Κ. Χριστούδιας: Οι λύσεις στα μεγαλύτερα ζητήματα που απασχολούν την εφοδιαστική αλυσίδα
InBusinessNews 13:12 - 06 Φεβρουαρίου 2025
![MixCollage-06-Feb-2025-01-09-PM-6506](/images/ftA4g_dhEDAN-I9atOx2pRU992c=/845771/width-750/2025/02/06/MixCollage-06-Feb-2025-01-09-PM-6506.jpg)
Λύσεις έναντι των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο Κλάδος, παρουσίασε στο 18ο Συνέδριο & Έκθεση Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics ο Κωνσταντίνος Χριστούδιας, IT Business Development Manager, Christoudias Logistics.
Μέσα από την παρουσίασή του, εξήγησε ότι ο τομέας της εφοδιαστικής αλυσίδας αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις που απαιτούν συντονισμό και συνεργασία μεταξύ διαφόρων υπουργείων, όπως το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, το Υπουργείο Εσωτερικών και το Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας.
Αναφερόμενος στις λύσεις για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων, ο κ. Χριστούδιας τόνισε την ανάγκη εκσυγχρονισμού του επαγγελματικού προφίλ του οδηγού και την ενίσχυση των κινήτρων για την ανάπτυξή του. Επισήμανε τη σημασία της δημιουργίας ταχύρρυθμων μαθημάτων για την έκδοση άδειας επαγγελματία οδηγού με κρατική χορηγία, καθώς και την ανάγκη για εξετάσεις σε τακτά χρονικά διαστήματα για την ανανέωση της άδειας.
Μία ακόμα πρόταση ήταν η επίσπευση της διαδικασίας απόκτησης άδειας επαγγελματία οδηγού, προκειμένου να καλυφθούν τα κενά στον τομέα. Πρότεινε επίσης την εισαγωγή εξετάσεων και στην αγγλική γλώσσα, ώστε να διευκολυνθούν οι επαγγελματίες οδηγοί από το εξωτερικό.
Ο κ. Χριστούδιας αναφέρθηκε, επίσης, στην ανάγκη κατασκευής μεγάλων αποθηκευτικών χώρων κοντά στα αστικά κέντρα για κεντρικές παραδόσεις, όπως τα logistic parks, καθώς και στον εκσυγχρονισμό των υποδομών στους χώρους παραδόσεων, ώστε να βελτιωθεί η αποδοτικότητα και η ταχύτητα των διαδικασιών.
Μία από τις πιο καινοτόμες προτάσεις του ήταν η εφαρμογή της μεθόδου των παραδόσεων κλειστής παλέτας (blind delivery), που εξοικονομεί χρόνο, καθώς δεν απαιτεί την φυσική παρουσία του μεταφορέα για την καταμέτρηση και τη μεταφορά των προϊόντων εντός της αποθήκης.
Τέλος, ο κ. Χριστούδιας υπογράμμισε την ανάγκη να προχωρήσει η εφαρμογή νυχτερινών παραδόσεων, μια πρακτική που ήδη εφαρμόζεται στην Ευρώπη για χρόνια και μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την αποτελεσματικότητα των παραδόσεων και τη διαχείριση του φόρτου εργασίας στους δρόμους κατά τη διάρκεια της ημέρας».