E-kalathi: Πυρετώδεις διεργασίες πριν την πιλοτική εφαρμογή εντός Φεβρουαρίου-Μετά τα tests, το τελικό λανσάρισμα

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι τεχνικές δομές και διεργασίες για το λανσάρισμα της ηλεκτρονικής εφαρμογής e-kalathi, η οποία θα παρέχει άμεση και σε πραγματικό χρόνο πληροφόρηση στους καταναλωτές για τις τιμές βασικών καταναλωτικών προϊόντων.

Την περασμένη εβδομάδα, ο ανάδοχος του έργου ενημέρωσε τους εμπλεκόμενους συνδέσμους και φορείς για την επερχόμενη πιλοτική εφαρμογή της πλατφόρμας, η οποία αναμένεται να διαρκέσει το δεύτερο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου.

Εικονικοί καταναλωτές στο testing mode

Κατά τη δοκιμαστική λειτουργία (testing mode) της πλατφόρμας, θα συμμετάσχουν εικονικοί καταναλωτές, ανάμεσά τους λειτουργοί της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή κα υπεραγορές.

Μετά τη λήξη αυτής της περιόδου, οι λιανέμποροι θα στείλουν την ανατροφοδότησή τους στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, καταθέτοντας εισηγήσεις και απόψεις και ζητώντας τυχόν διευκρινίσεις ή προτεινόμενες αλλαγές προκειμένου η ηλεκτρονική πλατφόρμα να είναι εύχρηστη, αποτελεσματική και να αποτελέσει εργαλείο σωστής ενημέρωσης για τους καταναλωτές.

Θα δοθεί χρόνος για ανατροφοδότηση

Με βάση τις μέχρι στιγμής ενδείξεις, το λανσάρισμα του e-kalathi για τους καταναλωτές τοποθετείται χρονικά στο τέλος Φεβρουαρίου ή στις αρχές Μαρτίου.

Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews, ο γενικός γραμματέας του ΠΑΣΥΛΕ, Μάριος Αντωνίου χαιρέτισε το γεγονός ότι δόθηκε επαρκής χρόνος στις υπεραγορές για ανατροφοδότηση και εντοπισμό τυχόν προβλημάτων, σημειώνοντας ότι η ψηφιακή πλατφόρμα θα πρέπει να αποτελέσει ένα εύχρηστο εργαλείο για τους καταναλωτές.

«Μετά τη λήξη της πιλοτικής περιόδου, θα στείλουμε την ανατροφοδότησή μας στην αρμόδια Υπηρεσία, με εισηγήσεις και απόψεις, ενώ ενδεχομένως να ζητηθούν διευκρινίσεις», επεσήμανε σχετικά, τονίζοντας ότι το επίσημο λανσάρισμα της πλατφόρμας θα πραγματοποιηθεί μετά την έκδοση υπουργικού διατάγματος.

Υπενθυμίζεται ότι η πιλοτική εφαρμογή του e-kalahti είναι αυτή που θα καταδείξει τυχόν προβλήματα, τα οποία θα πρέπει να διορθωθούν στο διάστημα που μεσολαβεί μέχρι το λανσάρισμα, οπόταν θα εκδοθεί το υπουργικό διάταγμα που θα υποχρεώνει τις υπεραγορές με ετήσιο τζίρο άνω των €5 εκατ. να αναρτούν τις τιμές τους για τα περίπου 480 προϊόντα που έχουν καθοριστεί.

Σημαντική παράμετρος αποτελεί επίσης η σύγκριση των τιμών των προϊόντων στη βάση του ίδιου γραμμικού κώδικα για κάθε υπεραγορά που θα συμμετάσχει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.

Δειτε Επισης

Όμιλος Παπαέλληνας: Ανέλαβε τη διανομή των προϊόντων αρτοζαχαροπλαστικής Johnsof στην κυπριακή αγορά
Παγωτά PAPAFiLiPOU: 60 χρόνια αγνό παγωτό
Ο Όμιλος BAT ενισχύει τη δέσμευσή του για πρόληψη της πρόσβασης ανηλίκων στα προϊόντα καπνού και νικοτίνης
Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ αφιερώνουν τον μήνα Ιούνιο στον Κυπριακό Ερυθρό Σταυρό
Σημαντική ανακοίνωση από Πετρολίνα–Προσοχή σε παραπλανητικά μηνύματα
Έπεσε η αυλαία των συνεδριάσεων της ερευνητικής για τους takata-Το αργότερο μέχρι 12 Ιουλίου έτοιμο το πόρισμα
Η NUXE παρουσίασε τα νέα αντηλιακά Gold Tanning oils SPF30 & SPF50
Total Protection™ No-Show™ Sunscreen SPF 50-Το νέο αντιηλιακό της COLORESCIENCE
Lidl Κύπρου: Ανέδειξε την αξία της συνεργασίας με Εβροφάρμα-Ένα press trip στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής
Τέσσερα χρόνια Κωτσόβολος στην Κύπρο: Εκεί που οδηγούν όλοι οι δρόμοι