EUROLIFE: Ισχυροι δεσμοί ζωής

Για 35 συνεχή χρόνια, στη Eurolife, βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας, φροντίζοντας τους ίδιους, τις οικογένειες και τις επιχειρήσεις τους. Στόχος μας είναι να τους προσφέρουμε προστασία και ασφάλεια απέναντι στις προκλήσεις και τα αναπάντεχα της ζωής. Οι ισχυροί δεσμοί που έχουμε χτίσει με την κοινωνία, μας καθιέρωσαν ως ηγέτιδα εταιρεία στον ασφαλιστικό τομέα, σημειώνει η Αθηνά Σιηπιλλή Τσίγκη, γενική διευθύντρια. Στόχος της εταιρείας να είναι δίπλα στους πελάτες της.

Η δυνατότητα μας να προσαρμοζόμαστε στις κοινωνικοοικονομικές εξελίξεις έχει πολλαπλασιαστικά οφέλη για εμάς και τους πελάτες μας, συμβάλλοντας σημαντικά στην απρόσκοπτη ανάπτυξη του Οργανισμού μας. Ενισχύουμε συνεχώς την γκάμα των προϊόντων μας, ενώ παράλληλα δημιουργούμε εκείνα που πραγματικά έχουν ανάγκη οι πελάτες μας για να καλύψουν τις μεταβαλλόμενες τους ανάγκες.

Σε ατομική και ομαδική βάση εξυπηρετούμε σήμερα περισσότερους από 140.000 πελάτες, ενώ έχουμε καταβάλει πέραν του €1 δισ. σε εξαργυρώσεις, ωφελήματα λήξης και απαιτήσεις σε συμβόλαια ζωής, ατυχημάτων και υγείας και περισσότερα από €8.5 δισ. σε καλύψεις στον κλάδο Ζωής. Επιπρόσθετα, τα κεφάλαια υπό διαχείριση (assets under management) της Eurolife ξεπερνούν τα €700 εκατ.

Πάντα δίπλα στον άνθρωπο

Στη Eurolife προσφέρουμε σχέδια από τρεις βασικούς πυλώνες, οι οποίοι καλύπτουν όλες τις ανάγκες των πελατών μας: την οικονομική εξασφάλιση, την αποταμίευση και την υγεία. Επιπλέον, επεκτείνουμε το εύρος των υπηρεσιών μας πραγματώνοντας τον κορυφαίο μας στόχο, που δεν είναι άλλος από το να μπορούμε να είμαστε συνεχώς δίπλα στον άνθρωπο προσφέροντας του συνεχή και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση. Οι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι της Eurolife προσφέρουν εξατομικευμένη υποστήριξη και καθοδήγηση. Σκοπός είναι να επιλέξουν οι πελάτες μας, βάσει των προσωπικών και εταιρικών τους δεδομένων, την ασφαλιστική κάλυψη που ικανοποιεί τις ανάγκες τους τώρα και στο μέλλον.

Στη διαδικτυακή πύλη Myeurolife Portal και μέσω του Myeurolife App, οι πελάτες μας έχουν άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση για τα Ασφαλιστικά τους Συμβόλαια. Μέσω του LifeNeeds calculator μπορούν να σχεδιάσουν το μέλλον, με βάση τις σημερινές τους ανάγκες και επιθυμίες, ενώ μέσω του ePolicy μπορούν να λάβουν ηλεκτρονικά τους Όρους του Ασφαλιστηρίου τους.

Ισορροπώντας τα νέα δεδομένα

Η ασφαλιστική βιομηχανία κλήθηκε να διαχειριστεί τα τελευταία χρόνια σωρεία προκλήσεων και αλλαγών κι εμείς ως Eurolife καλούμαστε να ισορροπήσουμε τα νέα δεδομένα, πρωτίστως με σεβασμό στις συνήθειες και σταθμίζοντας τις ανάγκες των πελατών μας. Εξελισσόμαστε διαρκώς συμβαδίζοντας με το μεταλλασσόμενο ρυθμιστικό πλαίσιο και όλα όσα εμπερικλείονται σε αυτό.

Στον τομέα της υγείας προσφέρουμε ευέλικτες λύσεις ιδιωτικής ασφάλισης και καλύψεις πέρα από τις παροχές του ΓεΣΥ.

Για τις αρχές ESG λαμβάνουμε μέτρα ώστε να μειώσουμε τον περιβαλλοντικό μας αντίκτυπο. Εδώ και χρόνια συμμετέχουμε με υψηλή δέσμευση σε διάφορες δράσεις και πρωτοβουλίες κοινωνικής υπευθυνότητας και εφαρμόζουμε καλές και διαφανείς πρακτικές εταιρικής διακυβέρνησης.

Σταδιακά αξιοποιούμε και τις νέες τεχνολογίες έτσι, ώστε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας αυξάνοντας παράλληλα την αποδοτικότητά μας. Ταυτόχρονα, με τη συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας, η εμπειρία των πελατών μας είναι καθοριστική, διασφαλίζοντας πάντα προσβάσιμες υπηρεσίες, φιλικές και διαφανείς. Ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης, του Machine Learning και της ανάλυσης δεδομένων θα είναι επίσης καθοριστικός στη διαμόρφωση της νέας εποχής ασφάλισης.

Η πρώτη επιλογή των πολιτών

Η δυνατή σχέση που διαχρονικά έχουμε κτίσει με την κοινωνία, μας έχει καθιερώσει ως την ηγέτιδα εταιρεία στον ασφαλιστικό κλάδο ζωής. Είναι σαφές πως από το 1989 μέχρι σήμερα νοιαζόμαστε και φροντίζουμε τους πελάτες μας σε προσωπικό, οικογενειακό και επιχειρηματικό επίπεδο, προσφέροντάς τους προστασία και ασφάλεια απέναντι στις δυσκολίες και γενικότερα στα αναπάντεχα της ζωής.

Στόχος μας, είναι η Eurolife να εξελίσσεται συνεχώς τεχνολογικά, πελατοκεντρικά με επίκεντρο τον άνθρωπο και να αποτελεί την πρώτη επιλογή των πολιτών λόγω των αξιόπιστων ασφαλιστικών λύσεων που προσφέρει. Επενδύουμε πολλά στην αξιοπιστία και στο κύρος του οργανισμού μας και στην παροχή ασφαλιστικών, συνταξιοδοτικών και επενδυτικών λύσεων αξίας προς στους πελάτες μας που εμπνέουν ασφάλεια, ευεξία και οικονομική σιγουριά για ένα καλύτερο αύριο. Γι’ αυτό η Eurolife διαγράφει μια επιτυχημένη πορεία γεμάτη από διακρίσεις.

Νέες τάσεις και καινοτομίες

Η πορεία του τομέα το 2025 αναμένεται ανοδική, λαμβάνοντας υπόψη ότι ο κλάδος ασφάλισης ζωής και υγείας επιδεικνύει ανθεκτικότητα και θετικό πρόσημο ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια. Συνεπώς, θεωρούμε ότι το 2025 θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον για ασφάλιση.

Αναφορικά με τις επερχόμενες τάσεις αναμένονται σημαντικές αλλαγές και καινοτομία, καθώς προχωρεί η διαδικασία υιοθέτησης του ψηφιακού μετασχηματισμού και της ασφαλιστικής τεχνολογίας. Πρόκειται για την πορεία προς την καθολική αξιοποίηση της τεχνολογίας σε όλο το φάσμα των λειτουργιών στον ασφαλιστικό τομέα. Μια δυναμική εξέλιξη, η οποία μας θέτει ενώπιον των προκλήσεων αλλά και των ευκαιριών της ψηφιακής ασφάλισης.

Αυτές οι τάσεις καλύπτουν διαφορετικές πτυχές, όπως οι βασικές και οι αναδυόμενες τεχνολογίες, τα ψηφιακά κανάλια διανομής, η εμπλοκή των πελατών μέσα από σύγχρονες πλατφόρμες όπως επίσης και η μετατροπή παραδοσιακών μοντέλων ασφάλισης σε ψηφιακά οικοσυστήματα.

Τα κριτήρια ESG, τα οποία επηρεάζουν τα λειτουργικά μοντέλα, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του τομέα, θα δούμε να εισέρχονται ακόμη πιο έντονα, αφού πρέπει να επέλθει η πλήρης ευθυγράμμιση μ’ αυτά.

Ακόμα πιο δυναμικά το 2025

Ανεξάρτητα όμως από την πρόοδο της τεχνολογίας και τις αλλαγές που έρχονται, οι βασικές ανάγκες ασφάλισης για προστασία, υγεία και οικονομική ευημερία παραμένουν θεμελιώδεις και αμετάβλητες για κάθε άνθρωπο και για κάθε επιχείρηση.

Ακριβώς τώρα, σε ένα κόσμο που συνεχώς μεταβάλλεται και που η ανάγκη για οικονομική ασφάλεια και υγειονομική φροντίδα αυξάνεται, η ασφάλιση μας δίνει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις με μεγαλύτερη σιγουριά.

Το 2025 συνεχίζουμε με επαγγελματισμό, εμπειρία, κατάρτιση και υποδομές να προσφέρουμε υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, δίνοντας λύσεις στα προβλήματα και τις ανησυχίες των πελατών μας.

Στο πλαίσιο αυτό επενδύουμε συνεχώς στην εκπαίδευση και την αναβάθμιση του ρόλου των Ασφαλιστικών μας Συμβούλων, ώστε στις κρίσιμες στιγμές οι πελάτες μας να νιώθουν πραγματικά ασφαλείς έχοντας δίπλα τους τον δικό τους άνθρωπο.

Το 2025, μεταξύ άλλων, θα δούμε να αναπτύσσεται περαιτέρω η πολύ-καναλική (Omni-channel) συμμετοχή των πελατών και των Ασφαλιστικών μας Συμβούλων μέσω απρόσκοπτων, ασφαλών και φιλικών προς τους χρήστες πρωτοβουλιών αλληλεπίδρασης. Προχωράμε και αυτή τη χρονιά με τις ίδιες αξίες να υλοποιούμε τα όνειρα των πελατών μας για το μέλλον, με την αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη που μας διακρίνει, κάτι που πιστοποιείται από τη βράβευση μας ως η κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία Κλάδου Ζωής στην Κύπρο, στο πλαίσιο των «Global Insurance Awards 2024», του διεθνούς οικονομικού περιοδικού «World Finance».

Έτος ίδρυσης: 1989

Πελάτες: 140.000+

Συνολικές πληρωμές 2024:

Κλάδος Ζωής: €77.5 εκατ.

(περιλαμβάνει εξαργυρώσεις και λήξεις συμβολαίων και άλλα ωφελήματα)

Κλάδος Ατυχημάτων και Υγείας:

€10.9 εκατ.

Σύνολο επενδύσεων συνδεδεμένων με ασφαλιστικά ταμεία (31/12/24):

€ 773 εκατ.

Ποσοστό Μεριδίου αγοράς:

Total Regular Income

περιλαμβανομένων Σχεδίων

Επαγγελματικών Συντάξεων

που έχουν μεταφερθεί:

27,3% (Ιαν – Σεπ 2024. Πηγή:

Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Εταιρειών Κύπρου-ΣΑΕΚ)

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διεύθυνση κεντρικών γραφείων: Έβρου 4, 2003, Στρόβολος, Λευκωσία

Τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών: 80008880

Ε-mail: info@eurolife.bankofcyprus.com

Ιστοσελίδα: www.eurolife.com.cy

Δειτε Επισης

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ: Ασφαλής συνέχεια
YΔΡΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ:Με Κύπριους μετόχους και οικονομική ευρωστία
ANYTIME: Ο απόλυτος digital player
EUROLIFE: Ισχυροι δεσμοί ζωής
MetLife: NAVIGATING LIFE TOGETHER
TRUST INSURANCE: Η ασφάλεια είναι δέσμευση