powered by

Κέρδισε το κοινό η καμπάνια «Ho Ho Hope For Children» του Bean Bar

Με ενθουσιασμό αγκάλιασε το κοινό τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια «Ho Ho Hope For Children» του Bean Bar, η οποία στήριξε το ανθρωπιστικό έργο του οργανισμού Hope for Children. Η πρωτοβουλία ξεκίνησε στις 20 Νοεμβρίου, ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας του Παιδιού, προσφέροντας στους φίλους του Bean Bar την ευκαιρία να απολαύσουν ξεχωριστές γεύσεις από την εορταστική συλλογή Festive Limited Edition που διέθετε στα καταστήματά της η αλυσίδα, συνεισφέροντας ταυτόχρονα στην προσπάθεια ενίσχυσης του Hope for Children, καθώς το 30% των εσόδων από τις πωλήσεις των συγκεκριμένων ειδών διατέθηκε στον ανθρωπιστικό οργανισμό. Η καμπάνια ολοκληρώθηκε στις 6 Ιανουαρίου, συγκεντρώνοντας το ποσό των 5.000 ευρώ, το οποίο θα αξιοποιηθεί για την υποστήριξη παιδιών σε ευάλωτες καταστάσεις.

Η εκστρατεία κέρδισε από την πρώτη στιγμή τους φίλους του Bean Bar, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν θερμά. Μέσα από αυτή τη συμμετοχή, το κοινό έστειλε ένα ισχυρό μήνυμα αγάπης και ελπίδας, ενισχύοντας έμπρακτα στην αποστολή του οργανισμού. Στην επιτυχία της καμπάνιας συνέβαλε και το ιδιαίτερα πρωτότυπο διαφημιστικό σποτ που ετοίμασε η αλυσίδα: Μέσα από ένα videogame αναδείχθηκαν τα δικαιώματα των παιδιών στη μάθηση, στο παιχνίδι, στην ελευθερία και στη διαφορετικότητα.

hohohope2

Σε δήλωσή της η Brand Manager του Bean Bar, Αντωνία Κουμέττου, ανέφερε: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την ανταπόκριση που είχε η καμπάνια Ho Ho Hope For Children. Η μεγάλη συμμετοχή των πελατών μας ήταν συγκινητική και αποδεικνύει ότι το μήνυμα των Χριστουγέννων μπορεί να γίνει πράξη μέσα από απλές, αλλά ουσιαστικές κινήσεις. Το γεγονός ότι οι φίλοι του brand και οι εργαζόμενοί μας, που αποτελούν την οικογένεια του Bean Bar, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να στηρίξουν τον σπουδαιότερο σκοπό – τα παιδιά που έχουν ανάγκη – μας γεμίζει χαμόγελα αλλά και ευθύνη. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε πρωτοβουλίες που κάνουν τη διαφορά στις ζωές των συνανθρώπων μας».

Πέρα από τη συγκέντρωση χρημάτων, η καμπάνια «Ho Ho Hope For Children» λειτούργησε και ως εργαλείο ευαισθητοποίησης, αναδεικνύοντας τη σημασία της κοινωνικής υπευθυνότητας και τη δύναμη της συλλογικής δράσης. Με επίκεντρο τη γιορτινή ατμόσφαιρα και τις μοναδικές γεύσεις της συλλογής, το Bean Bar ένωσε τους πελάτες και τους εργαζομένούς του σε έναν κοινό στόχο. Η επιτυχία της καμπάνιας «Ho Ho Hope For Children» επιβεβαιώνει τη δέσμευση του Bean Bar να στηρίζει ουσιαστικές πρωτοβουλίες. Η αλυσίδα συνεχίζει να συνδυάζει την αγάπη για τον αυθεντικό καφέ και τις ποιοτικές γεύσεις με τη δέσμευσή της για κοινωνική προσφορά, παραμένοντας στο πλευρό όσων το έχουν ανάγκη. Οι επόμενες δράσεις του Bean Bar αναμένονται με ενδιαφέρον.

Δειτε Επισης

ΠΙΣ για ΓεΣΥ: Η καθολικότητα ενός συστήματος δεν αρκεί από μόνη της για να εγγυηθεί την επιτυχία του
Έξι χρόνια ΓεΣΥ... «Η μεγαλύτερη μεταρρύθμιση στον τομέα της υγείας από ιδρύσεως της Κυπριακής Δημοκρατίας»
Το νέο πλαίσιο κανονιστικής συμμόρφωσης που φέρνει η AMLA και πώς το προσεγγίζουν οι αρμόδιοι φορείς στην Κύπρο
Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού IN Business: Οι βραβευθέντες και οι υποστηρικτές των 17ων IN Business Awards
Τα projects των οκτώ μεγάλων νικητών των Young Lions Cyprus 2025 και η μεγάλη ευκαιρία τους στις Κάννες (pics)
Oι δύο νέες μελλοντικές αναπτύξεις της Αρχής Λιμένων Κύπρου-Η στρατηγική και τα μελλοντικά σχέδια
ΓεΣΥ: Πάνω από ένα εκατ. οι εγγεγραμμένοι δικαιούχοι στα έξι χρόνια λειτουργίας
Δημιουργία νέου κοινού Προγράμματος Ιατρικής από Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και Παν. Νεάπολις Πάφος
Παγκόσμια ημέρα πολλαπλής σκλήρυνσης: Πρωτοποριακή έρευνα από το ΙΝΓΚ
Σύμπραξη αριστείας: Θεσμική συνεργασία Γαλλικής Ακαδημίας Επιστημών και Κυπριακού Ιδρύματος Έρευνας και Εκπαίδευσης