Και σήκωσέ τα να δω, τα τροπαία ψηλά στον ουρανό... Έφερε στην Κύπρο τα κύπελλα Europa και Conference League η Stoiximan

Μια μοναδική ευκαιρία να βρεθούν σε άμεση επαφή με τα εμβληματικά τρόπαια του UEFA Europa League και του UEFA Conference League, είχαν οι φίλοι του ποδοσφαίρου στην Κύπρο, μέσα από την ξεχωριστή εκδήλωση που διοργάνωσε η Stoiximan -Επίσημος Χορηγός των δύο κορυφαίων διοργανώσεων, υπό την αιγίδα της UEFA, στο Mall of Cyprus.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε εορταστικό κλίμα, προσελκύοντας εκατοντάδες παρευρισκόμενους, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά τα δύο εμβληματικά τρόπαια.

Τα συγκεκριμένα κύπελλα αποτελούν σύμβολα του πάθους και της αφοσίωσης των ευρωπαϊκών ομάδων που διεκδικούν τις κορυφαίες διακρίσεις σε συλλογικό επίπεδο.

Κατά την αποκάλυψη των τροπαίων, ο κ. Κωνσταντίνος Διορέλης, Commercial Director της Stoiximan, δήλωσε: «Δεσμευόμαστε, ως Stoiximan, να συνεχίσουμε να προσφέρουμε τέτοιου είδους εμπειρίες στο φίλαθλο κοινό της Κύπρου. Ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία στις τρεις κυπριακές ομάδες που αγωνίζονται απόψε στο Conference League».

Photo 1

Photo 2

Από την πλευρά του, ο κ. Άγγελος Χοντουλίδης, Country Manager της Stoiximan, υπογράμμισε: «Ήμασταν ιδιαίτερα τυχεροί με τη συγκυρία της εκπροσώπησης της Κύπρου στα play-offs του Conference League από τρεις ομάδες.

Η Stoiximan είναι πλέον χορηγός τόσο του UEFA Europa League όσο και του UEFA Europa Conference League, και όταν μας δόθηκε η ευκαιρία, καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να φιλοξενήσουμε αυτά τα τρόπαια στη Λευκωσία. Στόχος μας ήταν, αφενός, να φέρουμε το φίλαθλο κοινό πιο κοντά στο άθλημα που αγαπά και, αφετέρου, να ανταποδώσουμε στην Κύπρο, μια χώρα που μας αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή».

Photo 3

Photo 4

Ιδιαίτερη βαρύτητα προσέδωσε στην εκδήλωση η παρουσία του Προέδρου της Εθνικής Αρχής Στοιχημάτων, κ. Παναγιώτη Τρισόκκα, ο οποίος επεσήμανε: «Αποτελεί μεγάλη τιμή για τη χώρα μας η φιλοξενία των δύο ευρωπαϊκών τροπαίων. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη Stoiximan, η οποία, μετά την Ελλάδα, έφερε τα τρόπαια και στην Κύπρο, δίνοντας σε όλους εμάς που αγαπάμε τον αθλητισμό τη δυνατότητα να τα δούμε από κοντά».

Έμπρακτη κοινωνική συνεισφορά

Η εκδήλωση δεν περιορίστηκε μόνο στο ποδόσφαιρο, αλλά ανέδειξε και την κοινωνική διάσταση της Stoiximan, η οποία διατηρεί την εταιρική κοινωνική ευθύνη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της. Στο πλαίσιο αυτό, η Stoiximan προχώρησε στην παράδοση επιταγών στα ιδρύματα «Ειδικό Κέντρο Απόστολος Παύλος» και «Κέντρο Προσφοράς και Αγάπης Άγιος Χριστόφορος», ενισχύοντας το πολύτιμο έργο τους.

Τις επιταγές παρέλαβαν η κ. Μαρία Καζακά, Διευθύντρια του «Ειδικού Κέντρου Απόστολος Παύλος», και ο κ. Γεώργιος Κυπριανού, Μέλος του Δ.Σ. του «Κέντρου Προσφοράς και Αγάπης Άγιος Χριστόφορος».

Photo 5

Photo 6

Photo 7

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ένα ψυχαγωγικό πρόγραμμα, δίνοντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να απολαύσουν τη μοναδική αυτή εμπειρία και να απαθανατίσουν τη στιγμή με φωτογραφίες δίπλα στα τρόπαια.

Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, η Stoiximan επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά τη σταθερή της δέσμευση να στηρίζει τον αθλητισμό και να επιστρέφει αξία στην κοινωνία, ενισχύοντας τόσο το φίλαθλο πνεύμα όσο και την κοινωνική αλληλεγγύη.

Δειτε Επισης

Μ. Κυριακίδης: Προσέλκυση «σωστού» τύπου επενδύσεων με το νέο πλαίσιο ελέγχου ΑΞΕ-Δεν θα αποθαρρύνει επενδυτές
Ενισχύεται ο ρόλος της Κύπρου στην προώθηση της καινοτομίας, επιστήμης και νέων τεχνολογιών-Υπέγραψαν MoU KEBE και CSEO
Πανεπιστήμιο Λεμεσού: Ειδική μείωση διδάκτρων για το πρόγραμμα Προδημοτική Εκπαίδευση (BEd)
Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και Costa Coffee ενώνουν ξανά δυνάμεις για ενίσχυση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών
Eurobank: Όταν η ανάπτυξη μετριέται με κοινωνικό αποτύπωμα
Τα πaiδία παίζει στη RedwolfOgilvy...Η σειρά μικρών διαφημίσεων που επανατοποθετούν την αφήγηση με σύγχρονα εργαλεία(vid)
Save The Date για το 17ο Συνέδριο Εταιρικής Βιωσιμότητας & Υπευθυνότητας
Το SupportCY της Τράπεζας Κύπρου στη μάχη της πρόληψης και άμεσης ανταπόκρισης σε πυρκαγιές
Φοιτητές αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Νεάπολις σχεδίασαν για τη Γάζα με οδηγό την ανθεκτικότητα
Η νέα καμπάνια «Voices of Purpose» της Purpose Communications-Δημόσια συζήτηση για επανεξέταση του ρόλου της επικονωνίας