Powered by

Δ. Νικολαΐδης: H ιστορία επιτυχίας της Wavemaker Hospitality και τα μηνύματα προς τον κόσμο της φιλοξενίας

Η επένδυση στους ανθρώπους, στο προϊόν και στην ποιότητα είναι βασικά συστατικά επιτυχίας, υποστήριξε ο Δημήτρης Νικολαΐδης, Co-CEO της Wavemaker Hospitality ο οποίος κάλεσε το επιχειρείν της Φιλοξενίας να τολμά.

Σε ένα fireside chat με τον Γ.Δ του ΠΑΣΥΞΕ, Χρίστο Αγγελίδη κατά τη 46η διεξαγωγή του Συνεδρίου Ξενοδοχειακού Κλάδου & HORECA Expo, ο κ, Νικολαΐδης μίλησε για το ταξίδι της εταιρείας και το πώς κατάφερε να επεκταθεί εκτός Κύπρου με τόσο μεγάλη επιτυχία.

Σκληρή δουλειά είναι λέξεις κλειδιά, όπως και η ειλικρίνεια και η ταπεινότητα, είπε κάνοντας αναδρομή στην πορεία του Οργανισμού. «Εγώ, ο αδελφός μου Βασίλης και η υπόλοιπη ομάδα είμαστε υπερήφανοι» είπε αναφερόμενος στα ιδανικά τους, λέγοντας ότι πολλά από τα μέλη του προσωπικού εργάζονται εδώ και χρόνια στην εταιρεία.

«Χρειάζεται να αναπροσαρμοζόμαστε, να επενδύουμε στη στρατηγική μας και να κάνουμε τη ψηφιοποίηση μέρος της ζωής μας και να εκπαιδεύουμε το προσωπικό μας», είπε μεταξύ άλλων. «Η επένδυση στο ίδιο σου το brand που σημαίνει, στους ανθρώπους το προϊόν και την ποιότητα είναι κρίσιμα» κατά τον ιδιο, όπως και η εστίαση στη διασυνδεσιμότητα.

«Μην φοβάστε να δοκιμάσετε πράγματα», ήταν ακόμη ένα μήνυμα προς τους επιχειρηματίες της βιομηχανίας λίγο αφού μίλησε με ενθουσιασμό για το Aphrodite Hills προμηνύοντας ενδιαφέρουσες εξελίξεις.

Σε μία από τις σπάνιες δημόσιες παρουσίες του ο επιχειρηματίας μίλησε τέλος για την εξαίρετη σχέση με τον αδελφό του Βασίλη και πώς ο ένας συμπληρώνει τον άλλον στην επιχειρηματική τους ζωή.

«Να είστε υπερήφανοι για ό,τι κάνετε και μη φοβάστε την αλλαγή», ήταν το καταληκτικό μήνυμα του γνωστού επιχειρηματία.

Τη διοργάνωση παρουσίασε ο ΠΑΣΥΞΕ.

Δειτε Επισης

Μοναδική εμπειρία refined dining στους ατμοσφαιρικούς χώρους του Amyth of Nicosia
Μια... Anassa γεμάτη αναζωογόνηση και ένα τριήμερο με την όμορφη θέα του Kόλπου της Χρυσοχούς (pics)
Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Ευρωπαίοι τουρίστες-Τέταρτη σε προτιμήσεις η Ελλάδα
City of Dreams Mediterranean: Γιόρτασε τη δεύτερη επέτειό του δωρίζοντας μία BMW i4 eDrive40 Gran Coupe
Αυτό είναι το νέο δρομολόγιο της Wizz Air από το αεροδρόμιο Λάρνακας-Πότε αρχίζουν οι πτήσεις
Ταξιδιωτικός «πυρετός» ως το 2040-$15 τρις θα δαπανώνται ετησίως για ταξίδια
Το εστιατόριο «Το Ελληνικό» στην Έγκωμη… ψήνει αλλιώς
Η νορβηγική συνταγή για κατάλληλο και επαρκές ανθρώπινο δυναμικό στα ξενοδοχεία-Η πρωτοβουλία ΠΑΣΥΞΕ
Μαριλένα Ραουνά: Πέραν των 30.000 συνέδρων στην Κύπρο...Οκτώ διαγωνισμοί για κάλυψη των αναγκών διαμονής
Επιτυχής αναχρηματοδότηση για την Celestyal-Επιταχύνει την στρατηγική ανάπτυξής της