Με ψηφιακό βοηθό τεχνητής νοημοσύνης ενισχύεται ο «Ψηφιακός Πολίτης»-Θα απαντά σε απορίες πολιτών
InBusinessNews 12:06 - 24 Μαρτίου 2025

Ο Ψηφιακός Βοηθός τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) είναι προσβάσιμος και μέσω της εφαρμογής «Ψηφιακός Πολίτης» από σήμερα, Δευτέρα, αναφέρεται σε ανακοίνωσή του το Υφυπουργείο Καινοτομίας.
Στην ανακοίνωση προστίθεται ότι ο Ψηφιακός Βοηθός απαντά σε απορίες πολιτών σε 24ωρη βάση, σε ελληνικά και αγγλικά, ενώ μπορεί να κατανοεί γραπτό λόγο και σε χαρακτήρες greeklish.
Σημειώνεται ότ, οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν τα ερωτήματά τους, είτε πληκτρολογώντας τα, είτε εκφωνώντας τα προφορικά, αξιοποιώντας τη δυνατότητα φωνητικού βοηθού.
Το Υφυπουργείο προσθέτει ότι ο Ψηφιακός Βοηθός ανταποκρίνεται σε ζητήματα που αφορούν τις Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων (Γονική Άδεια, Επίδομα Ανεργίας, Μητρότητας/ Πατρότητας ή Ασθενείας, Θεσμοθετημένη Σύνταξη και Σύνταξη Ανικανότητας, Κοινωνικές Ασφαλίσεις, Τερματισμός Απασχόλησης κ.ά.), τα Επιδόματα Πρόνοιας (Επίδομα Τέκνου, Επίδομα Μονογονεϊκής Οικογένειας, Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα (ΕΕΕ), Επίδομα Πολύτεκνης Μάνας, Σχέδιο Επιδότησης Διδάκτρων Παιδιών, Σχέδιο Επιδότησης Διαμονής Και Φροντίδας σε Στέγες Ηλικιωμένων κ.ά.), την ηλεκτρονική ταυτότητα (eID), τις ανακλήσεις οχημάτων, την εφαρμογή «Ψηφιακός Πολίτης».
Αναφέρεται, δε, ότι το εύρος των θεματικών ενοτήτων που εξυπηρετεί ο Ψηφιακός Βοηθός θα μεγαλώνει συνεχώς. Σημειώνεται, εξάλλου, ότι μέχρι σήμερα ο Ψηφιακός Βοηθός έχει δεχθεί πέραν των 55.000 ερωτημάτων μέσω της πύλης gov.cy, με μέσο όρο 500 ερωτήσεις ανά ημέρα.