς και σε σχέση με τις προθέσεις του σε σχέση με την εταιρεία.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που δημοσιεύθηκε στο ΧΑΚ, το Δ.Σ. της Demetra σημειώνει ιδιαιτέρως το συμπέρασμα της Έκθεσης Ανεξάρτητου Εμπειρογνώμονα ότι η προτεινόμενη αντιπαροχή «δεν είναι δίκαιη και εύλογη» και ότι η καθαρή αξία ενεργητικού ανά μετοχή ανέρχεται περίπου στα €2,50 (ή κατ' ελάχιστον €2,43 ανά μετοχή).

Λαμβάνοντας υπόψη το εν λόγω συμπέρασμα, προστίθεται, «το διοικητικό συμβούλιο συμφωνεί με, και υιοθετεί, τη γνώμη του Ανεξάρτητου Εμπειρογνώμονα ότι η Προτεινόμενη Αντιπαροχή ‘δεν είναι δίκαιη και εύλογη’».

Αναφορικά με τα ζητήματα ελέγχου και των προθέσεων του προτείνοντα σε σχέση με την εταιρεία, όπως αναφέρονται στο έγγραφο δημόσιας πρότασης, «το διοικητικό συμβούλιο της Demetra σημειώνει την άποψη ότι, στο βαθμό που οι προθέσεις του προτείνοντα, ως αναφέρονται στο έγγραφο δημόσιας πρότασης, αντανακλούν τη διατήρηση του αντικειμένου δραστηριότητας της εταιρείας, τη στρατηγική επενδύσεων της εταιρείας, των περιουσιακών στοιχείων (άλλων από ρευστών διαθέσιμων και επενδύσεων της εταιρείας και τη χρήση των στοιχείων πάγιου ενεργητικού της, το διοικητικό συμβούλιο δεν αναμένει μετά την ολοκλήρωση της Δημόσιας Πρότασης, να υπάρξουν σημαντικές αλλαγές στα πιο πάνω».

Ομοίως, και λαμβάνοντας υπόψη του ότι ο Προτείνοντας δεν προτίθεται, ως αναφέρεται στο έγγραφο δημόσιας πρότασης, να προβεί σε αλλαγή στην υφιστάμενη πολιτική απασχόλησης ή το επίπεδο απασχόλησης στην εταιρεία, το Δ.Σ. δεν αναμένει, μετά την ολοκλήρωση της δημόσιας πρότασης, να υπάρξει σημαντική επίπτωση στους εργαζομένους.

Όπως σημειώνεται περαιτέρω, «τα στρατηγικά σχέδια του προτείνοντα τόσο για την Εταιρεία, όσο και για τον ίδιο, αφορούν τη συνέχιση των δραστηριοτήτων των δύο εταιρειών ως έχουν στο παρόν στάδιο, χωρίς οποιεσδήποτε αλλαγές στο αντικείμενο δραστηριότητας τους, στην απασχόληση και τους τόπους διεξαγωγής των δραστηριοτήτων των εταιρειών».

Επομένως, και εφόσον αυτή η πρόθεση παραμένει αμετάβλητη, τονίζεται, το διοικητικό συμβούλιο δεν αναμένει η ολοκλήρωση της δημόσιας πρότασης να επηρεάσει σημαντικά τις δραστηριότητες της εταιρείας ή τους τόπους όπου διεξάγονται οι δραστηριότητές της».

Την ίδια ώρα, το διοικητικό συμβούλιο της Demetra εφιστά την προσοχή των μετόχων στα ακόλουθα:

  • ανάλογα με τον αριθμό των αποδοχών που θα λάβει ο pροτείνοντας, τα κριτήρια εισαγωγής που ισχύουν για την eταιρεία αναφορικά με τη διαπραγμάτευση των τίτλων της στην Κύρια Αγορά του ΧΑΚ ενδεχομένως να μην πληρούνται, και σε μια τέτοια περίπτωση πιθανώς να ισχύουν οι επιπτώσεις που αναφέρονται, και
  • στην περίπτωση που ο pροτείνοντας εξασφαλίσει άνω του 90% του εκδομένου μετοχικού κεφαλαίου της eταιρείας, θα μπορεί να εξασκήσει το δικαίωμα εξαγοράς.

Τέλος, το διοικητικό συμβούλιο της Demetra τονίζει πως οι μέτοχοι της εταιρείας θα πρέπει να λάβουν τις δικές τους επαγγελματικές συμβουλές σε σχέση με τις πρόνοιες του Νόμου και την απόφασή τους κατά πόσο να αποδεχθούν ή όχι τη δημόσια πρόταση.

Υπογραμμίζεται ότι η Έκθεση έχει συνταχθεί από το διοικητικό συμβούλιο προκειμένου να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του σύμφωνα με τις πρόνοιες του άρθρου 33(2) του Νόμου, και δεν είναι σύσταση προς τους μετόχους της εταιρείας -και δεν πρέπει να εκληφθεί ως τέτοια- σχετικά με το αν θα πρέπει να συμμετάσχουν στη Δημόσια Πρόταση, και η ευθύνη της λήψης της απόφασης βαρύνει τελικά τους ιδίους.

Δειτε Επισης

Εκπαιδεύονται οι εκπαιδευτές για ενίσχυση της χρηματοοικονομικής παιδείας των ενηλίκων
Βιλερουά ντε Γκαλό: Η επόμενη κίνηση της ΕΚΤ πιθανότατα θα είναι μείωση επιτοκίων
Ικανοποίηση ΚΤΚ για την νέα έκθεση Moneyval για την Κύπρο-Τι καταδεικνύει η πρόοδος και η αναβάθμιση που έχει επιτευχθεί
Το πλαίσιο στρατηγικών πρωτοβουλιών της Eurobank για ενίσχυση της επιχειρηματικής διασύνδεσης με Ινδία
Στο Ανώτατο με αίτημα Γενικού Εισαγγελέα η τύχη έφεσης σε υπόθεση κουρέματος-Γιατί παραπέμφθηκε από το Εφετείο
Τράπεζα Κύπρου: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών-Εξαγόρασε 5,142,602 μετοχές για ακύρωση ύψους €30 εκατ.
Eurobank: Φέρνει την πρώτη agentic AI φωνητική πλατφόρμα για επιχειρήσεις στην Ευρώπη-Πρώτη παρουσίαση από Κύπρο
Στην ελίτ του Χρηματιστηρίου Αθηνών η Τρ. Κύπρου-Πολλαπλά οφέλη και μεγάλη δυναμική με την ένταξή της στον FTSE 25
Ανέβηκε στις €62.164 η αξία των ακάλυπτων επιταγών που εκδόθηκαν τον Μάιο
Τελική ευθεία για κουρεμένους με νέα πλατφόρμα επιβεβαίωσης αιτήσεων-Πώς υπολογίζεται η αποζημίωση