Αναθέρμανση συζήτησης και αλλαγή πλάνων για Lady’s Mile και Χερσόνησο Ακρωτηρίου

Την αναθεώρηση των σχεδιασμών για την ανάπλαση του δρόμου στο Lady’s Mile, με μια πιο ολιστική προσέγγιση που να λαμβάνει υπόψη τα νέα δεδομένα από τη μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τις περιβαλλοντικές ιδιαιτερότητες της ευρύτερης περιοχής της Χερσονήσου του Ακρωτηρίου, προκρίνει ο Δήμαρχος Λεμεσού, Γιάννης Αρμεύτης, όπως σημειώνεται στην «Επιχειρηματική Λεμεσό» του ΕΒΕ Λεμεσού.

«Με τη μεταρρύθμιση άλλαξαν οι Τοπικές Αρχές, ο Δήμος Κουρίου έχει τη μεγαλύτερη έκταση της Χερσονήσου, λειτούργησε ο Επαρχιακός Οργανισμός Αυτοδιοίκησης με αυξημένες εξουσίες, ενώ η μελέτη που διενεργήθηκε δεν προσεγγίζει ολιστικά τα ζητήματα, όπως απαιτείται για αυτή την περιοχή. Δεν αρκεί να γίνει απλώς ένας δρόμος», δήλωσε σχετικά ο κ. Αρμεύτης.

Πρόταση για ποδηλατόδρομο και πεζόδρομο

Ο Δήμαρχος Λεμεσού επεσήμανε ότι πραγματοποιήθηκε μια πρώτη συνάντηση και ανταλλαγή απόψεων για το θέμα στις Βρετανικές Βάσεις, μεταξύ του ιδίου, του Δημάρχου Κουρίου και εκπροσώπων των Βάσεων, σχετικά με το μέλλον της περιοχής.

Πρόσθεσε πως έθεσε προς συζήτηση το ζήτημα της δημιουργίας ποδηλατόδρομου και πεζόδρομου που θα συνδέει το Κούριο με την Αμαθούντα-μια πρόταση που έχει ήδη προωθήσει-καθώς και τη διατήρηση και προστασία του ευκαλυπτώνα, της αλυκής και τα προβλήματα της λίμνης «Μακριά».

Επιπλέον, εξέφρασε κάποιες ενστάσεις και προβληματισμούς για το Ρυθμιστικό Σχέδιο που παρουσιάστηκε παλαιότερα από μελετητές του Δήμου Λεμεσού.

Ο κ. Αρμεύτης σημείωσε ότι συζητήθηκε και η πρόταση του Δήμου Κουρίου για επέκταση του δρόμου προς το Ακρωτήρι, καθώς και η σημασία της περιοχής ως σημαντικού οικοτόπου που προστατεύεται από τη Συνθήκη Ραμσάρ.

Υπογράμμισε πως πρέπει να ληφθούν υπόψη οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις, όπως ο αυξημένος αριθμός επισκεπτών, οι ώρες λειτουργίας των κέντρων αναψυχής, ο φωτισμός και η μουσική. «Το Lady’s Mile ανήκει σε όλους τους Λεμεσιανούς, ανεξαρτήτως Δήμου και γι΄αυτό έθεσα στο τραπέζι όλα τα ζητήματα», τόνισε ο Δήμαρχος Λεμεσού.

Στρατηγικός σχεδιασμός για τη Χερσόνησο Ακρωτηρίου

Ο Δήμαρχος Κουρίου, Παντελής Γεωργίου ανέφερε στην «Επιχειρηματική Λεμεσό» πως ο Δήμος προχωρά στην εκπόνηση ενός στρατηγικού σχεδιασμού για ολόκληρη τη Χερσόνησο του Ακρωτηρίου, που θα περιλαμβάνει και την ανακατασκευή του δρόμου στο Lady’s Mile.

Διευκρίνισε ότι δεν αναμένεται να υλοποιηθεί κάποιο έργο την επόμενη διετία, καθώς πρέπει να ωριμάσουν οι σχετικές μελέτες, ενώ μέσα στο επόμενο τρίμηνο αναμένεται κατάληξη για το τι θα γίνει στην περιοχή.

Ο κ. Γεωργίου πρόσθεσε ότι οι σχεδιασμοί θα παρουσιαστούν στην κοινωνία των πολιτών μόλις ληφθούν αποφάσεις από τα Δημοτικά Συμβούλια Κουρίου, Λεμεσού και τις Βρετανικές Βάσεις. Υπογράμμισε, επίσης, την πρόθεση του Δήμου Κουρίου να αναλάβει τις μελέτες για τη διαχείριση των αυξημένων υδάτων που καταλήγουν στην αλυκή, καθώς έχει προκληθεί σοβαρό πρόβλημα σε ευαίσθητες περιοχές στην επικράτεια του.

Διαφορετική άποψη εξέφρασε ο βουλευτής του ΔΗΣΥ, Νίκος Σύκας, υποστηρίζοντας ότι για το Lady’s Mile έχει ήδη γίνει πολλή προεργασία, ενώ η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων βρίσκεται ενώπιον του Τμήματος Περιβάλλοντος προς αξιολόγηση.

Ο κ. Σύκας τόνισε ότι οι προηγούμενες διαδικασίες και διαβουλεύσεις διήρκεσαν οκτώ χρόνια και αν ξεκινήσει εκ νέου διαδικασία σχεδιασμού για τη Χερσόνησο του Ακρωτηρίου, οι εξελίξεις θα καθυστερήσουν σημαντικά.

Κατέληξε ότι εφόσον εγκριθεί η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την Περιβαλλοντική Αρχή, η ευρύτερη Λεμεσός πρέπει να πιέσει για πολιτική απόφαση, ώστε να εξασφαλιστούν κονδύλια για την έναρξη της ανάπλασης του δρόμου στο Lady’s Mile.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην «Επιχειρηματική Λεμεσό» του ΕΒΕ Λεμεσού.

Δειτε Επισης

Βλέπουν θετικά τα νομοσχέδια για πολεοδομικά κίνητρα και χορηγίες με στόχο την αύξηση της προσιτής στέγης
Απαντά στον Καρούσο το Υπουργείο Εσωτερικών-Δεν ευσταθεί ο ισχυρισμός του για ΕΟΑ και αδειοδοτήσεις
Ευκαιρίες οικιστικών οικοπέδων από τη Gordian σε Λευκωσία, Πάφο και Λεμεσό
Πήρε σάρκα και οστά το έργο ανάπλασης του πυρήνα Κοίλης αξίας 1,3 εκ. ευρώ
Νέο Πολυλειτουργικό Πάρκο στην Αγία Νάπα, συνολικού κόστους 4,2 εκ. ευρώ-Πότε θα ολοκληρωθεί
Αναθέρμανση συζήτησης και αλλαγή πλάνων για Lady’s Mile και Χερσόνησο Ακρωτηρίου
Η άλλη όψη του νομίσματος…Το «διαζύγιο» για την μαρίνα και το λιμάνι Λάρνακας υπό την οπτική του ανάδοχου
Στην Βουλή τα φορολογικά κίνητρα του «Ανακαινίζω-Ενοικιάζω»...Τι προβλέπει το νομοσχέδιο που κατατέθηκε
Καταρτίζουν συλλογική στρατηγική για διεκδίκηση των έργων που αναλογούν στη Λεμεσό
Η απόφαση για τον αυτοκινητόδρομο Πάφου-Πόλης Χρυσοχούς-Τάχιστα η επαναπροκήρυξη προσφορών για φάση Α'