E-kalathi: Πυρετώδεις διεργασίες πριν την πιλοτική εφαρμογή εντός Φεβρουαρίου-Μετά τα tests, το τελικό λανσάρισμα

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι τεχνικές δομές και διεργασίες για το λανσάρισμα της ηλεκτρονικής εφαρμογής e-kalathi, η οποία θα παρέχει άμεση και σε πραγματικό χρόνο πληροφόρηση στους καταναλωτές για τις τιμές βασικών καταναλωτικών προϊόντων.

Την περασμένη εβδομάδα, ο ανάδοχος του έργου ενημέρωσε τους εμπλεκόμενους συνδέσμους και φορείς για την επερχόμενη πιλοτική εφαρμογή της πλατφόρμας, η οποία αναμένεται να διαρκέσει το δεύτερο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου.

Εικονικοί καταναλωτές στο testing mode

Κατά τη δοκιμαστική λειτουργία (testing mode) της πλατφόρμας, θα συμμετάσχουν εικονικοί καταναλωτές, ανάμεσά τους λειτουργοί της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή κα υπεραγορές.

Μετά τη λήξη αυτής της περιόδου, οι λιανέμποροι θα στείλουν την ανατροφοδότησή τους στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, καταθέτοντας εισηγήσεις και απόψεις και ζητώντας τυχόν διευκρινίσεις ή προτεινόμενες αλλαγές προκειμένου η ηλεκτρονική πλατφόρμα να είναι εύχρηστη, αποτελεσματική και να αποτελέσει εργαλείο σωστής ενημέρωσης για τους καταναλωτές.

Θα δοθεί χρόνος για ανατροφοδότηση

Με βάση τις μέχρι στιγμής ενδείξεις, το λανσάρισμα του e-kalathi για τους καταναλωτές τοποθετείται χρονικά στο τέλος Φεβρουαρίου ή στις αρχές Μαρτίου.

Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews, ο γενικός γραμματέας του ΠΑΣΥΛΕ, Μάριος Αντωνίου χαιρέτισε το γεγονός ότι δόθηκε επαρκής χρόνος στις υπεραγορές για ανατροφοδότηση και εντοπισμό τυχόν προβλημάτων, σημειώνοντας ότι η ψηφιακή πλατφόρμα θα πρέπει να αποτελέσει ένα εύχρηστο εργαλείο για τους καταναλωτές.

«Μετά τη λήξη της πιλοτικής περιόδου, θα στείλουμε την ανατροφοδότησή μας στην αρμόδια Υπηρεσία, με εισηγήσεις και απόψεις, ενώ ενδεχομένως να ζητηθούν διευκρινίσεις», επεσήμανε σχετικά, τονίζοντας ότι το επίσημο λανσάρισμα της πλατφόρμας θα πραγματοποιηθεί μετά την έκδοση υπουργικού διατάγματος.

Υπενθυμίζεται ότι η πιλοτική εφαρμογή του e-kalahti είναι αυτή που θα καταδείξει τυχόν προβλήματα, τα οποία θα πρέπει να διορθωθούν στο διάστημα που μεσολαβεί μέχρι το λανσάρισμα, οπόταν θα εκδοθεί το υπουργικό διάταγμα που θα υποχρεώνει τις υπεραγορές με ετήσιο τζίρο άνω των €5 εκατ. να αναρτούν τις τιμές τους για τα περίπου 480 προϊόντα που έχουν καθοριστεί.

Σημαντική παράμετρος αποτελεί επίσης η σύγκριση των τιμών των προϊόντων στη βάση του ίδιου γραμμικού κώδικα για κάθε υπεραγορά που θα συμμετάσχει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.

Δειτε Επισης

Μ. Κωνσταντίνου: Διαφυλάσσονται οι εξαγωγές χαλλουμιού-Λήψη αποφάσεων με βάση τα πραγματικά δεδομένα
Ο καυγάς για το χαλλούμι…Γιατί παρέμεινε στο 15% το αιγοπρόβειο και ποια τα επόμενα βήματα για την ποσόστωση
Nicosia Mall: Στρατηγικός στόχος οι δράσεις ανάδειξης του έργου φιλανθρωπικών οργανώσεων και ΜΚΟ
Εγκαίνια για την Eye Boutique στο Mall of Cyprus (pics)
Το monobrand κατάστημα της Bottega Veneta έρχεται στο Nammos Retail Village
Διαπιστώνουν έλλειψη συνεργασίας από εταιρείες εισαγωγής για τους Takata-«Η ανταπόκριση δεν ήταν αναμενόμενη»
Δυναμική παρέμβαση Σταύρου Σταύρου για το χαλλούμι-Συστάσεις σε αυστηρό ύφος στους αιγοπροβατρόφους
E-kalathi: Πυρετώδεις διεργασίες πριν την πιλοτική εφαρμογή εντός Φεβρουαρίου-Μετά τα tests, το τελικό λανσάρισμα
Πώς προχωρά το ζήτημα με τους Takata... Τι εκκρεμεί για την έκδοση διαταγμάτων ανάκλησης οχημάτων
Νερό για να μην καταστραφούν ζητούν 250 μπανανοπαραγωγοί που πλήγηκαν λόγω Μαυροκόλυμπου