powered by

Μειώθηκαν κατά 1,9% οι τιμές παραγωγού στην βιομηχανία το 2024

Μειώθηκαν το 2024 κατά 1,9% οι τιμές παραγωγού στην βιομηχανία, σε σύγκριση με το 2023, σύμφωνα με την Στατιστική Υπηρεσία.

Ο Δείκτης Τιμών Παραγωγού στη Βιομηχανία για τον μήνα Δεκέμβριο 2024 έφτασε στις 122,3 μονάδες (βάση 2021=100), σημειώνοντας αύξηση 0,1%, σε σύγκριση με τον Νοέμβριο του 2024.

Όσον αφορά τη μεταβολή σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023, παρατηρείται μείωση 1,5%.

Τον Δεκέμβριο του 2024, σε σύγκριση με τον Νοέμβριο 2024, σύμφωνα με την Στατιστική Υπηρεσία, ο δείκτης παρέμεινε σταθερός στους τομείς των μεταλλείων και λατομείων και της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ σημείωσε αύξηση στους τομείς της παροχής νερού και ανάκτησης υλικών κατά 0,3% και της μεταποίησης κατά 0,1%.

Όσον αφορά τις μεταβολές σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023, παρατηρείται αύξηση στους τομείς της μεταποίησης (0,9%) και των μεταλλείων και λατομείων (0,7%), ενώ μείωση παρατηρείται στον τομέα της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος (-10,5%).

Ο τομέας της παροχής νερού και ανάκτησης υλικών δεν παρουσίασε μεταβολή.

Κατά μεταποιητικό κλάδο, σύμφωνα με την Στατιστική Υπηρεσία, τον Δεκέμβριο του 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα 2023, καταγράφηκαν αυξήσεις στην κατασκευή επίπλων, άλλες μεταποιητικές δραστηριότητες και επισκευή και εγκατάσταση μηχανημάτων και εξοπλισμού (4,7%), στην κατασκευή ηλεκτρονικών και οπτικών προϊόντων και ηλεκτρολογικού εξοπλισμού (4,3%), στην κατασκευή χαρτιού και προϊόντων από χαρτί και εκτυπώσεις (3,5%), στην παραγωγή κλωστοϋφαντουργικών υλών, ειδών ένδυσης και δερμάτινων ειδών (2,8%), στην κατασκευή μηχανημάτων και ειδών εξοπλισμού, μηχανοκίνητων οχημάτων και λοιπού εξοπλισμού μεταφορών (2,6%) και στην παραγωγή προϊόντων διύλισης πετρελαίου, χημικών ουσιών και προϊόντων και φαρμακευτικών προϊόντων και σκευασμάτων (2,0%).

Μείωση σημειώθηκε στην κατασκευή προϊόντων από ελαστικό και πλαστικές ύλες (0,6%), στην παραγωγή βασικών μετάλλων και κατασκευή μεταλλικών προϊόντων (0,6%) και στην παραγωγή άλλων μη μεταλλικών ορυκτών προϊόντων (0,1%).

Δειτε Επισης

Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Ψηφίστηκε εναρμονιστικό νομοσχέδιο για ευρωπαϊκό ενιαίο σημείο πρόσβασης επιχειρήσεων της Ε.Ε.
Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation στήριξε την πρώτη πλήρως προσβάσιμη κατασκήνωση νέων ως χρυσός χορηγός
IC Foundation από τον Andrew Budzinski...Ο λόγος ίδρυσης μη κερδοσκοπικού οργανισμού από τον ιδιοκτήτη της IC Markets
Θλίψη Χριστοδουλίδη για τον θάνατο του Νίκου Ιωάννου-«Δήλωνε πάντα παρών στα καλέσματα της πατρίδας»
Δρ. Πέτρος Αγαθαγγέλου: Από τους πιο φωτεινούς φάρους της κυπριακής ιατρικής κοινότητας ο Νίκος Ιωάννου
Laure Jolibois: Πώς είναι το διαφημιστικό γραφείο του μέλλοντος
Σταυριάνα Ναθανήλ: Γιατί η μάχη για την ανάπτυξη δεν κερδίζεται με μεγαλύτερους προϋπολογισμούς
Περικλής Έλληνας: Το ΑΙ αλλάζει ριζικά τον τρόπο που σχεδιάζουμε, αναλύουμε και υλοποιούμε
Ορέστης Μιχαήλ: Η νέα τάξη πραγμάτων στο… χάος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης