So-Easy Stores... Αέρας άνοιξης στα βολικά και γρήγορα ψώνια

Ένας αέρας ανανέωσης και αναγέννησης φυσά στα So-Easy Stores που θα δώσει μια νέα πνοή στον τομέα των Καταστημάτων Ευκολίας. Η αρχή σηματοδοτείται στο πρώτο πιλοτικό κατάστημα στη Λεμεσό αυτή την Άνοιξη, με τον ανασχεδιασμό της αισθητικής εικόνας, της βολικής λειτουργικότητας και του εμπλουτισμού αγαθών και υπηρεσιών.

Από το 2002 που πρωτοπαρουσιάστηκαν τα So-Easy Stores και που έμελλε να καθορίσουν την εξέλιξη των περιπτέρων, πολλά άλλαξαν.

soeasy1

Οι γρήγοροι καθημερινοί ρυθμοί, το διευρυμένο ωράριο, το ξεχείλωμα της ημέρας και οι μετακινήσεις, άλλαξαν τις καταναλωτικές συνήθειες. Αν προσθέσουμε τα ακανόνιστα ωράρια διακίνησης και την λήψη αποφάσεων για συμπληρωματικά ψώνια στη διαδρομή, καταλαβαίνουμε πως η μετάβαση σε βολικότερες αγορές έγινε επιβεβλημένη.

Τα So-Easy Stores διεκδικούν τον πρωταγωνιστικό ρόλο που δικαιούνται, εκφράζοντας πλέον τη συνειδητή επιλογή μιας ευκολότερης και βολικότερης ζωής προσαρμοσμένη στους ρυθμούς του σύγχρονου αλλά και μελλοντικού καταναλωτή και ιδιαίτερα στοχευμένη στον παράγοντα ΕΜΠΕΙΡΙΑ..

Για ψώνια πιο καθαρά στο μάτι, ευκολότερα στην πρόσβαση, άνετα στην κυκλοφορία, γρήγορα στην επιλογή, σε ανταγωνιστικές προσφορές και με εμπιστοσύνη στην ποιότητα. Με άλλα λόγια πιο ανθρώπινα!

Η Διαφοροποιημένη Στρατηγική και το Συγκριτικό Πλεονέκτημα των So-Easy Stores, είναι ξεκάθαρα πλέον ο ποιοτικός χρόνος!

“Ο πελάτης ενός καταστήματος ευκολίας ζητά πλέον να ανταμειφθεί για τον χρόνο του με ποιότητα και βολικότητα. Δεν αγοράζει απλά τα συμπληρωματικά του ψώνια. Αγοράζει βολικά και γρήγορα ποιοτικό χρόνο. Ο παράγοντας χρόνος είναι αυτό που κατέχουμε και βολικά προσφέρουμε!”

Οι νέες αλλαγές, αποτέλεσμα μιας πολυεπίπεδης στρατηγικής, περιλαμβάνουν:

ü Νέο Brand Identity, με νέο λογότυπο και νέο μοντέρνο design που να αντανακλά την εξέλιξη και την φρεσκάδα

ü Αναβαθμισμένα καταστήματα, πιο έξυπνα, πιο λειτουργικά και πιο φιλόξενα, που να προσφέρουν προσβασιμότητα, άνεση και ευκολία

ü Επέκταση των υπηρεσιών στην ψηφιακή εποχή για περισσότερες βολικότερες επιλογές ακόμα και από την άνεση του σπιτιού σας

ü Ικανοποίηση σε όλο το φάσμα της Αγοραστικής Εμπειρίας, από την προ-Αγοραστική Εμπειρία με προσωποποιημένες υπηρεσίες, κατά τη διάρκεια της αγοράς με ξεκάθαρες γραμμές διευκόλυνσης της ταχύτητας, έως την μετα-Αγοραστική εμπειρία μέσω της ποιότητας των αγαθών και υπηρεσιών.

soeasy2

Όπως δήλωσε και ο Γενικός Διευθυντής της Εταιρείας Κος Κυριάκος Ζένιος “Η So-Easy Convenience Stores Ltd αλλάζει για να αλλάξει τα δεδομένα του κλάδου, με ενισχυμένη της αρχική δέσμευση: Να κάνει την καθημερινότητα των βασικών καταναλωτικών αναγκών πιο εύκολη, πιο βολική και πιο γρήγορη! Με τη νέα μας ταυτότητα εστιάζουμε στο τρίπτυχο καινοτομία – ποιότητα - δίκαιες τιμές και εγκαινιάζουμε τον όρο Εξαιρετική Εξυπηρέτηση”.

Καλωσορίσατε στη Νέα Εποχή όπου οι αγορές σας γίνονται Βολικά & Γρήγορα!

Δειτε Επισης

Alphakat: Εργοστάσιο πυρόλυσης πλαστικών στην Κόσιη-Η εναλλακτική και ορθολογική διαχείριση αποβλήτων
Πόπη Τάντα: Τα 35 χρόνια καριέρας στον όμιλο Louis Hotels και ο τομέας της φιλοξενίας ως τρόπος ζωής
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Eurobank Holdings: Ενισχυμένα καθαρά κέρδη στην Κύπρο με Eurobank Cyprus και Ελληνική-Πάνω κατά 31,3% και στα €121 εκ.
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Γίνεται «παίχτης» για την Κύπρο η ρουμανική αγορά…Περιμένει περισσότερους από 100 χιλιάδες τουρίστες ο Κουμής
Στον αστερισμό των 17ων IN Business Awards...Την ερχόμενη Τετάρτη η τελετή απονομής των βραβείων
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
Πώλησε και τα πολυκαταστήματα ERA η Ermes-Στην Gencom που αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις έναντι του τυπικού ποσού του €1,00