powered by

Γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν στην υπαίθρια διαφήμιση (OOH) στην Κύπρο

Με 49.616 εγγεγραμμένα οχήματα για το 2024, σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα από την Κυβερνητική Ιστοσελίδα της Κύπρου (source), και εκατομμύρια τουρίστες να επισκέπτονται την Κύπρο κάθε χρόνο, η υπαίθρια διαφήμιση (OOH) παραμένει μία από τις πιο αποδοτικές στρατηγικές προβολής.

Σύμφωνα με την Στατιστική Υπηρεσία Κύπρου (Cystat), το 2024, η Κύπρος υποδέχθηκε πάνω από 4 εκατομμύρια τουρίστες, και οι προβλέψεις για το 2025 δείχνουν ότι οι αριθμοί αυτοί θα συνεχίσουν να αυξάνονται, ξεπερνώντας τα προ πανδημίας επίπεδα.

Σε μια εποχή όπου η ψηφιακή διαφήμιση γίνεται ολοένα και πιο κορεσμένη, οι στατικές διαφημιστικές πινακίδες προσφέρουν συνεχή και εξαιρετικά ορατή προώθηση.

Το δίκτυο της Superad

Οι κεντρικοί αυτοκινητόδρομοι της Κύπρου, όπως οι Λευκωσία-Λεμεσός και Λάρνακα-Αεροδρόμιο, καταγράφουν δεκάδες χιλιάδες οχήματα ημερησίως, προσεγγίζοντας τόσο ντόπιους καταναλωτές όσο και τουρίστες.

Αυτό το υψηλό επίπεδο κυκλοφορίας παρέχει μια μοναδική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να επιτύχουν μεγάλη προβολή.

Η Superad, με το μεγαλύτερο δίκτυο στατικών billboard κατά μήκος των εθνικών οδών, διασφαλίζει ότι οι διαφημιζόμενες επιχειρήσεις έχουν τη μέγιστη δυνατή προβολή σε premium τοποθεσίες.

Η άνοδος του τουρισμού ενισχύει την υπαίθρια διαφήμιση

Η Κύπρος, ως δημοφιλής τουριστικός προορισμός, παραμένει μια εξαιρετική τοποθεσία για υπαίθρια διαφήμιση. Σύμφωνα με τα δεδομένα της Στατιστικής Υπηρεσίας Κύπρου (Cystat) όπου το 2024 επισκέφθηκαν το νησί 4 εκατομμύρια τουρίστες, οι επισκέψεις για το 2025 αναμένονται ακόμα πιο ενθαρρυντικές.

Οι διαφημιστικές πινακίδες κατά μήκος των υπεραστικών αυτοκινητόδρομων, σε στρατηγικές τοποθεσίες εντός πόλεων αλλά και σε σημεία πλησίον του αεροδρομίου, επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν υψηλού εισοδήματος επισκέπτες ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν υπηρεσίες και αγορές.

Γιατί να επιλέξετε στατικά billboard;

  • Συνεχής ορατότητα: 24/7 προβολή χωρίς διακοπές.
  • Υψηλό recall rate: Σύμφωνα με μελέτες, η υπαίθρια διαφήμιση έχει 46% μεγαλύτερη απομνημόνευση από τις online διαφημίσεις.
  • Focus: Oι άνθρωποι από τη φύση τους τείνουν να εστιάζουν καλύτερα στα υπαίθρια ads, ειδικά κατά τις ώρες που βρίσκονται σε κυκλοφοριακή συμφόρηση
  • Σταθερό κόστος & υψηλή απόδοση: Έκθεση μεγάλης διάρκειας χωρίς επιπλέον κόστος ανά κλικ ή εμφάνιση.
  • Υψηλότερη εμβέλεια στόχου αγοράς: Η υπαίθρια διαφήμιση δεν μπορεί να γίνει ‘skip’, ‘switch off’ ή να αλλάξει κανάλι.

Δειτε Επισης

Η Νικολέττα Χαραλάμπους στο INSPIRE 2025: Από την αρχή, με επιμονή και φαντασία
Ο δημοφιλής ηθοποιός Owen Wilson το νέο πρόσωπο της Wolt+
Παν. Νεάπολις Πάφος: Συμμετοχή στην πρώτη Διαπανεπιστημιακή Επιτροπή Ισότητας των Κυπριακών Πανεπιστημίων
Έκθεση Βιωσιμότητας 2024 της Philip Morris International-Πρόοδος στο όραμά της για έναν κόσμο χωρίς καπνό τσιγάρου
AskWire: Κυπριακή διάκριση στον 15ο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας
Πενήντα χρόνια American College-Τιμή στους φοιτητές και το μέλλον της εκπαίδευσης
UW Group: Γιόρτασε 25 χρόνια παγκόσμιας ναυτιλιακής επιτυχίας
Παν. Νεάπολις Πάφος: Αναγνώριση, εξωστρέφεια και στρατηγική ανάπτυξης στην 16η τελετή αποφοίτησης
ΙδΕΚ: Βολιδοσκόπηση αγοράς για νέο πρόγραμμα AI WAVE
Bird Aviation: Πολυετής συμφωνία βαριάς συντήρησης με κορυφαία ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία