Κινεζική υπεροχή στην αυτοκινητοβιομηχανία-Γιατί η Ευρώπη μένει πίσω στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Τα τελευταία χρόνια, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία έχει σημειώσει εντυπωσιακή ανάπτυξη, αφήνοντας τις ευρωπαϊκές εταιρείες να προσπαθούν να καλύψουν τη διαφορά.

Οι αυστηρές περιβαλλοντικές πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που προώθησαν τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, δημιούργησαν απρόσμενες προκλήσεις για την ευρωπαϊκή αγορά.

Ενώ οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές επικεντρώνονταν στη συμμόρφωση με τις νέες νομοθεσίες, η Κίνα ανέπτυξε ταχύτατα την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, εκμεταλλευόμενη το χαμηλό κόστος, την πρόσβαση σε πρώτες ύλες και τις κυβερνητικές επιδοτήσεις.

Η BYD Auto και το τεχνολογικό προβάδισμα της Κίνας

Ο Γουάνγκ Τσουανφού, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της BYD Auto, δήλωσε πρόσφατα ότι η Κίνα διατηρεί προβάδισμα 3 έως 5 ετών στην ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες.

Σε συνέντευξή του σε κινεζικό κρατικό τηλεοπτικό σταθμό, ανέφερε ότι το πλεονέκτημα της Κίνας δεν περιορίζεται μόνο στα προϊόντα, αλλά επεκτείνεται και στην τεχνολογία και την εφοδιαστική αλυσίδα.

Η BYD Auto, όπως και άλλες κινεζικές εταιρείες, έχει καταφέρει να ελέγχει όλη την παραγωγική διαδικασία, από την κατασκευή μπαταριών μέχρι την τελική συναρμολόγηση.

Η συνάντηση με τον Σι Τζινπίνγκ και η στρατηγική αντίδρασης

Ο Γουάνγκ Τσουανφού, μαζί με άλλα ηγετικά στελέχη της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας και τεχνολογίας, συναντήθηκε πρόσφατα με τον Πρόεδρο της Κίνας, Σι Τζινπίνγκ.

Το κύριο θέμα της συνάντησης ήταν η επιβολή νέων δασμών από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τις Ηνωμένες Πολιτείες στα κινεζικά αυτοκίνητα.

Οι κατασκευαστές της χώρας αναζητούν τρόπους να ανταπεξέλθουν σε αυτά τα εμπόδια, διατηρώντας παράλληλα τη δυναμική τους στις διεθνείς αγορές.

Ο προστατευτισμός και η απάντηση της Κίνας

Μετά τη συνάντηση, ο Τσουανφού σχολίασε ότι οι νέοι δασμοί αποτελούν προστατευτικό μέτρο των δυτικών χωρών, ωστόσο αυτό δεν αρκεί για να σταματήσει την ανάπτυξη των κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων.

«Ο προστατευτισμός δεν αποτελεί εμπόδιο για τα ποιοτικά προϊόντα», τόνισε, υποστηρίζοντας ότι η παγκόσμια ζήτηση για τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα παραμένει ισχυρή. Για την BYD Auto, οι προκλήσεις αυτές λειτουργούν ως κίνητρο για περαιτέρω ανάπτυξη και καινοτομία.

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται αντιμέτωπη με μια σοβαρή πρόκληση. Οι κινεζικές εταιρείες δεν είναι μόνο πιο γρήγορες και οικονομικές, αλλά διαθέτουν και ένα στρατηγικό πλεονέκτημα στην τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων.

Η αντίδραση της Ευρώπης, είτε μέσω προστατευτικών μέτρων είτε με επιτάχυνση των δικών της επενδύσεων, θα καθορίσει το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας στην παγκόσμια αγορά.

Δειτε Επισης

Τα υβριδικά αυτοκίνητα αφήνουν πίσω τα βενζινοκίνητα-Οι μάρκες που επέλεξαν οι αγοραστές
Βλέπει πόλεμο τιμών, άτακτο ανταγωνισμό και ζητά fair play η κινεζική ένωση αυτοκινητοβιομηχανιών
Με κυπριακή υπογραφή η νέα καμπάνια της Jeep για το μοντέλο Jeep Wrangler
Τι αλλάζει η Shein μετά την προειδοποίηση της Ε.Ε. για πιθανές κυρώσεις
Pandora: Το brand κοσμημάτων έρχεται στη Λευκωσία και ανοίγει κατάστημα στο Nicosia Mall
Μετέωροι οι εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά…Το μομέντουμ που χάνεται και τα 400+400 αυτοκίνητα στο περίμενε
Χαλλούμι: Αύξηση ποσοστού αιγοπρόβειου βιολογικού γάλακτος ζητούν οι παραγωγοί
Βαφεάδης: Σύντομα τα νέα σχέδια για ηλεκτρικά οχήματα...Θα επωφεληθούν οι ευάλωτοι και η μεσαία τάξη
Χ. Προύντζος: Το σκεπτικό για άνοιγμα της Μακαρίου-Για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα θα πρέπει να αυξηθούν οι κάτοικοι
Η Electroline στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία στον τομέα των ηλεκτρικών συσκευών και τεχνολογίας