Αλάμπρα & Orb Communications: Μια συνταγή επιτυχίας
Έμιλυ Αντωνίου 07:30 - 08 Ιανουαρίου 2025
Η επιτυχία ενός brand οφείλεται, αναμφίβολα, κατά κύριο λόγο στην ποιότητα των προϊόντων του. Ωστόσο, όπως υπογραμμίζει στη συνέντευξή του ο Μιχάλης Πέτρου, Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας ΑΦΟΙ ΠΕΤΡΟΥ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΙΜΙΤΕΔ, υπάρχει μια εξίσου καθοριστική παράμετρος:
Η στρατηγική προώθησης. Αυτή η στρατηγική είναι που διαμορφώνει την πορεία ενός προϊόντος στην αγορά, φέρνοντάς το μπροστά στα μάτια του καταναλωτή και κατακτώντας μια θέση στις προτιμήσεις του.
Στη συνέντευξη, ο κ. Πέτρου τονίζει τη σημασία της σχέσης μιας εταιρείας με τους συνεργάτες της στον τομέα της επικοινωνίας. Σύμφωνα με τον ίδιο, δύο είναι τα στοιχεία-κλειδιά που πρέπει να χαρακτηρίζουν αυτή τη συνεργασία: ανθρωποκεντρικότητα και ειλικρίνεια. Αυτές οι αξίες αποτελούν τη βάση της σχέσης της εταιρείας του με την ORB Communications.
Μια σχέση που, όπως αναφέρει, ξεπερνά τα στενά όρια της παραδοσιακής επαγγελματικής συνεργασίας και εξελίσσεται σε μια δυναμική σύνδεση συνεργάτη, partner και φίλου.
Η συνεργασία αυτή αποδίδει καρπούς: από το 2016 μέχρι σήμερα, έχουν λανσάρει μαζί πάνω από 300 προϊόντα-σχεδόν ολόκληρη την γκάμα της εταιρείας. Το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του. Από τα εμβληματικά προϊόντα όπως Η Γιαγιά μέχρι το φρέσκο κυπριακό γάλα Αλάμπρα, οι επιτυχίες είναι πολλές και βραβευμένες, με τα προϊόντα να κατατάσσονται στις κορυφαίες θέσεις πωλήσεων.
Η ORB Communications, από την πλευρά της, παραμένει ένα boutique agency με ανθρωποκεντρική φιλοσοφία, επικεντρωμένο στη δημιουργία ουσιαστικών και μακροχρόνιων σχέσεων με τους λίγους και εκλεκτούς πελάτες του, προσφέροντας αξία και αφοσίωση σε κάθε συνεργασία.
Θέμα χημείας
- Η σχέση της ΑΛΑΜΠΡΑ με την ORB κρατάει χρόνια. Θα θέλαμε καταρχάς να μας πείτε την ιστορία αυτής της πολύχρονης πλέον συνεργασίας.
Η ιστορία μας άρχισε με μια τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ εμένα και της Νικολέττας το 2016. Θυμάμαι, το πρώτο μας δοκιμαστικό project τότε, ήταν οι εορτασμοί των 35 χρόνων της εταιρείας μας. Και από εκείνη τη στιγμή, φάνηκε πως υπήρχε χημεία μεταξύ μας. Άλλωστε, αυτό είναι κάτι που αντανακλάται και στη συνεργασία μας, παρατηρώντας κανείς και το αποτέλεσμα και τις επιτυχίες.
- Πόσα προϊόντα σας έχουν προωθηθεί μέσω αυτής της συνεργασίας;
Δεν πρόκειται για ένα ή δυο προϊόντα, αλλά μιλάμε στην ουσία για ολόκληρη την γκάμα των προϊόντων ΑΛΑΜΠΡΑ. Συγκεκριμένα, μέσα από τη συνεργασία μας προωθούμε περισσότερα από 300 προϊόντα.
- Μπορείτε να αναφέρεται ονομαστικά κάποια από αυτά τα οποία είδαμε και να βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις του κόσμου αλλά και να βραβεύονται;
Η γκάμα των παραδοσιακών προϊόντων Η ΓΙΑΓΙΑ ήταν η πρώτη μας καμπάνια που δημιουργήσαμε και για την οποία είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, με βραβεία σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων όπως χαλλούμι, γιαούρτι, ρυζόγαλο κλπ.
Στην πορεία ακολούθησαν διάφορες καμπάνιες για κατηγορίες προϊόντων, όπως χυμοί, φυτικά ροφήματα, τυριά, ρυζόγαλο, cottage κ.α., φτάνοντας στο μεγάλο μας βήμα, στη νέα σελίδα της βιομηχανίας μας, με το λανσάρισμα του φρέσκου γάλακτος ΑΛΑΜΠΡΑ. Ήταν και είναι ένα μεγάλο στοίχημα τόσο για εμάς όσο και για την ORB. Μέχρι τώρα τα αποτελέσματα είναι πέραν του αναμενομένου θετικά.
Μια φορά ORB, για πάντα ORB
- Έχετε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα αντιλαμβανόμαστε για να επιμένετε ORB...
Μια φορά ORB, για πάντα ORB! Εννοείται ότι τα αποτελέσματα είναι τα προσδοκώμενα και γι’ αυτό πάντα μιλάμε για μακροπρόθεσμη στρατηγική και όχι βραχυπρόθεσμη.
- Πώς θα περιγράφατε αυτή τη σχέση και τι τη χαρακτηρίζει;
Η σχέση που έχει αναπτυχθεί σίγουρα δεν χαρακτηρίζεται από την τυπική επαγγελματική σχέση. Η ORB αποτελεί κομμάτι της ΑΛΑΜΠΡΑ και η ΑΛΑΜΠΡΑ κομμάτι της ORB. Είναι σπουδαίο επίτευγμα να βλέπεις την ομάδα της ORB, που ενώ βομβαρδίζεται καθημερινά από απαιτήσεις μας, να έχει τόσο μεγάλο ενθουσιασμό. Νιώθουν το brand μας σαν δικό τους και πραγματικά το νιώθουμε αυτό.
Η συνεργασία μας χαρακτηρίζεται από την ανθρωποκεντρικότητα και την ειλικρίνεια. Αυτά τα δύο χαρακτηριστικά είναι που αναβαθμίζουν την κλασική επαγγελματική πελατειακή σχέση, σε σχέση συνεργάτη-partner-φίλου!
- Τελικά είναι θέμα χημείας, επαγγελματισμού, εξειδίκευσης ή κάτι άλλο;
Το να επιτυχείς να έχεις μια τέτοιου επιπέδου επικοινωνία με συνεργάτη σου, που με ένα απλό τηλεφώνημα σχεδιάζεις λανσάρισμα, εκστρατεία και στρατηγική, είναι πραγματικά μεγάλη ευλογία. Άρα ναι, είναι θέμα χημείας και επαγγελματισμού, αλλά την ίδια ώρα είναι σημαντικό να ξέρουμε και οι δύο πού θέλουμε να πάμε, ποιοι είναι οι στόχοι μας.
- Τι προηγείται μια δράσης / επικοινωνιακής εκστρατείας στη συνεργασία σας με την ORB και πόσο εύκολα γίνεται αντιληπτή η ανάγκη και συνεπώς γίνεται πιο στοχευμένο λανσάρισμα στη βάση της δικής σας επιθυμίας;
Όπως προανέφερα, στο τελευταίο λανσάρισμα, αυτό του φρέσκου κυπριακού γάλακτος ΑΛΑΜΠΡΑ, με ένα απλό τηλεφώνημα είχαμε προσχεδιάσει ολόκληρη τη δράση. Εννοείται, φυσικά, ότι γίνονται συναντήσεις όπου παρουσιάζεται η ιδέα μας και τα χαρακτηριστικά της, τα δεδομένα της αγοράς και οι μακροπρόθεσμοι στόχοι. Ακολούθως, η ORB μας παρουσιάζει τις ιδέες της και τις προτεινόμενες δράσεις. Με πάσα ειλικρίνεια σας λέω ότι στα τόσα χρόνια συνεργασίας μας, πάντοτε οι ανάγκες μας γίνονταν άμεσα αντιληπτές από την ORB, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την ευελιξία της εταιρείας μας.
- Έτυχε ποτέ να σας αλλάξουν γνώμη και δικαιώθηκαν από το αποτέλεσμα;
Η πρώτη ενέργεια της ORB το 2016, αφορούσε στην ανανέωση του logo μας. Η αλήθεια είναι πως η ιδέα της ανανέωσης ενός βασικού element όπως είναι το brand, ήταν κάτι που δύσκολα μπορούσαμε να αποδεχθούμε. Ωστόσο, επέμεναν και τελικά δικαιώθηκαν πανηγυρικά!
- Αντιλαμβάνομαι πως στη βάση αυτών των οποίων προαναφέρατε, θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ORB είναι ένας οργανισμός με ενσυναίσθηση.
Ακριβώς αυτό είναι που χαρακτηρίζει την ORB και το νιώθουμε από την πρώτη μέρα της μεταξύ μας συνεργασίας. Θεωρώ ότι αυτό είναι ένα από τα βασικά κλειδιά της επιτυχίας της ORB και είναι αυτό που τοποθετεί την ORB σε μια ξεχωριστή, μοναδική κατηγορία στην αγορά, προσδίδοντας μία άλλη έννοια στο «παραδοσιακό διαφημιστικό».
- Ποια είναι η επόμενη μέρα αυτής της συνεργασίας και τι να αναμένουμε;
Να αναμένετε νέες δράσεις και νέα λανσαρίσματα, όπου ως βασικά στοιχεία θα έχουμε την αφοσίωση και το μεράκι και των δύο εταιρειών! Sky Is the limit!