powered by

Αναστάτωση και ταλαιπωρία στο λιμάνι Λάρνακας λόγω 24ωρης απεργίας μηχανοδηγών-Δεν αποκλείεται κλιμάκωση μέτρων

Σε προειδοποιητική, 24ωρη απεργία προχώρησαν το πρωί της Δευτέρας οι μηχανοδηγοί στο λιμάνι Λάρνακας, που διαμαρτύρονται για τη διαδικασία φορτοεκφόρτωσης και άλλα θέματα που σχετίζονται με την ασφάλειά τους, όπως αναφέρουν.

Οι μηχανοδηγοί οι οποίοι ασχολούνται με την φορτοεκφόρτωση σιτηρών και άλλων χύμα φορτίων από πλοία, προχώρησαν το πρωί σε αποκλεισμό της εισόδου του Λιμανιού Λάρνακας.

Οι διαμαρτυρόμενοι, που παραθέτουν σειρά αιτημάτων που σχετίζονται με τη διαδικασία φορτοεκφόρτωσης -καθώς όπως λένε, δεν μπαίνει το φορτίο που πρέπει- κράτησαν κλειστή την είσοδο και έξοδο του λιμανιού για τριάντα λεπτά.

Όπως είπαν, εάν δεν εισακουστούν, την επόμενη εβδομάδα θα κλιμακώσουν τα μέτρα τους με στάση εργασίας και αποκλεισμό του λιμανιού για 48 ώρες.

Οι μηχανοδηγοί ανέφεραν πως λόγω της διαδικασίας που ακολουθείται στο λιμάνι Λάρνακας έχουν απώλεια εσόδων, ενώ τίθεται σε κίνδυνο και η ασφάλεια τους.

Στο λιμάνι έσπευσαν και μέλη της αστυνομίας χωρίς, ωστόσο, να χρειαστεί η παρέμβαση τους. Στην είσοδο του Λιμανιού δημιουργήθηκε ουρά από βαρέα οχήματα μέχρι τον κυκλικό κόμβο τα οποία ανέμεναν να ολοκληρωθεί η στάση εργασίας προκειμένου να εισέλθουν στο λιμάνι.

Ο Νίκος Βλασίου, μηχανοδηγός, δήλωσε πως τα προβλήματα στο λιμάνι της Λάρνακας είναι συνεχή από την ημέρα που παρέλαβε η Αρχή Λιμένων. Αναφέρθηκε στην κατάσταση των δρόμων στο λιμάνι, αλλά και σε προβλήματα στη διαδικασία φόρτωσης, λέγοντας ότι μια διαδικασία επαναλαμβάνεται «δυο και τρεις φορές για να πετύχουμε το φορτίο».

Είπε ακόμη ότι έχουν στείλει για τα θέματα αυτά ειδοποίηση με τον δικηγόρο από τις 25 Φεβρουαρίου, ενώ στις 4 Μαρτίου έλαβε η Αρχή Λιμένων τις ειδοποιήσεις και στην Λευκωσία και στην Λάρνακα. «Δεν έχουμε λάβει καμία απάντηση» πρόσθεσε.

«Εμείς ζητάμε να μας βάλουν το φορτίο που δικαιούμαστε. Δεν έχουμε διάθεση να πηγαινοερχομαστε μέσα στο λιμάνι. Πρέπει να παραλαμβάνουμε το εμπόρευμα που πρέπει. Δεν μπορούν να μας καθυστερούν για κάθε φορτίο δύο ώρες μέσα στο λιμάνι με το πήγαινε έλα. Έχουμε απώλεια εσόδων, φοβόμαστε να βάλουμε φορτίο πάνω και πάμε με ένα-δυο τόνους κάτω» είπε, προσθέτοντας πως «αυτό σημαίνει ότι χάνουμε από το μεροκάματο».

Συνέχισε, λέγοντας ότι «έχουμε πολλές φθορές και αντιμετωπίζουμε και θέματα ασφάλειας, από την μία οι γερανοί από την άλλη το κακό οδικό δίκτυο εντός του λιμανιού» για να προσθέσει ότι «κινδυνεύουμε, αυτά πρέπει να δούμε».

Είπε ακόμη ότι η 24ωρη απεργία είναι προειδοποιητική και ότι την Τετάρτη θα επιστρέψουν κανονικά στην εργασία τους. Την Δευτέρα, 31 Μαρτίου είπε ότι θα προχωρήσουν σε 48ωρη απεργία μέχρι και την Τετάρτη, 2 Απριλίου.

«Αν δεν μας δώσουν σημασία, την Δευτέρα 7 Απριλίου πάμε σε επ' αόριστον απεργία. Δεν μπορούμε να σηκωνόμαστε το πρωί και να ερχόμαστε στη δουλειά με το άγχος», ανέφερε και είπε ότι ζητούν συνάντηση με τον τον Λιμενάρχη.

Από την επικρατούσα κατάσταση εκτιμούν ότι επηρεάζονται 80 μεταφορείς.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού IN Business: Οι βραβευθέντες και οι υποστηρικτές των 17ων IN Business Awards
Τα projects των οκτώ μεγάλων νικητών των Young Lions Cyprus 2025 και η μεγάλη ευκαιρία τους στις Κάννες (pics)
Oι δύο νέες μελλοντικές αναπτύξεις της Αρχής Λιμένων Κύπρου-Η στρατηγική και τα μελλοντικά σχέδια
ΓεΣΥ: Πάνω από ένα εκατ. οι εγγεγραμμένοι δικαιούχοι στα έξι χρόνια λειτουργίας
Δημιουργία νέου κοινού Προγράμματος Ιατρικής από Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και Παν. Νεάπολις Πάφος
Παγκόσμια ημέρα πολλαπλής σκλήρυνσης: Πρωτοποριακή έρευνα από το ΙΝΓΚ
Σύμπραξη αριστείας: Θεσμική συνεργασία Γαλλικής Ακαδημίας Επιστημών και Κυπριακού Ιδρύματος Έρευνας και Εκπαίδευσης
Κυπριακό Βραβείο Καινοτομίας ΟΕΒ: Η σημαντική διάκριση της Χαραλαμπίδης Κρίστης στον πρωτογενή τομέα (vid)
Βραβεία The Sovereign Art Foundation Student Prize Cyprus: Ορόσημο για την τέχνη και τη δημιουργικότητα
«ΘΑλΕΙΑ2021-2027»: Η Ευρώπη μέσα από τον φακό σου