Dynamec: Πώς το packaging ενισχύει το brand identity και αυξάνει τις πωλήσεις

«Πώς το packaging ενισχύει το brand identity και κατ’ επέκταση αυξάνει τις πωλήσεις;». Σίγουρα θα έχετε βρεθεί κι εσείς πολλές φορές μπροστά σ’ ένα από τα πιο συχνά διατυπωμένα ερωτήματα της εποχής μας. Ενδεχομένως, μάλιστα, να έχετε ήδη διαβάσει και κάποια από την πληθώρα άρθρων και αναλύσεων πάνω σ’ αυτό.

Και πολύ ορθά πράξατε δεδομένου ότι στη σύγχρονη αγορά, το packaging έχει εξελιχθεί σε ένα ισχυρό εργαλείο στρατηγικής επικοινωνίας και αποτελεσματικού μάρκετινγκ που επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Και αυτό είναι κάτι που στην Dynamec γνωρίζουν καλά, μέσα από τη μακρόχρονη εμπειρία και εξειδίκευσή τους, αλλά και με τη συνεχή παρακολούθηση των διεθνών τάσεων.

Το κατάλληλο packaging αντανακλά τη φήμη και το status του brand, μεταφέρει και επικοινωνεί τις αρχές και τις αξίες της επιχείρησης, διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην εικόνα του προϊόντος, δημιουργεί αξία, αναγνωρισιμότητα, διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό...

Εν ολίγοις, τo packaging διαδραματίζει ολοένα και πιο σημαίνοντα ρόλο στην οικοδόμηση του brand identity. Και μια εταιρεία με ισχυρό brand identity ξεχωρίζει, εμπνέει εμπιστοσύνη, εδραιώνει την παρουσία της, οικοδομεί αφοσίωση, κάνει τους καταναλωτές να αισθάνονται σίγουροι και ευτυχείς να συναλλάσσονται μαζί της, μεγαλώνει το πελατολόγιό της και αυξάνει τις πωλήσεις της.

Συμπερασματικά, λοιπόν: packaging - brand identity - πωλήσεις είναι αλληλένδετα και αλληλοϋποστηριζόμενα!

2

Clever Little... Packing και αύξηση πωλήσεων

Ενίοτε, βεβαία, η απάντηση σε ένα ερώτημα μπορεί να είναι πολύ πιο απλή και κατανοητή, εάν κανείς επικαλεστεί πραγματικά στοιχεία που συνοψίζουν τα πιο πάνω και αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.

Δείτε, για παράδειγμα, την ευφυέστατη κίνηση της Puma, το 2010, όταν είχε συνεργαστεί με τον ελβετικής καταγωγής Αμερικανό σχεδιαστή Yves Béhar για την αντικατάσταση των παραδοσιακών κουτιών παπουτσιών με το «Clever Little Bag», μια επαναχρησιμοποιήσιμη θήκη, με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Γνωρίζετε ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Ταυτόχρονα με τη μείωση της χρήσης χαρτονιού κατά 65%, δηλαδή εξοικονόμηση 8.500 τόνων χαρτιού και 1 εκατομμυρίου λίτρων νερού ετησίως, η Puma σημείωσε 10% αύξηση στις πωλήσεις της λόγω της ευαισθητοποίησης και της θετικής ανταπόκρισης των καταναλωτών στη βιωσιμότητα και παράλληλα ενίσχυσε το brand identity της ως περιβαλλοντικά υπεύθυνης εταιρείας.

Εν ολίγοις, το «Clever Little Bag» ήταν μια ευφυέστατη κίνηση στρατηγικού μάρκετινγκ που και στη βιωσιμότητα είχε αποτέλεσμα αλλά και στην ενίσχυση του brand identity και των πωλήσεων της εταιρίας συνέβαλε.

3

Κάτι ανάλογο συνέβη κι όταν η Nestlé αποφάσισε να αντικαταστήσει τις πλαστικές συσκευασίες της KitKat στην Ιαπωνία, με 100% ανακυκλώσιμο χαρτί, προτρέποντας παράλληλα τους καταναλωτές να φτιάχνουν μ’ αυτό, ακολουθώντας την παραδοσιακή τέχνη origami, τρισδιάστατες φιγούρες.

Πέρα από τη συμβολή στην βιωσιμότητα από την μείωση του πλαστικού της τάξης των 380 τόνων ετησίως (!), κατά τους πρώτους έξι μήνες της αλλαγής, η Nestlé είδε τις πωλήσεις της KitKat να εκτοξεύονται κατά 20% και το brand engagement της να δέχεται ένα ισχυρό boost από το origami περιεχόμενο που δημιουργούσαν οι χρήστες στα social media.

4

Παρόλο που δεν τελειώνουν τα παραδείγματα, ας επικαλεστούμε ένα ακόμα. Αυτό της Hellmann’s που αντικατέστησε τις παραδοσιακές πλαστικές συσκευασίες της μαγιονέζας με 100% ανακυκλωμένο πλαστικό (PCR), υιοθετώντας ταυτόχρονα κι ένα minimal design.

Τα αποτελέσματα αυτής της κίνησης ήταν αύξηση πωλήσεων κατά 11% τον πρώτο χρόνο, ενίσχυση του brand loyalty με τη θετική ανταπόκριση των καταναλωτών και μείωση της χρήσης πρωτογενούς πλαστικού κατά 13.000 τόνους ετησίως!

Καινοτόμες λύσεις packaging για ισχυρό brand identity

Καθόλου άσχημα αποτελέσματα των πιο πάνω, δεν συμφωνείτε; Και πολύ ενδιαφέροντα και εξόχως χρηστικά τα συμπεράσματα που εξάγονται. Τα οποία μπορούν άνετα να συνοψιστούν στο εξής απλούστατο: Ναι, η συσκευασία κάνει τη διαφορά!

Βεβαίως, το πώς πετυχαίνει κάνεις τη «διαφορά» ενδέχεται να μην είναι κάτι τόσο «απλό» εάν δεν έχει τον κατάλληλο συνεργάτη. Και τέτοιος, είναι η Dynamec.

Με την πολυετή εμπειρία και την προσήλωσή της στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, αποτελεί τον ιδανικό συνεργάτη για επιχειρήσεις που επιθυμούν να κάνουν τη διαφορά μέσω της συσκευασίας τους, παρέχοντας λύσεις που ενισχύουν την εικόνα τους, βελτιώνουν την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών, συμβάλλουν στην αύξηση των πωλήσεων.

Η Dynamec παρακολουθεί συνεχώς τις διεθνείς τάσεις και εξειδικεύεται σε εξατομικευμένες, υψηλής αισθητικής βιώσιμες συσκευασίες, διαθέτει ευρεία γκάμα προϊόντων και προσφέρει καινοτόμες λύσεις που καλύπτουν όλες τις ανάγκες και ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς.

Με λίγα λόγια, το όνομα Dynamec περιλαμβάνει την καινοτομία & εξατομίκευση, αφού είναι σε θέση να προσφέρει προσαρμοσμένες λύσεις συσκευασίας που αντικατοπτρίζουν την ταυτότητα και τις αξίες κάθε επιχείρησης, την ποιότητα, αφού διασφαλίζει υψηλά πρότυπα ποιότητας και ανθεκτικότητας με πιστοποίηση ISO 9001, τη βιωσιμότητα, δεδομένου ότι προσφέρει eco-friendly προϊόντα, όπως ανακυκλώσιμες, κομποστοποιήσιμες και επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευασίες και βεβαίως την τεχνογνωσία, το εξειδικευμένο προσωπικό της συνεργάζεται στενά με κάθε πελάτη, για το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Και όλα αυτά απορρέουν από το ισχυρό brand identity της Dynamec και στο brand loyalty που έκτισε με τους πελάτες της.

5

Δειτε Επισης

Dynamec: Πώς το packaging ενισχύει το brand identity και αυξάνει τις πωλήσεις
Χ. Χατζηκυριάκος: Επενδύσεις, έργα σε εξέλιξη, νέα projects στα σκαριά και η επέκταση της Frou Frou στη διεθνή αγορά
Aναληθή στοιχεία από τους αιγοπροβατοτρόφους για το χαλλούμι-Πώς απαντά το Υπουργείο Γεωργίας
Πώς μοιράστηκε η πίτα των κυπριακών εξαγωγών το 2024-Φάρμακα, χαλλούμι και άλλα προϊόντα που πρωταγωνιστούν
Takata: Ανάκληση 112 οχημάτων CITROEN για αντικατάσταση αερόσακων οδηγού και συνοδηγού
Πρεμιέρα ερευνητικής επιτροπής για τους takata με εκπροσώπους των εισαγωγέων-Στις 3 Απριλίου η πρώτη συνεδρία
So-Easy Stores: Νέος εμπορικός διευθυντής ο Διονύσης Αγάθος
Σε πτωτική πορεία οι τιμές 32 προϊόντων τον Φεβρουάριο-Συνέχισαν την άνοδο λαχανικά και χόρτα
Η Ε.Ε. παγώνει τους ανταποδοτικούς δασμούς σε αμερικανικά ποτά-Ποιες κινήσεις εξετάζει απέναντι στον Τραμπ
Νέα στρατηγική συνεργασία της Diplomat Distributors (D.D.) Cyprus Ltd με την Flora Food Greece ΜΕΠΕ