E-kalathi: Πυρετώδεις διεργασίες πριν την πιλοτική εφαρμογή εντός Φεβρουαρίου-Μετά τα tests, το τελικό λανσάρισμα

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι τεχνικές δομές και διεργασίες για το λανσάρισμα της ηλεκτρονικής εφαρμογής e-kalathi, η οποία θα παρέχει άμεση και σε πραγματικό χρόνο πληροφόρηση στους καταναλωτές για τις τιμές βασικών καταναλωτικών προϊόντων.

Την περασμένη εβδομάδα, ο ανάδοχος του έργου ενημέρωσε τους εμπλεκόμενους συνδέσμους και φορείς για την επερχόμενη πιλοτική εφαρμογή της πλατφόρμας, η οποία αναμένεται να διαρκέσει το δεύτερο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου.

Εικονικοί καταναλωτές στο testing mode

Κατά τη δοκιμαστική λειτουργία (testing mode) της πλατφόρμας, θα συμμετάσχουν εικονικοί καταναλωτές, ανάμεσά τους λειτουργοί της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή κα υπεραγορές.

Μετά τη λήξη αυτής της περιόδου, οι λιανέμποροι θα στείλουν την ανατροφοδότησή τους στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, καταθέτοντας εισηγήσεις και απόψεις και ζητώντας τυχόν διευκρινίσεις ή προτεινόμενες αλλαγές προκειμένου η ηλεκτρονική πλατφόρμα να είναι εύχρηστη, αποτελεσματική και να αποτελέσει εργαλείο σωστής ενημέρωσης για τους καταναλωτές.

Θα δοθεί χρόνος για ανατροφοδότηση

Με βάση τις μέχρι στιγμής ενδείξεις, το λανσάρισμα του e-kalathi για τους καταναλωτές τοποθετείται χρονικά στο τέλος Φεβρουαρίου ή στις αρχές Μαρτίου.

Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews, ο γενικός γραμματέας του ΠΑΣΥΛΕ, Μάριος Αντωνίου χαιρέτισε το γεγονός ότι δόθηκε επαρκής χρόνος στις υπεραγορές για ανατροφοδότηση και εντοπισμό τυχόν προβλημάτων, σημειώνοντας ότι η ψηφιακή πλατφόρμα θα πρέπει να αποτελέσει ένα εύχρηστο εργαλείο για τους καταναλωτές.

«Μετά τη λήξη της πιλοτικής περιόδου, θα στείλουμε την ανατροφοδότησή μας στην αρμόδια Υπηρεσία, με εισηγήσεις και απόψεις, ενώ ενδεχομένως να ζητηθούν διευκρινίσεις», επεσήμανε σχετικά, τονίζοντας ότι το επίσημο λανσάρισμα της πλατφόρμας θα πραγματοποιηθεί μετά την έκδοση υπουργικού διατάγματος.

Υπενθυμίζεται ότι η πιλοτική εφαρμογή του e-kalahti είναι αυτή που θα καταδείξει τυχόν προβλήματα, τα οποία θα πρέπει να διορθωθούν στο διάστημα που μεσολαβεί μέχρι το λανσάρισμα, οπόταν θα εκδοθεί το υπουργικό διάταγμα που θα υποχρεώνει τις υπεραγορές με ετήσιο τζίρο άνω των €5 εκατ. να αναρτούν τις τιμές τους για τα περίπου 480 προϊόντα που έχουν καθοριστεί.

Σημαντική παράμετρος αποτελεί επίσης η σύγκριση των τιμών των προϊόντων στη βάση του ίδιου γραμμικού κώδικα για κάθε υπεραγορά που θα συμμετάσχει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.

Δειτε Επισης

Μιχάλης Παναγίδης: Συστράτευση μεγάλων και μικρών υπεραγορών για το καλό του κλάδου και των καταναλωτών
Γιώργος Πέτρου: Μετά από δύο χρόνια μείωση κόστους ηλεκτρισμού-Μόνη λύση οι ΑΠΕ
Πέραν των 66 εκατ. στο ταμείο της Logicom-Ολοκληρώθηκε η πώληση των μετοχών της στην Ελληνική στην Eurobank
Σε έμπειρα χέρια η προεδρία του Παγκύπριου Συνδέσμου Υπεραγορών-Το who is who του Μιχάλη Παναγίδη
Μια ομιλία πηγή έμπνευσης και σαφής οδοδείκτης για το προσωπικό της Logicom από τον Βαρνάβα Ειρήναρχο
Η ΚΕΑΝΙΤΑ παρουσιάζει το νέο avatar της-Μια ψηφιακή φωνή για κοινωνικά θέματα
Το SIL Accelerator της KPMG Κύπρου: Όσα δήλωσαν οι επικεφαλής του προγράμματος στο IN Business TV (video)
Μειώθηκε κατά 4% το εμπορικό έλλειμμα το 2024-Περιορίστηκε στα 8,1 δις ευρώ
Ετήσια μείωση 3,9% στις συνολικές εγγραφές οχημάτων τον Ιανουάριο
Νέο Διοικητικό Συμβούλιο για τον Παγκύπριο Σύνδεσμο Υπεραγορών-Πρόεδρος ο Μιχάλης Παναγίδης