IBM: Με την εγγύηση του ηγέτη
14:17 - 19 Φεβρουαρίου 2025

Η IBM διαπρέπει στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, προσφέροντας στους οργανισμούς τη δυνατότητα να επιτύχουν στρατηγικές αποφάσεις, να αυτοματοποιήσουν κρίσιμες διαδικασίες και να ενισχύσουν την αποδοτικότητά τους. Μέσω της εστίασης στην ασφάλεια, τη διαφάνεια και την προσαρμοστικότητα των λύσεών της, η IBM καθιστά την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης τόσο ασφαλή όσο και επιτυχημένη για κάθε επιχείρηση. Για την εταιρεία και τις λύσεις που προσφέρει μας μιλά ο Μένοικος Μαυρομμάτης, Cyprus Technology Lead & Malta Business Development της IBM.
Πώς μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να υποστηρίξει εταιρείες ανεξάρτητα από το μέγεθός τους;
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι ένα στρατηγικό εργαλείο που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να βελτιστοποιούν τις διαδικασίες, να μειώνουν το κόστος και να βελτιώνουν τη λήψη αποφάσεων ανεξάρτητα από το μέγεθός τους. Η τεχνητή νοημοσύνη της IBM βασίζεται στο να είναι ανοικτή, ασφαλής και διαφανής, διασφαλίζοντας ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να την υιοθετήσουν με σιγουριά. Η διαφάνεια επιτρέπει την προσαρμογή του μοντέλου για την κάλυψη των ειδικών αναγκών κάθε τομέα, η ασφάλεια προστατεύει τα δεδομένα και διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς, ειδικά σε κλάδους με υψηλό ρυθμιστικό πλαίσιο, όπως ο τραπεζικός τομέας και η υγειονομική περίθαλψη, ενώ η διαφάνεια διασφαλίζει ότι τα αποτελέσματα είναι εξηγήσιμα και ανιχνεύσιμα.
Ποιες υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης προσφέρει η IBM;
Η IBM ηγείται του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων με ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα λύσεων τεχνητής νοημοσύνης που συνδυάζουν προηγμένη τεχνολογία, βιωσιμότητα και ηθική προσέγγιση:
- IBM watsonx: Μια προηγμένη πλατφόρμα που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εκπαιδεύουν, να επικυρώνουν και να αναπτύσσουν προσαρμοσμένα μοντέλα AI σε κλίμακα. Διευκολύνει τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων, βελτιστοποιεί τις κρίσιμες διαδικασίες και επιταχύνει την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης.
- Granite Models: Διαφανή και προσαρμόσιμα καθώς είναι επιτρέπουν στους οργανισμούς να ενσωματώνουν τα δικά τους δεδομένα για συγκεκριμένα και ανιχνεύσιμα αποτελέσματα.
- IBM Partner Ecosystem: Ικανούς και έμπειρους συνεργάτες που μπορούν να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν έργα AI.
- IBM Consulting: Συμβουλευτικές υπηρεσίες που βοηθούν τους οργανισμούς να εντοπίσουν στρατηγικούς τομείς για την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης και να διασφαλίσουν ότι η υιοθέτησή της ευθυγραμμίζεται με τους επιχειρηματικούς στόχους.
- InstructLab: Ένα καινοτόμο εργαλείο που απλοποιεί την ενσωμάτωση των επιχειρηματικών δεδομένων σε μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης, βελτιώνοντας την ακρίβεια και τη συνάφεια των αποτελεσμάτων.
Ποιες επιχειρηματικές διαδικασίες πρέπει να έχουν προτεραιότητα για την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα;
Στον ιδιωτικό τομέα η τεχνητή νοημοσύνη θα πρέπει να επικεντρώνεται σε διαδικασίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα και την επιχειρηματική ευελιξία. Αυτό περιλαμβάνει την αυτοματοποίηση επιχειρησιακών εργασιών, τη βελτιστοποίηση πόρων και τη βελτίωση της λήψης αποφάσεων μέσω προγνωστικής ανάλυσης βάσει δεδομένων.
Στον δημόσιο τομέα η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει τις υπηρεσίες προς τους πολίτες και να βελτιστοποιήσει τη διαχείριση κρίσιμων πόρων. Η εφαρμογή του θα πρέπει να επικεντρωθεί στον εκσυγχρονισμό των διοικητικών διαδικασιών, στη διασφάλιση αποτελεσματικής κατανομής πόρων και στην αύξηση της διαφάνειας στη δημόσια διοίκηση. Αυτό διευκολύνει ταχύτερες, πιο προσβάσιμες και καλύτερα ευθυγραμμισμένες υπηρεσίες με τις ανάγκες των ανθρώπων.
Ποια είναι η εξειδίκευση της IBM στην τεχνητή νοημοσύνη;
Η εξειδίκευσή της έγκειται στην ανάπτυξη τεχνολογιών που επιτρέπουν στους οργανισμούς να μετασχηματίσουν τις δραστηριότητές τους και να προετοιμαστούν για μελλοντικές προκλήσεις. Η πλατφόρμα watsonx της IBM είναι ένας άλλος ακρογωνιαίος λίθος, παρέχοντας τα εργαλεία που απαιτούνται για την εκπαίδευση, τη διαχείριση και την ανάπτυξη μοντέλων AI σε κλίμακα. Το Watsonx διευκολύνει τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων, βελτιστοποιεί τις βασικές διαδικασίες και επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό για οργανισμούς όλων των μεγεθών.
Μπορείτε να μοιραστείτε συγκεκριμένα παραδείγματα ολοκληρωμένων έργων τεχνητής νοημοσύνης;
Ένα παράδειγμα είναι το IBM askHR, ένα εργαλείο βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη που βελτιστοποιεί τη διαχείριση ανθρώπινων πόρων αυτοματοποιώντας τις έρευνες και τις διοικητικές διαδικασίες. Υλοποιήθηκε με επιτυχία στο πλαίσιο της IBM, βελτίωσε την εμπειρία των εργαζομένων και απέδειξε πως η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητα και τη λειτουργική αποδοτικότητα.
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση: Γρίβα Διγενή, 42-44, 1080, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22841100
Φαξ: 22666372
E-mail: direct@cy.ibm.com
Ιστοσελίδα: www.ibm.com