powered by

Πώς διαμορφώνεται το μέλλον του λιανεμπορίου στην Κύπρο

Οι υπεραγορές στην Κύπρο βρίσκονται σε μια εποχή μετασχηματισμού, καθώς οι νέες καταναλωτικές συνήθειες, η συγκέντρωση του λιανεμπορίου και οι εξελίξεις στην τεχνολογία δημιουργούν προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες για τον κλάδο.

Πώς θα διαμορφωθεί η αγορά το 2025 και το 2026; Ποιες κατηγορίες προϊόντων θα γνωρίσουν ανάπτυξη και ποιες θα υποχωρήσουν; Ποιον ρόλο θα διαδραματίσουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Own Label) στη στρατηγική των υπεραγορών;

Στο 22ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου που παρουσιάζουν οι Υπεραγορές αλφαμέγα, κορυφαίοι εκπρόσωποι της αγοράς θα δώσουν απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα, αναλύοντας τις στρατηγικές προσαρμογής των υπεραγορών σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται ραγδαία.

Η συζήτηση «Προσαρμογή στις Αλλαγές: Η Επόμενη Ημέρα των Υπεραγορών» θα φωτίσει τις πιο σημαντικές προκλήσεις και ευκαιρίες για τον κλάδο, παρέχοντας πρακτικές γνώσεις και πολύτιμα insights για το μέλλον.

Πώς αλλάζει η αγορά το 2025 & 2026

Οι ειδικοί προβλέπουν ότι τα επόμενα δύο χρόνια, η τεχνολογία, η βιωσιμότητα και η διαφοροποίηση των προϊόντων θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στον κλάδο των υπεραγορών.

Η συγκέντρωση του λιανεμπορίου αποτελεί μια συνεχιζόμενη τάση, με μεγάλους παίκτες να ενισχύουν τη θέση τους μέσω συγχωνεύσεων και στρατηγικών συνεργασιών.

Οι καταναλωτικές συνήθειες μεταβάλλονται, με τους πελάτες να επιδιώκουν καλύτερες τιμές, αυξημένη ευκολία και βιώσιμες επιλογές.

Οι υπεραγορές καλούνται να επανεξετάσουν τις κατηγορίες προϊόντων τους, προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις της αγοράς.

Ο ρόλος των Own Label προϊόντων στη μελλοντική στρατηγική

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Own Label) έχουν κερδίσει σημαντικό έδαφος και πλέον θεωρούνται βασικός πυλώνας ανάπτυξης για τις υπεραγορές.

Προσφέροντας ανταγωνιστικές τιμές και υψηλή ποιότητα, τα Own Label προϊόντα μπορούν να αυξήσουν την πιστότητα των καταναλωτών και να διαφοροποιήσουν μια αλυσίδα από τον ανταγωνισμό.

Οι υπεραγορές στην Κύπρο επενδύουν όλο και περισσότερο στη δημιουργία αποκλειστικών προϊόντων που ενισχύουν το brand τους και προσφέρουν στους καταναλωτές προσιτές και αξιόπιστες επιλογές.

Αντιμετώπιση της συγκέντρωσης στο λιανεμπόριο & συνεργασία με προμηθευτές

Η συγκέντρωση της αγοράς λιανικής αλλάζει το παιχνίδι, απαιτώντας νέες στρατηγικές συνεργασίας τόσο μεταξύ υπεραγορών, όσο και με προμηθευτές.

Οι μεγάλες αλυσίδες αναζητούν τρόπους να:

  • Διαπραγματευτούν πιο ευνοϊκές συμφωνίες με προμηθευτές
  • Αξιοποιήσουν τα δεδομένα καταναλωτών για πιο στοχευμένες προωθητικές ενέργειες
  • Επενδύσουν σε omnichannel στρατηγικές που συνδυάζουν φυσικά και online καταστήματα

Οι προσδοκίες από τους προμηθευτές είναι υψηλές. Οι υπεραγορές απαιτούν ευελιξία, καινοτομία και πιο δυναμικές συνεργασίες, που θα τους βοηθήσουν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις και να προσφέρουν μια βελτιωμένη εμπειρία στον καταναλωτή.

Οι ομιλητές του panel

Για να αναλύσουν τις παραπάνω προκλήσεις και ευκαιρίες, στη συζήτηση θα συμμετέχουν:

  • Λουκάς Ζουρίδης, Γενικός Διευθυντής, Υπεραγορές MAS
  • Λούκας Παπαγιάννης, Σύμβουλος Savemore, Savemore Group of Supermarkets
  • Αχιλλέας Πιριντζιής, Γενικός Διευθυντής, ΣΥΠΑΛ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΛΤΔ

Τη συζήτηση θα συντονίσει ο Ολύμπιος Τουμάζου, Executive Chairman, RAI Consultants Ltd, διασφαλίζοντας ότι το panel θα προσφέρει ουσιαστικές και εφαρμόσιμες στρατηγικές για το μέλλον του λιανεμπορίου στην Κύπρο.

Το 22ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου, που θα πραγματοποιηθεί στις 30 Απριλίου 2025 στο Hilton Nicosia, είναι η απόλυτη ευκαιρία για τους επαγγελματίες του κλάδου να ενημερωθούν, να συνδεθούν με ηγέτες της αγοράς και να ανακαλύψουν τις στρατηγικές που θα καθορίσουν το μέλλον του λιανεμπορίου.

12α IN Business Grocery Retail Awards

Σημειώνεται ότι πέραν των παρουσιάσεων και συζητήσεων από διακεκριμένους επαγγελματίες του χώρου, το Συνέδριο θα φιλοξενήσει την τελετή απονομής των 12ων IN Business Grocery Retail Awards που παρουσιάζει η Ελληνική Τράπεζα, κατά την οποία θα βραβευθούν τα FMCGs brands που διέπρεψαν στην Κύπρο την χρονιά που μας πέρασε βάσει κριτηρίων.

Ανάμεσα στα κριτήρια περιλαμβάνεται η αύξηση των πωλήσεων, αύξηση του μεριδίου αγοράς, νέες κατηγορίες προϊόντων, αυξημένη κερδοφορία για τους λιανοπωλητές και τους προμηθευτές και καινοτομία στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

Πληροφορίες συνεδρίου

  • Οργανωτής: IMH
  • Κύριος Χορηγός: Υπεραγορές αλφαμέγα
  • Χορηγός Βραβείων: Ελληνική Τράπεζα μέλος του Ομίλου Eurobank
  • Xορηγοί: flexfin, payabl, Philoshopic
  • Εκθέτης: Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ
  • Υποστηρικτής: JCC Payment Systems
  • Με τη στήριξη: Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, ECR Cyprus
  • Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER, Cyprus Business News (CBN), Super FM

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

  • Τηλέφωνο: 22505555 | Φαξ: 22679820
  • Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
  • Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Η MUSKITA υποστηρίζει το Paws for Homes Foundation στον Μαραθώνιο Λεμεσού
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η συμμετοχή παιδιών στον παγκόσμιο διαγωνισμό ζωγραφικής «Toyota Dream Car»
Ώθηση στην ανάπτυξη από τις υπό εξέλιξη μεγάλες μη οικιστικές ιδιωτικές επενδύσεις και έργα υποδομής-Οι προβλέψεις της ΚΤΚ
Τα Public-Private Partnerships είναι το μέλλον της ανάπτυξης: Μάθετε γιατί στο διεθνές συνέδριο Unlocking Investment Through PPP
Σπάει τα κοντέρ και το 2025 ο κυπριακός τουρισμός-Νέο ρεκόρ αφίξεων τους πρώτους δύο μήνες του έτους
Huawei: Ενισχύει την ανάπτυξη ταλέντων στις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών στην Κύπρο
Μια διαφορετική συζήτηση μεταξύ των Millenials Entrepreneurs και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας
Ρυθμιστικές αλλαγές, ανθεκτικότητα και AML στο επίκεντρο της ετήσιας γενικής συνέλευσης του ACIFF
Πώς διαμορφώνεται το μέλλον του λιανεμπορίου στην Κύπρο
Ένα χρυσό και δύο αργυρά μετάλλια κατέκτησε η Κύπρος στα Global Chefs Challenge 2025