Powered by

Ξεπέρασαν κάθε προσδοκία τα αποτελέσματα διαδικτυακής εκστρατείας προβολής της επαρχίας Αμμοχώστου σε αγορές του εξωτερικού

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρώτη συντονισμένη διαδικτυακή εκστρατεία προβολής του τουριστικού προϊόντος της επαρχίας Αμμοχώστου σε αγορές του εξωτερικού, η οποία υλοποιήθηκε από τον Απρίλιο μέχρι και το τέλος Οκτωβρίου του 2024.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη συντονισμένη διαδικτυακή εκστρατεία προβολής της επαρχίας σε χώρες του εξωτερικού, την υλοποίηση της οποίας ανέλαβε ο ΠΑΣΥΞΕ Αμμοχώστου, με τη συμμετοχή και στήριξη της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Αμμοχώστου και του Υφυπουργείου Τουρισμού, της Hermes Airports, του Δήμου Αγίας Νάπας, του Δήμου Παραλιμνίου-Δερύνειας και ξενοδόχων της περιοχής.

Με κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας το «Ζήσε Αξέχαστες Στιγμές» η εκστρατεία υλοποιήθηκε κυρίως σε αγορές όπως Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Πολωνία, Σουηδία, Γαλλία και Ουγγαρία, ενώ το ποσό που συγκεντρώθηκε και δαπανήθηκε έφτασε τις €150.000.

Τα τελικά αποτελέσματα αυτού του πρώτου συντονισμένου εγχειρήματος, ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, καθώς υπερκαλύφθηκε κάθε στόχος (KPI) που είχε τεθεί.

Συγκεκριμένα, διαμοιράστηκαν συνολικά, στα διάφορα κανάλια επικοινωνίας, 14 εκατομμύρια διαφημίσεις από 45 δημιουργικά (videos & banners) σε 3 γλώσσες (αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά).

Η εκστρατεία είχε ως αποτέλεσμα να προσεγγιστούν άνω των 4,5 εκατομμυρίων μοναδικών χρηστών, ενώ έχουν επιτευχθεί 2 εκατομμύρια ολοκληρωμένες θεάσεις των videos.

Η καμπάνια αξιοποίησε τα προηγμένης τεχνολογίας στοχευμένα εργαλεία της Sojern και του Channel Factory.

Αναφερόμενος στα αποτελέσματα της εκστρατείας προβολής, ο απερχόμενος Πρόεδρος της ΕΤΑΠ Αμμοχώστου, Δήμαρχος Αγίας Νάπας, Χρίστος Ζαννέττου, έκανε λόγο για ορόσημο για την περιοχή Αμμοχώστου, καθώς για πρώτη φορά όλοι οι φορείς συνεργάστηκαν σε μια τέτοιας εμβέλειας κοινή εκστρατεία προβολής ολόκληρης της επαρχίας στο εξωτερικό, γεγονός που εκ του αποτελέσματος κρίνεται απόλυτα επιτυχημένο.

Αφού ευχαρίστησε όσους αγκάλιασαν αυτή την προσπάθεια, εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι επί προεδρίας του υλοποιήθηκε αυτή η πρωτοβουλία, με τη συνδρομή και την πολύτιμη συμβολή σημαντικών φορέων όπως το Υφυπουργείο Τουρισμού, η Hermes Airports, o ΠΑΣΥΞΕ Αμμοχώστου, οι δύο δήμοι αλλά και ξενοδόχοι της περιοχής.

Σε σχετικές δηλώσεις του ο Πρόεδρος του ΠΑΣΥΞΕ Αμμοχώστου, Παναγιώτης Κωνσταντίνου, αφού ευχαρίστησε όσους συμμετείχαν και στήριξαν αυτή την προσπάθεια, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα θετικά αποτελέσματα της εκστρατείας από την πρώτη κιόλας χρονιά υλοποίησής της.

Κάλεσε όλους να στηρίξουν ακόμα πιο αποφασιστικά αυτή την προσπάθεια η οποία θα συνεχιστεί και το 2025, θα είναι ακόμα πιο αναβαθμισμένη και θα ενσωματώνει περισσότερα εργαλεία, για την όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική προβολή του τουριστικού προϊόντος σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού.

Δειτε Επισης

ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι
«AEGEAN Easter Crew»: Η πασχαλινή δράση προσφοράς και αλληλεγγύης της εθελοντικής ομάδας εργαζομένων της AEGEAN
Με φόρα από πέρσι... Συνεχίζει σε υψηλές πτήσεις ο τουρισμός-«Προμηνύεται ένα δυναμικό τουριστικό έτος»
Emirates: Γιορτάζει το Πάσχα με γαστρονομικές και ψυχαγωγικές προτάσεις
Γεμίζουν τα ξενοδοχεία λόγω του τριπλού Πάσχα-Συγκρατημένη αισιοδοξία για το πρώτο εξάμηνο
Έρχεται το Minthis Music Festival 2025-Μια συμφωνία κομψότητας και πολιτισμού
Οι ρυθμίσεις της Hermes για τους χώρους στάθμευσης στο αεροδρόμιο Λάρνακας για διευκόλυνση των επιβατών
Mια νέα γευστική εμπειρία από την PUNIN GROUP: THE CROISSANT by PUNIN
Εκστρατεία «ιατρικής ενημέρωσης» από Wizz Air ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα
Ειδικά πακέτα διακοπών για τις εορτές του Πάσχα από ξενοδοχεία της επαρχίας Αμμοχώστου