Powered by

Νίκος Ματθαίου: Επιστρέφει μετά την μεγαλύτερη ανακαίνιση στην ιστορία του το New Helvetia στις Πλάτρες (pics)

Ανανεωμένο μετά την μεγαλύτερη ανακαίνιση που έγινε από ιδρύσεώς του, επιστρέφει το προσεχές διάστημα το ιστορικό ξενοδοχείο New Helvetia στις Πλάτρες, το οποίο τιμήθηκε από το Υφυπουργείο Τουρισμού με το σήμα «Historic Hotel of Cyprus».

Η ανακαίνιση αφορούσε κυρίως το εσωτερικό του ξενοδοχείου και συγκεκριμένα τα 32 δωμάτια που διαθέτει, με βασικό στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας που προσφέρει στους πελάτες του.

Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews ο συνιδιοκτήτης του ιστορικού ξενοδοχείου, Νίκος Ματθαίου, αναφέρεται τόσο στην εκτεταμένη ανακαίνιση/αναβάθμιση του καταλύματος, όσο και στις προοπτικές της φετινής χρονιάς σε ό,τι αφορά τις κρατήσεις.

new-helvetia-hotel-f

Σε ό,τι αφορά την ανακαίνιση, ο κ. Ματθαίου ανέφερε πως αυτή αφορούσε τα πάντα. Όπως εξήγησε, «τον περασμένο Οκτώβριο κι αφότου λάβαμε έγκριση από ένα σχέδιο που χειρίζεται το Υφυπουργείο Τουρισμού-σχέδιο χορηγιών για αναβάθμιση ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων στην ύπαιθρο και σε ορεινές και απομακρυσμένες περιοχές-, λάβαμε μία επιδότηση και προχωρήσαμε στην πλήρη ανακαίνιση και αναβάθμιση του ξενοδοχείου, από τα δωμάτια μέχρι και τους κοινόχρηστους χώρους».

IMG-20250315-WA0002

Όλες οι αναβαθμίσεις, συνέχισε, έγιναν εσωτερικά, «γιατί εξωτερικά ένεκα του ότι το κτίριο είναι διατηρητέο, παράμεινε ως είχε με κάποιες μικρές αλλαγές, όπως βάψιμο και αλλαγή μερικών πορτών».

Μετά την αναβάθμιση αυτή, τόνισε, «πλέον το ξενοδοχείο μας είναι το πιο ανακαινισμένο και αναβαθμισμένο ξενοδοχείο των Πλατρών και των ορεινών μας και ευελπιστούμε σε μία καλή σεζόν».

IMG-20250315-WA0008

Ο στόχος της ανακαίνισης

Ερωτηθείς ποιος ήταν ο βασικός στόχος αυτής της ανακαίνισης/αναβάθμισης, ο συνιδιοκτήτης του ξενοδοχείου υπέδειξε ότι «βασικός στόχος της ανακαίνισης ήταν η αναβάθμιση της εμπειρίας που προσφέρουμε στον πελάτη».

«Ας μην ξεχνάμε πως πρόκειται για ένα παλαιό κτίριο, το οποίο λειτουργεί για σχεδόν 100 χρόνια κι όπως αντιλαμβάνεστε χρειάζεται συντήρηση», επεσήμανε.

IMG-20250315-WA0006

Σύμφωνα με τον κ. Ματθαίου, αυτή ήταν η πέμπτη και πιο μεγάλη ανακαίνιση που έγινε έως τώρα στο ξενοδοχείο, υπογραμμίζοντας ότι «ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει, για να μπορεί το ξενοδοχείο να συνεχίσει να λειτουργεί»

«Δόθηκε μεγάλη σημασία στην άνεση των πελατών στα δωμάτια -κρεβάτια, μπάνια, κλπ-, κάτι που θεωρείται πολύ σημαντικό για τον ταξιδιώτη σήμερα, ενώ η διακόσμηση παρέμεινε στον χαρακτήρα που ήταν με τη διατήρηση πολλών παλαιών στοιχείων όπως επίπλων και αντικειμένων από την εποχή που πρωτολειτούργησε το ξενοδοχείο, κάτι που δίδει τον χαρακτήρα ενός ξενοδοχειακού μουσείου», εξήγησε, υπογραμμίζοντας πως «το ξενοδοχείο το λειτουργούμε με τον αδελφό μου και οφείλουμε να το παραδώσουμε στα παιδιά μας, στην πέμπτη γενιά, σε λειτουργήσιμη κατάσταση».

IMG-20250315-WA0007

Αναφορικά με την πιστοποίηση που έλαβε πριν μερικούς μήνες το ξενοδοχείο, ο κ. Ματθαίου είπε πως «στις 27 Σεπτεμβρίου 2024 που είναι η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού τιμήθηκε από το Υφυπουργείο Τουρισμού με το σήμα ‘Historic Hotel of Cyprus’», τονίζοντας πως «είναι το πρώτο και το μοναδικό ξενοδοχείο στην Κύπρο που λαμβάνει αυτό το σήμα από το Υφυπουργείο και αυτό αποτελεί για μας μεγάλη τιμή».

New_Helvetia_Hotel_-.jpg

Οι προοπτικές της φετινής σεζόν

Κληθείς να αναφερθεί στις προοπτικές της φετινής τουριστικής σεζόν για το ξενοδοχείο, ο κ. Ματθαίου επεσήμανε πως «είναι κάτι δύσκολο να προβλεφθεί και είναι για αυτό που συζητάμε και με το Υφυπουργείο Τουρισμού για να βρούμε τρόπους προσέλκυσης εισερχόμενου τουρισμού. Υπάρχει βέβαια αρκετή ζήτηση κατά τα Σαββατοκύριακα, κατά κύριο λόγο από Κύπριους, αλλά όπως αντιλαμβάνεστε αυτό δεν είναι αρκετό».

«Προκειμένου, όμως, να ενισχύσουμε τα έσοδά μας, τα τελευταία δύο χρόνια ξεκινήσαμε και οργανώνουμε στον εξωτερικό χώρο του ξενοδοχείου, που αρέσει σε νεαρά ζευγάρια, δεξιώσεις γάμων», συνέχισε.

«Γενικά ελπίζουμε ότι μετά την ανακαίνιση/αναβάθμιση και μετά την εκστρατεία προβολής και μάρκετινγκ που θα προωθήσουμε το προσεχές διάστημα, θα έχουμε έναν αρκετά καλό αριθμό επισκεπτών», συμπλήρωσε.

IMG-20250315-WA0010

Σε διευκρινιστικό ερώτημα εάν κατά τα Σαββατοκύριακα το ξενοδοχείο καταγράφει τις υψηλότερες πληρότητες, ο κ. Ματθαίου απάντησε καταφατικά. «Ναι, όπως και όλα τα ξενοδοχεία των ορεινών περιοχών που προσελκύουν ντόπιο τουρισμό», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ερωτηθείς εάν το ξενοδοχείο προσελκύει επισκέπτες και από το εξωτερικό, ο κ. Ματθαίου είπε πως «έχουμε κάποιους επισκέπτες από το εξωτερικό, οι οποίοι έρχονται στην Κύπρο αξιοποιώντας εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως περιπατητικός, ποδηλατικό, μελέτης φύσης, κ.ο.κ., και οι οποίοι επιλέγουν κι άλλα ξενοδοχεία στα ορεινά, πέραν από το δικό μας».

IMG-20250315-WA0000

«Δυστυχώς, ωστόσο, τα τελευταία χρόνια αυτό το ρεύμα μειώθηκε, αλλά υπάρχει και προσπαθούμε αυτές τις εξιδεικευμένες ομάδες να τις έχουμε τις καθημερινές και να αφήνουμε τα Σαββατοκύριακα ελεύθερα για τους Κύπριους και ντόπιους επισκέπτες», κατέληξε.

IMG-20250315-WA0011

Δειτε Επισης

E.V.H. Investments: Ολοκλήρωση squeeze out και απόκτηση του 100% της Salamis Tours
Aegean: Η νέα απευθείας πτήση Λάρνακα-Ρώμη και η περαιτέρω ενδυνάμωση της θέσης της στην κυπριακή αγορά
Το Nikki Beach Resort & Spa Porto Heli καλωσορίζει τη νέα σεζόν με μια ειδική προσφορά
Κώστας Κουμής: Σημαντική η πολωνική αγορά για τον τουρισμό, ρεκόρ αφίξεων το 2024
Ζητούν αντισταθμιστικά οφέλη από τη λειτουργία του αεροδρομίου Λάρνακας οι επηρεαζόμενοι δήμοι
Αυξημένη κινητικότητα στις κρατήσεις ξενοδοχείων ενόψει Πάσχα-Η ετοιμότητα για τοποθέτηση μονάδων αφαλατώσεων
Πρώτα σημάδια για τις επιπτώσεις των δασμών στον αμερικανικό τουρισμό προς Ευρώπη-Επιβραδύνονται οι κρατήσεις
Η εκδήλωση της AnimaWings στην Πρεσβεία της Ρουμανίας για την έναρξη πτήσεων Λάρνακα-Βουκουρέστι(pics)
Στην Πολωνία η ΕΤΑΠ Αμμοχώστου για προώθηση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής-Roadshow Υφ. Τουρισμού
Πάσχα με παράδοση και πολυτέλεια στο Cap St Georges Hotel & Resort