Κινεζική υπεροχή στην αυτοκινητοβιομηχανία-Γιατί η Ευρώπη μένει πίσω στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Τα τελευταία χρόνια, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία έχει σημειώσει εντυπωσιακή ανάπτυξη, αφήνοντας τις ευρωπαϊκές εταιρείες να προσπαθούν να καλύψουν τη διαφορά.

Οι αυστηρές περιβαλλοντικές πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που προώθησαν τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, δημιούργησαν απρόσμενες προκλήσεις για την ευρωπαϊκή αγορά.

Ενώ οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές επικεντρώνονταν στη συμμόρφωση με τις νέες νομοθεσίες, η Κίνα ανέπτυξε ταχύτατα την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, εκμεταλλευόμενη το χαμηλό κόστος, την πρόσβαση σε πρώτες ύλες και τις κυβερνητικές επιδοτήσεις.

Η BYD Auto και το τεχνολογικό προβάδισμα της Κίνας

Ο Γουάνγκ Τσουανφού, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της BYD Auto, δήλωσε πρόσφατα ότι η Κίνα διατηρεί προβάδισμα 3 έως 5 ετών στην ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες.

Σε συνέντευξή του σε κινεζικό κρατικό τηλεοπτικό σταθμό, ανέφερε ότι το πλεονέκτημα της Κίνας δεν περιορίζεται μόνο στα προϊόντα, αλλά επεκτείνεται και στην τεχνολογία και την εφοδιαστική αλυσίδα.

Η BYD Auto, όπως και άλλες κινεζικές εταιρείες, έχει καταφέρει να ελέγχει όλη την παραγωγική διαδικασία, από την κατασκευή μπαταριών μέχρι την τελική συναρμολόγηση.

Η συνάντηση με τον Σι Τζινπίνγκ και η στρατηγική αντίδρασης

Ο Γουάνγκ Τσουανφού, μαζί με άλλα ηγετικά στελέχη της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας και τεχνολογίας, συναντήθηκε πρόσφατα με τον Πρόεδρο της Κίνας, Σι Τζινπίνγκ.

Το κύριο θέμα της συνάντησης ήταν η επιβολή νέων δασμών από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τις Ηνωμένες Πολιτείες στα κινεζικά αυτοκίνητα.

Οι κατασκευαστές της χώρας αναζητούν τρόπους να ανταπεξέλθουν σε αυτά τα εμπόδια, διατηρώντας παράλληλα τη δυναμική τους στις διεθνείς αγορές.

Ο προστατευτισμός και η απάντηση της Κίνας

Μετά τη συνάντηση, ο Τσουανφού σχολίασε ότι οι νέοι δασμοί αποτελούν προστατευτικό μέτρο των δυτικών χωρών, ωστόσο αυτό δεν αρκεί για να σταματήσει την ανάπτυξη των κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων.

«Ο προστατευτισμός δεν αποτελεί εμπόδιο για τα ποιοτικά προϊόντα», τόνισε, υποστηρίζοντας ότι η παγκόσμια ζήτηση για τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα παραμένει ισχυρή. Για την BYD Auto, οι προκλήσεις αυτές λειτουργούν ως κίνητρο για περαιτέρω ανάπτυξη και καινοτομία.

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται αντιμέτωπη με μια σοβαρή πρόκληση. Οι κινεζικές εταιρείες δεν είναι μόνο πιο γρήγορες και οικονομικές, αλλά διαθέτουν και ένα στρατηγικό πλεονέκτημα στην τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων.

Η αντίδραση της Ευρώπης, είτε μέσω προστατευτικών μέτρων είτε με επιτάχυνση των δικών της επενδύσεων, θα καθορίσει το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας στην παγκόσμια αγορά.

Δειτε Επισης

Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
Πώλησε και τα πολυκαταστήματα ERA η Ermes-Στην Gencom που αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις έναντι του τυπικού ποσού του €1,00
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της
Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»
22ο Cyprus Grocery Retail Conference: Οι νέες τάσεις και η τεχνητή νοημοσύνη-Τι δήλωσαν χορηγοί και ομιλητές (vid)
Toyota: Καμπανάκι για τα κέρδη, αυξάνονται οι πιέσεις λόγω δασμών Τραμπ
Kiabi: Σε διαδικασία προσλήψεων για το κατάστημα στο Mall of Cyprus-Πότε αναμένεται το grand opening