Ομόφωνα από το ΔΣ ο διορισμός της Ιφιγένειας Καμμίτση στη γενική διεύθυνση του ΟΑΥ
InBusinessNews 17:50 - 13 Φεβρουαρίου 2025
![ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΚΑΜΜΙΤΣΗ](/images/XFFJh8GuKoYZ5Opz-vT5X43YELM=/847602/width-750/2025/02/13/kammitsi.jpg)
Η Ιφιγένεια Καμμίτση είναι η νέα Γενική Διευθύντρια του Οργανισμού Ασφάλισης Υγείας (ΟΑΥ), σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού. Η κ. Καμμίτση, με απόφαση του ΔΣ του ΟΑΥ, θα εκτελεί χρέη Αναπληρώτριας Γενικής Διευθύντριας από τη Δευτέρα 17/02/2025 μέχρις ότου επικυρωθεί ο διορισμός της από το Υπουργικό Συμβούλιο.
Σε δήλωση του, ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΟΑΥ, Σταύρος Μιχαήλ, είπε ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Ασφάλισης Υγείας ολοκλήρωσε χθες, Τετάρτη μετά από πολύωρη συνεδρίαση, τη διαδικασία συνεντεύξεων με όλους τους υποψηφίους για την θέση Γενικού Διευθυντή του Οργανισμού και σε συνεδρία που ακολούθησε, αποφάσισε ομόφωνα τον διορισμό της Ιφιγένειας Καμμίτση στην εν λόγω θέση, με συμβόλαιο πενταετούς διάρκειας.
Η κ. Καμμίτση εργάζεται επί σειρά ετών στον Οργανισμό και τα τελευταία χρόνια κατέχει τη θέση της Διευθύντριας της Διεύθυνσης Δικαιούχων και Παροχέων του ΓεΣΥ. Είναι οικονομολόγος και γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λευκωσία, όπου φοίτησε στην Αγγλική Σχολή Λευκωσίας. Ακολούθως έλαβε πτυχίο στα Οικονομικά και στις Πολιτικές Επιστήμες από το Πανεπιστήμιο του Southampton στο Ηνωμένο Βασίλειο και Μεταπτυχιακό στις Ευρωπαϊκές Οικονομικές Σπουδές από το College of Europe στο Βέλγιο.
Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει εκπαίδευση στα Γραφεία του ΟΗΕ στη Γενεύη, και στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις Βρυξέλλες. Με την επιστροφή της στην Κύπρο, εργάστηκε στον τραπεζικό και χρηματοοικονομικό τομέα και στο Υπουργείο Οικονομικών.
Εντάχθηκε στον Οργανισμό Ασφάλισης Υγείας το 2006, όπου εργαζόταν μέχρι σήμερα ως Διευθύντρια. Συμμετείχε σε όλες τις διαδικασίες σχεδιασμού και υλοποίησης του Γενικού Συστήματος Υγείας της Κύπρου και επί του παρόντος εστιάζει στην αποτελεσματική λειτουργία του Συστήματος καθώς και σε πολιτικές βελτίωσης των μηχανισμών ελέγχου των παροχέων και δικαιούχων καθώς και της αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ίσης μεταχείρισης και προσβασιμότητας των δικαιούχων.