ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ: Η αξία της σιγουριάς
10:59 - 10 Μαρτίου 2025

Για περισσότερες από επτά δεκαετίες οι Γενικές Ασφάλειες υπηρετούν ένα διαχρονικό σκοπό: να στέκονται δίπλα στους πελάτες τους με ειλικρίνεια, εντιμότητα και πραγματικό ενδιαφέρον. Είμαστε σε θέση να προσφέρουμε αξία και σιγουριά σε περισσότερους από 110.000 ιδιώτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις καθώς δεν είμαστε απλώς μια ασφαλιστική εταιρεία αλλά συνοδοιπόροι των πελατών μας σε κάθε τους βήμα, σημειώνει η Γενική Διευθύντρια, Χριστιάνα Αγρότη.
Η μακροχρόνια εμπειρία μας, σε συνδυασμό με τη συνετή διαχείριση και το έμπειρο προσωπικό μας, εγγυώνται προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών μας. Για εμάς η εξυπηρέτηση δεν είναι απλώς μια λέξη αλλά μια δέσμευση. Αυτό, άλλωστε, πιστοποιεί και η ανάδειξή μας για ακόμη μια χρονιά σε κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία Γενικού Κλάδου στην Κύπρο, στο πλαίσιο των «Global Insurance Awards 2024» που διοργάνωσε το διεθνές οικονομικό περιοδικό «World Finance».
Πλήρεις και ολοκληρωμένες καλύψεις
Σ’ έναν κόσμο που αλλάζει συνεχώς, η ασφάλεια είναι πιο σημαντική από ποτέ. Οι Γενικές Ασφάλειες, με πολυετή εμπειρία, προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε ανάγκη. Στην ευρεία γκάμα των προϊόντων που διαθέτουμε, παρέχονται πλήρεις και ολοκληρωμένες καλύψεις σε ανταγωνιστικές τιμές, ενώ και οι υπηρεσίες μας καλύπτουν το σύνολο των αναγκών των πελατών μας.
Γνωρίζουμε ότι κάθε άνθρωπος και κάθε επιχείρηση είναι μοναδικοί. Γι' αυτό προσφέρουμε ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών μας. Είτε πρόκειται για τις ασφαλιστικές ανάγκες της οικογένειας (κατοικία, οχήματα, ατυχήματα, ταξίδια) είτε για την προστασία της επιχείρησης και των επαγγελματιών (κτίρια, οχήματα, ευθύνη εργοδότη, αστική ευθύνη, δικηγόροι, λογιστές, αρχιτέκτονες κ.λπ.), είμαστε δίπλα στους πελάτες μας, καλύπτοντας όσα με κόπο και μόχθο έχουν αποκτήσει.
Στο μεταίχμιο της πρωτοπορίας
Πιο σημαντική από όλες τις προκλήσεις είναι να βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας τόσο με την αξιοπιστία και την εξυπηρέτηση που μας διακρίνει όσο και μέσω της καινοτομίας, αξιοποιώντας την τεχνολογία, ώστε να τους παρέχουμε εκείνα τα εργαλεία που κάνουν, πρακτικά, τη ζωή τους πιο εύκολη. Είναι σε αυτό το πλαίσιο που συνεχώς προσφέρουμε λύσεις στους πελάτες μας (όπως η ψηφιακή αγορά ασφαλιστηρίου, η ψηφιακή υπογραφή, η πύλη εξυπηρέτησης Customer Portal) και συνεχώς αναζητούμε νέες για να βρισκόμαστε συνεχώς στο μεταίχμιο της πρωτοπορίας. Παράλληλα, η δέσμευσή μας στις Γενικές Ασφάλειες εκτείνεται στην ενσωμάτωση των κριτηρίων ESG (Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση) σε ένα ευρύ φάσμα των δραστηριοτήτων του Οργανισμού, επιδεικνύοντας έμπρακτα την ευαισθησία μας για ένα βιώσιμο μέλλον.
Ανθεκτική και αξιόπιστη
Ως μια από τις πιο διακεκριμένες και αξιόπιστες ασφαλιστικές εταιρείες Γενικού Κλάδου επιδεικνύουμε ανθεκτικότητα στις σημαντικές προκλήσεις που έχει ενώπιόν της η Ασφαλιστική Βιομηχανία. Με συνέπεια συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε, να αυξάνουμε τον κύκλο εργασιών μας και να δίδουμε αξία στη σχέση με τους ασφαλισμένους μας, κάτι που πιστοποιεί και η ανάδειξή μας, για ακόμη μια χρονιά, σε κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία Γενικού Κλάδου στην Κύπρο, στο πλαίσιο των «Global Insurance Awards 2024» που διοργάνωσε το διεθνές οικονομικό περιοδικό «World Finance».
Παρέχουμε τη δυνατότητα αγοράς ασφάλισης μέσω διαδικτύου και έχουμε στη διάθεση των πελατών μας το Genikes Insurance Customer Portal, μέσω του οποίου μπορούν να διαχειρίζονται τα Ασφαλιστήριά τους.
Ο προσανατολισμός μας στο τρίπτυχο self-sufficiency, transparency και personalization παρέχει στους πελάτες μας την απαραίτητη ευελιξία να διαμορφώνουν τις ασφαλιστικές λύσεις που τους ενδιαφέρουν και να ενημερώνονται για τα ασφαλιστήριά τους.
Η πρόκληση του 2025
Η κλιματική αλλαγή συνεχίζει να αποτελεί σημαντική πρόκληση για τη βιομηχανία ασφάλισης και το 2025. Η αυξανόμενη συχνότητα και σοβαρότητα των φυσικών καταστροφών, όπως οι τυφώνες, οι πλημμύρες και οι πυρκαγιές, οδηγούν σε αύξηση του κόστους των απαιτήσεων.
Απ’ εκεί και πέρα βλέπουμε ότι η ψηφιακή επανάσταση και οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις μεταβάλλουν ριζικά την καθημερινότητά μας, επιφέροντας αλλαγές και τάσεις που αναδιαμορφώνουν τον τρόπο που ζούμε. Αυτές οι ραγδαίες αλλαγές επηρεάζουν αναπόφευκτα και τον ασφαλιστικό τομέα, ο οποίος καλείται να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.
Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις είναι η πλήρης ενσωμάτωση της τεχνολογίας σε όλες τις λειτουργίες του τομέα. Αυτό απαιτεί την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού και την αξιοποίηση της ασφαλιστικής τεχνολογίας (Insurtech). Ήδη υπάρχουν τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση κινδύνου, την τιμολόγηση και την ανίχνευση απάτης. Στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική μάθηση και η ανάλυση δεδομένων προσφέρουν νέες εξατομικευμένες λύσεις.
Επιπλέον, καθώς οι κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται και εξελίσσονται, είναι πιθανό να αυξηθεί η ζήτηση για εξειδικευμένα ασφαλιστικά προϊόντα που καλύπτουν τους κινδύνους στον κυβερνοχώρο. Παράλληλα, παρατηρείται μια αυξανόμενη τάση για αγορά ασφαλιστικών προϊόντων μέσω διαδικτύου και εφαρμογών για κινητά.
Ένα άλλο σημαντικό ζήτημα είναι η αυξανόμενη χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Εμφανίζονται νέες ανάγκες για ασφαλιστική κάλυψη, όπως οι κίνδυνοι πυρκαγιάς και έκρηξης που σχετίζονται με τις μπαταρίες υψηλής τάσης.
Τέλος, αλλαγές και νέες τάσεις στον ασφαλιστικό τομέα μπορεί να προκληθούν από μεταβολές στις ανάγκες και τις αντιλήψεις της κοινωνίας και των καταναλωτών, καθώς και από δημογραφικές αλλαγές. Φυσικά, δεν πρέπει να παραβλέψουμε τις απαιτήσεις κανονιστικής συμμόρφωσης και τις γενικότερες απαιτήσεις των εποπτικών Αρχών, οι οποίες επίσης επηρεάζουν τον ασφαλιστικό τομέα.
Έρχονται καινοτομίες
Πρόσφατα, έχουμε δημιουργήσει τη διαδικτυακή πύλη εξυπηρέτησης (Customer Portal), μέσω της οποίας οι πελάτες μας έχουν άμεση πρόσβαση σε υπηρεσίες όπως:
- Αγορά από ιδιώτες (ή αποστολή προσφοράς) ασφαλιστικών προϊόντων οχήματος, κατοικίας, κυνηγού, ταξιδιού και οδηγών
- Πληροφορίες για τα εν ισχύ ασφαλιστήρια και τις σχετικές καλύψεις
- Δυνατότητα επικαιροποίησης προσωπικών στοιχείων
- Πληρωμή ασφαλίστρων
- Δυνατότητα καταχώρησης πάγιων εντολών για την πληρωμή ασφαλίστρων
- Δυνατότητα αλλαγής της ασφαλισμένης αξίας κατοικιών και οχημάτων.
Σ’ αυτή την πύλη σύντομα οι πελάτες μας θα μπορούν να καταχωρούν απλές απαιτήσεις διαδικτυακά και να παρακολουθούν το στάδιο εξέλιξής τους.
Παράλληλα, διατίθεται και η ηλεκτρονική υπογραφή (E-signature) στη λειτουργία μας, γεγονός το οποίο θα επιταχύνει και θα απλοποιήσει ακόμη περισσότερο τις διαδικασίες μας, συμβάλλοντας καθοριστικά και στην paper-less ESG πολιτική των Γενικών Ασφαλειών. Μέσω αυτής της υπηρεσίας
οι πελάτες μας μπορούν να καταχωρίσουν την υπογραφή τους ηλεκτρονικά, χωρίς να χρειαστεί να τυπώνουν και να σκανάρουν έντυπα. Πρόκειται για μια καινοτομία που πραγματικά προσθέτει αξία στη σχέση με τους πελάτες μας.
Έτος ίδρυσης: 1951
Σύνολο Πελατών: Περισσότεροι από 110.000
Ποσοστό Μεριδίου αγοράς:
Ιαν - Σεπ 2024: 13,6% (πηγή: ΣΑΕΚ).
Δείκτης Φερεγγυότητας:
2024 (207,0% unaudited).
Κύκλος εργασιών:
(GWP) 2024: €68,4 εκατ.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Διεύθυνση κεντρικών γραφείων: Έβρου 4, 2003, Στρόβολος, Λευκωσία
Τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών: 8000 8787
Ε-mail: general@gic.bankofcyprus.com
Ιστοσελίδα: www.genikesinsurance.com.cy