Powered by

Μαζεύτηκε ποσό πέραν των €175.000 για προώθηση της Πάφου ως τουριστικού προορισμού-Η ανακοίνωση της ΕΤΑΠ

Ποσό πέραν των €175.000 συγκεντρώθηκε για τη διεκπεραίωση εντατικής, στοχευμένης ψηφιακής διαφημιστικής εκστρατείας για την προώθηση του προορισμού “Πάφος” σε διάφορες αγορές του εξωτερικού, αναφέρεται σε ανακοίνωση της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΕΤΑΠ) Πάφου.

Όπως αναφέρεται, το ποσό συγκεντρώθηκε στο πλαίσιο της κοινής προσπάθειας του ιδιωτικού τομέα και της πολιτείας για την προώθηση του προορισμού σε διάφορες χώρες που αποτελούν πηγές τουρισμού, με τη στενή συνεργασία του ΠΑΣΥΞΕ Πάφου και της ΕΤΑΠ Πάφου, καθώς και τη σημαντική στήριξη των ξενοδόχων της επαρχίας, της HERMES Airports και της Ελληνικής Τράπεζας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η εν λόγω εκστρατεία αρχίζει σήμερα 20 Φεβρουαρίου και κορυφώνεται μέχρι τα τέλη Απριλίου και συνεχίζεται μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου με μια μείωση της έντασης για τους μήνες Ιούλιο- Αύγουστο. Η όλη προσπάθεια επικεντρώνεται σε αγορές πρώτης και δεύτερης προτεραιότητας με ικανοποιητική αεροπορική συνδεσιμότητα όπως αυτές των Ηνωμένου Βασιλείου, Γερμανίας, Αυστρίας, Πολωνίας, Γαλλίας, Ιρλανδίας κ.α.

Όπως αναφέρεται, για έκτη συνεχή χρονιά σχεδιάζεται και εκτελείται μια τέτοια πρωτοποριακή ενέργεια προώθησης ενός τουριστικού προορισμού, βάσει της ανάλυσης και διαρκούς αξιολόγησης ταξιδιωτικών δεδομένων μέσα από την αξιοποίηση της Sojern, της μεγαλύτερης Travel Data Marketing Engine (μηχανής marketing στον τομέα του τουρισμού) παγκοσμίως.

Όπως σημειώνεται, με τη χρήση προηγμένης αλγοριθμικής τεχνολογίας εντοπίζεται διαδικτυακά το ενδιαφέρον πιθανόν επισκεπτών για την Κύπρο/Πάφο καθώς και για ανταγωνιστικούς προορισμούς και στοχευμένα αποστέλλεται το προωθητικό μήνυμα στους δυνητικούς επισκέπτες.

Παράλληλα, στα εργαλεία προώθησης εντάσσονται και φέτος η καινοτόμος πλατφόρμα της ΕxitΒee, ιδανική για τη δημιουργία εντυπωσιασμού στον χρήστη και την αύξηση της επισκεψιμότητας στο website, καθώς και η εξειδικευμένη σε καμπάνιες στο ΥοuTube και το Facebook πλατφόρμα ChannelFactory, ώστε να διασφαλιστεί ο στόχος της διεύρυνσης των καναλιών επικοινωνίας των μηνυμάτων μας στον δυνητικό επισκέπτη.

Για αποτελεσματικότερη στόχευση, έχουν δημιουργηθεί σωρεία προωθητικών μηνυμάτων (Video & Banners)που παρουσιάζουν τον προορισμό “Πάφος” με απώτερο στόχο να αναβαθμίσουν την αναγνωρισιμότητα του προορισμού και να αυξήσουν την επισκεψιμότητα σε ολόκληρη την επαρχία.

Η επιτροπή παρακολούθησης της εκστρατείας έχει επαφές σε τακτά χρονικά διαστήματα με τους συνεργάτες που διεκπεραιώνουν την εκστρατεία (εταιρείες Modulus Marketing House & Global Media) και σε συστηματική βάση αξιολογούνται τα δεδομένα και τα αποτελέσματα ώστε εάν καταστεί ανάγκη για απαιτούμενες αναπροσαρμογές αυτό να γίνει έγκαιρα, προστίθεται.

Η ΕΤΑΠ Πάφου και ο ΠΑΣΥΞΕ Πάφου ευχαριστούν θερμά το Υφυπουργείο Τουρισμού, τους μεμονωμένους ξενοδόχους, την Ελληνική Τράπεζα και την Hermes Αirports για τη συμβολή τους στην πολύ σημαντική αυτή προσπάθεια.

Επιπρόσθετα εκφράζεται η ανάγκη για συνέχιση και περαιτέρω ενίσχυση της προσπάθειας και τα επόμενα χρόνια, ώστε να γίνει εφικτή η προσέλκυση επισκεπτών υψηλότερης εισοδηματικής τάξης και η επέκταση της λειτουργίας του “προορισμού Πάφος” σε ολόχρονη βάση, καταλήγει η ανακοίνωση.

Δειτε Επισης

Ακυρώσεις και τροποποιήσεις πτήσεων της AEGEAN και της Olympic Air στις 28 Φεβρουαρίου
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Βράβευση Δημήτρη και Βασίλη Νικολαίδη, Co-CEOs της Wavemaker Hospitality-Πρωτοπόροι στον τομέα της φιλοξενίας
Δ. Νικολαΐδης: H ιστορία επιτυχίας της Wavemaker Hospitality και τα μηνύματα προς τον κόσμο της φιλοξενίας
Leaders in Hospitality Awards: Βραβείο στην TUI Group
Π. Γιαννούδης: Τα σημαντικότερα «mega-trends» που επηρεάζουν τη βιομηχανία της φιλοξενίας
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Ο. Γεωργουτσάκου: Οι προκλήσεις και τι πρέπει να κάνει η Ευρώπη για να μείνει κορυφαίος τουριστικός προορισμός
Φ. Στασόπουλος: Ο ρόλος των τραπεζών ως αξιόπιστων συνεργατών για ανάπτυξη στον τομέα της φιλοξενίας
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς