Powered by

Κώστας Κουμής: Η Κύπρος οφείλει να διεκδικήσει το μερίδιο που της αναλογεί από την κινεζική αγορά τουρισμού

Δημιουργούνται ξανά οι προϋποθέσεις για άνοδο της ζήτησης από την κινεζική αγορά προς την Ευρώπη και η Κύπρος οφείλει να διεκδικήσει το μερίδιο που της αναλογεί, ανέφερε ο Υφυπουργός Τουρισμού Κώστας Κουμής, μετά τη συνάντηση του με αποστολή από τη Σαγκάη της Κίνας που πραγματοποιεί ταξίδι εξοικείωσης στην Κύπρο με επικεφαλής τον Γενικό Διευθυντή της αεροπορικής εταιρείας Juneyao Airlines με έδρα την Αθήνα, Fumo Ji.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υφυπουργείου, πρόκειται για ταξίδι εξοικείωσης που προγραμματίστηκε στο πλαίσιο των προσπαθειών του Υφυπουργείου Τουρισμού για άνοιγμα της κινεζικής αγοράς, όπως και των πολύμηνων επαφών με την αεροπορική εταιρεία Juneyao Airlines, μέσω του οποίου φιλοξενούνται στην Κύπρο ταξιδιωτικοί πράκτορες, εκπρόσωποι ΜΜΕ και αντιπρόσωποι της Juneyao Airlines από τη Σαγκάη, μέχρι τις 11 Ιανουαρίου.

Όπως αναφέρεται, καλωσορίζοντας τα μέλη της αποστολής στην Κύπρο και ευχαριστώντας για την παρουσία τους στο νησί, ο Υφυπουργός Τουρισμού εξέφρασε την πεποίθησή του ότι η μεταξύ τους συνεργασία θα είναι παραγωγική και προς όφελος του τουρισμού στη χώρα.

Προστίθεται ότι, κατά τη συνάντηση αναπτύχθηκε μια εποικοδομητική συζήτηση, με τους φιλοξενούμενους να μοιράζονται τις πρώτες τους εντυπώσεις από την Κύπρο, ενώ στη συνέχεια έγινε ανταλλαγή απόψεων σε σχέση με τους τρόπους αναβάθμισης, ανάδειξης και περαιτέρω προώθησης του τουριστικού προϊόντος που προσφέρει η χώρα.

Περαιτέρω, σε δήλωσή του με το πέρας της συνάντησης, ο κ. Κουμής ανέφερε πως η αγορά της Κίνας συγκαταλέγεται εδώ και κάποια χρόνια ανάμεσα στις μεγαλύτερες εξαγωγικές αγορές τουρισμού στον κόσμο, με τις συνολικές εξορμήσεις από τη χώρα να είχαν ξεπεράσει τα 120 εκατομμύρια πριν την πανδημία, εκ των οποίων τα 13 εκατομμύρια κατέληγαν στην Ευρώπη.

Προσέθεσε πως, η πανδημία επηρέασε την αγορά της Κίνας τόσο ως αγορά εξερχόμενου τουρισμού, όσο και ως αγορά εισερχόμενου τουρισμού, ωστόσο αυτή την περίοδο η συγκεκριμένη αγορά επανέρχεται χωρίς να έχει μέχρι στιγμής αγγίξει τα επίπεδα προ της πανδημίας, αλλά υπολογίζεται ότι πολύ πιθανόν αυτό να συμβεί φέτος, με το μερίδιο που λαμβάνει η ευρωπαϊκή ήπειρος να ανεβαίνει χρόνο με το χρόνο.

Συμπλήρωσε ότι οι Κινέζοι επισκέπτες ταξιδεύουν συνήθως τους μήνες Φεβρουάριο, Μάιο και Οκτώβριο που είναι περίοδοι εθνικών εορτών.

«Θεωρούμε ότι δημιουργούνται ξανά οι προϋποθέσεις για άνοδο της ζήτησης της κινεζικής αγοράς προς την Ευρώπη και ως χώρα οφείλουμε να διεκδικήσουμε το μερίδιο που μας αναλογεί, το οποίο αναμένουμε ότι θα επιτευχθεί με την ενίσχυση των συνεργασιών με συγκεκριμένους τουριστικούς οίκους, αλλά και με στοχευμένη - έξυπνη προβολή, κάτι που αναμένουμε ότι θα προκαλέσει άνοδο της ζήτησης προς τη χώρα μας.

Αυτός είναι ο στόχος μας αυτή την περίοδο, η δημιουργία δηλαδή εκείνων των προϋποθέσεων για άνοδο της ζήτησης, και είναι προς αυτή την κατεύθυνση που εργαζόμαστε», τόνισε σχετικά.

Σημειώνεται ότι η Juneyao Airlines (μέλος της Star Alliance) συνδέει τη Σαγκάη με την Αθήνα, όπως και με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, με στόχο του Υφυπουργείου Τουρισμού να αποτελεί η αξιοποίηση των απευθείας πτήσεων προς Ευρώπη και ειδικά από τις πτήσεις της Αθήνας, ώστε να προσελκυσθούν γκρουπ τουριστών που προγραμματίζουν να επισκεφθούν την Ευρώπη.

Προστίθεται ότι, κατά την παραμονή τους στην Κύπρο οι φιλοξενούμενοι θα έχουν τη μοναδική ευκαιρία να έρθουν σε άμεση επαφή και να βιώσουν τις αυθεντικές εμπειρίες που προσφέρει η Κύπρος, με το Υφυπουργείο Τουρισμού να έχει καταρτίσει ένα πλήρες πρόγραμμα για την εδώ παραμονή τους, αποτελούμενο από ποικίλες δραστηριότητες, στο οποίο περιλαμβάνονται επισκέψεις σε σημαντικά σημεία αναφοράς και αξιοθέατα σε ολόκληρη την Κύπρο, ενώ θα έχουν επίσης την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά του νησιού, μέσα από επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία και χώρους πολιτισμού.

Παράλληλα, στο πρόγραμμα ενσωματώθηκαν δραστηριότητες που αναδεικνύουν την πλούσια κυπριακή οινογαστρονομία, αλλά και τις αυθεντικές παραδοσιακές εμπειρίες που προσφέρει η χώρα ως προορισμός.

Δειτε Επισης

Riva Beachouse: Ένα εστιατόριο εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του ’60 και ’70 στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Μιχάλης Μίτας: Το brand Πάφος ως τουριστικός προορισμός και πώς θα ενδυναμώσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη
Ryanair: Υπερδιπλασιάστηκαν στα €820 εκατ. τα κέρδη τριμήνου-Ισχυρή η ζήτηση για καλοκαιρινά ταξίδια
Βάζουν όρο για να πάνε σε συνάντηση οι συντεχνίες των ξενοδοχοϋπαλλήλων-Πυρετώδεις διεργασίες και για ΑΤΑ
Προτείνει τέλος 20 ευρώ για αφίξεις πολιτών εκτός Ε.Ε. που εξαιρούνται από την υποχρέωση θεώρησης η Κομισιόν
Καυτή εβδομάδα για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-Το πλάνο του Υπουργείου Εργασίας για αποτροπή της κρίσης
Υπερβολές από μέρους των συντεχνιών...«Λυπηρή η πρόθεση να πάρουν μέτρα εναντίον ξενοδοχειακών επιχειρήσεων»
Κίνηση υψηλής στρατηγικής για την Aegean το «άνοιγμα» στην Ινδία-«Ο επόμενος αιώνας είναι ο αιώνας της Ασίας»
Ανεύθυνος συνδικαλισμός χωρίς αναστολές παίζει κορώνα-γράμματα τον τουρισμό και την οικονομία
Σε ρόλο πυροσβέστη για την ξενοδοχειακή βιομηχανία το Υπ. Εργασίας-Ζητά εποικοδομητική συμβολή απ' όλα τα μέρη