Powered by

Τα επτά νέα ή λιγότερο γνωστά σημεία τουριστικών εμπειριών της επαρχίας Λάρνακας-Εκπαιδευτική ξενάγηση από ΕΤΑΠ

Επτά σημεία ενδιαφέροντος της επαρχίας Λάρνακας επισκέφθηκαν την Παρασκευή 21 Μαρτίου επαγγελματίες του τουριστικού και ξενοδοχειακού κλάδου, στην καθιερωμένη ετήσια εκπαιδευτική ξενάγηση που διοργάνωσε η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Λάρνακας (ΕΤΑΠ).

Σε ανακοίνωση της Εταιρείας αναφέρεται ότι «στόχος της ξενάγησης των επαγγελματιών του τουριστικού και ξενοδοχειακού κλάδου ήταν η ενημέρωση τους σχετικά με νέα ή λιγότερο γνωστά σημεία ενδιαφέροντος και τουριστικές εμπειρίες στην Περιφέρεια Λάρνακας».

Η περιήγηση «ξεκίνησε από τη νέα Δημοτική Πινακοθήκη Λάρνακας - Συλλογή Χριστοφόρου, που βρίσκεται στον πρώτο όροφο της πρώην Λέσχης Λάρνακας.

Στη μόνιμη έκθεση της πινακοθήκης παρουσιάζονται 150 έργα κορυφαίων Ελλήνων δημιουργών, αποτυπώνοντας την εξέλιξη της ελληνικής τέχνης από τα μέσα του 19ου έως τα τέλη του 20ου αιώνα».

Στη συνέχεια, «οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν το νέο Δημοτικό Πάρκο Σαλίνα και το Youth Makerspace Larnaka του ΟΝΕΚ, όπου ενημερώθηκαν για τις καινοτόμες δράσεις τους, συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας με έμφαση στην τρισδιάστατη αναστήλωση αρχαιολογικών χώρων, έργο που αναπτύσσεται σε ετήσια βάση σε συνεργασία με την ΕΤΑΠ Λάρνακας».

Η εκπαιδευτική εκδρομή «συνεχίστηκε στην Καλαβασό, έναν αγροτουριστικό προορισμό με γραφικό χαρακτήρα και μακραίωνη ιστορία.

Οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν τον Ιερό Ναό Παναγίας Τητηότισσας, κτίσμα του 1892, όπου ο Αρχιμανδρίτης Γρηγόριος Ιωαννίδης, Πρωτοσύγκελος της Μητρόπολης Τριμυθούντος, επεξήγησε την ιστορία του σημαντικού αυτού ναού και παρουσίασε τις σπάνιες εικόνες και τα εκκλησιαστικά κειμήλια».

Ο Πρόεδρος του Κοινοτικού Συμβουλίου Καλαβασού, Ελευθέριος Σώζου, υποδέχθηκε την ομάδα και την ενημέρωσε για τα αναπτυξιακά έργα, τα σημεία ενδιαφέροντος, τις εκδηλώσεις και άλλες εξελίξεις της περιοχής.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε επίσης "επίσκεψη στην ιδιαίτερη γκαλερί του Μιχάλη Μόζορα, ο οποίος δημιουργεί μοναδικά έργα τέχνης με βότσαλα, καθώς και στο κέντρο αρωματοθεραπείας Gaia Olea, που πραγματοποιεί, μεταξύ άλλων, και βιωματικά εργαστήρια και στο οποίο οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν εποχιακό τσάι».

Ακολούθως η ομάδα επισκέφθηκε «το Kori Concept Store, έναν χώρο αφιερωμένο στην τοπική δημιουργικότητα, όπου ο ιδιοκτήτης Ανδρέας Βασιλείου, προσέφερε σπιτικές γαστρονομικές απολαύσεις, αποτυπώνοντας την αυθεντική κυπριακή φιλοξενία.

Η περιήγηση συνεχίστηκε στο Matthias’s Bike Corner, ένα ποδηλατικό κέντρο όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν την περιοχή μέσω σχετικών διαδρομών».

Η εκπαιδευτική δράση «ολοκληρώθηκε στον Νεολιθικό Οικισμό Καλαβασού-Τέντας, έναν από τους σημαντικότερους προκεραμεικούς νεολιθικούς οικισμούς της Κύπρου, που χρονολογείται από την περίοδο 7000-6000 π.Χ. και ο οποίος αποτελεί λαμπρό παράδειγμα πρώιμης ανθρώπινης παρουσίας στο νησί».

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση «με την ετήσια αυτή θεσμοθετημένη πρωτοβουλία, η ΕΤΑΠ Λάρνακας επιδιώκει να ενισχύσει τη γνώση των επαγγελματιών του τουρισμού για τις εναλλακτικές εμπειρίες που προσφέρει η Περιφέρεια Λάρνακας, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση της πληροφόρησης και των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επισκέπτες».

Δειτε Επισης

Emirates: Αναγνωρίστηκε από την YouGov ως το πιο συνιστώμενο παγκόσμιο brand για το 2025
Χ. Παπαχαραλάμπους: Οι προορισμοί των Κυπρίων, τι ζητούν οι ταξιδιώτες και μια...ξεχασμένη αγορά για την χώρα μας
Αναβαθμίζεται το παραλιακό πάρκο της τουριστικής περιοχής Πύλας
Συστάσεις Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή προς τους ταξιδιώτες-Πού να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή
Η δυναμική του τουρισμού μέσα από τους αριθμούς...Οι 4.040.200 αφίξεις και τα έσοδα ύψους €3.209,4 εκ. το 2024
Δυναμική παρέμβαση ACTTA για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Αδιανόητη η λήψη απεργιακών μέτρων»
Riva Beachouse: Ένα εστιατόριο εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του ’60 και ’70 στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Μιχάλης Μίτας: Το brand Πάφος ως τουριστικός προορισμός και πώς θα ενδυναμώσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη
Ryanair: Υπερδιπλασιάστηκαν στα €820 εκατ. τα κέρδη τριμήνου-Ισχυρή η ζήτηση για καλοκαιρινά ταξίδια
Βάζουν όρο για να πάνε σε συνάντηση οι συντεχνίες των ξενοδοχοϋπαλλήλων-Πυρετώδεις διεργασίες και για ΑΤΑ