Powered by

ΕΤΑΠ Πάφου: Στόχος η περαιτέρω εδραίωση της ψηφιακής παρουσίας-Επένδυση €195.000

Με την έναρξη μελέτης ψηφιακής στρατηγικής ολόκληρης της επαρχίας και σχέδια δράσης για τα έτη 2025-2027, η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΕΤΑΠ) Πάφου στοχεύει στην περαιτέρω εδραίωση της ψηφιακής παρουσίας του προορισμού της Πάφου στην Κύπρο και στο εξωτερικό, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Πρόεδρος της ΕΤΑΠ, Κυριάκος Δρουσιώτης, προβαίνοντας σε έναν απολογογισμό για το έργο της Εταιρείας το 2024.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Δρουσιώτης αναφέρθηκε στην διεκπεραίωση ψηφιακής εκστρατείας σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ξενοδόχων Πάφου, την Hermes Airports και την Ελληνική Τράπεζα, σημειώνοντας πως πρόκειται για μια καινοτόμο προσέγγιση για την οποία επενδύθηκαν €195.000 (με €60.000 συνεισφορά της ΕΤΑΠ), και την οποία υλοποιήσαν για πέμπτη συνεχή χρονιά με εξαιρετικά αποτελέσματα.

Σε σχέση με τα ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά προγράμματα και την εξεύρεση οικονομικών πόρων, ο κ. Δρουσιώτης ανέφερε πως το 2024 η ΕΤΑΠ συμμετείχε σε δυο προγράμματα, στο πρόγραμμα COSME, Έργο SMARTIES for SME’S - Ψηφιακής Αναβάθμισης, προϋπολογισμού €500.000 και σε πρόγραμμα Interreg, Έργο, MED routes με θέμα βιώσιμο πολιτιστικό τουρισμό ύψους €130.000.

Επίσης, ανέφερε, πέτυχε πρόσφατα συμμετοχή και σε αλλά δυο προγράμματα. Πρόκειται για το έργο Smart Tour προϋπολογισμού €200.000 και το έργο Respect για θρησκευτικό τουρισμό επίσης ύψους €200.000 και διάρκειας 36 μηνών.

Δειτε Επισης

Κώστας Κουμής: Τι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία για τον τουρισμό το 2025-Ο στόχος του Υφυπουργείου Τουρισμού
Hanami: Η ιαπωνική παράδοση επιστρέφει στα wagamama-Το ειδικό wagamama μενού hanami
Επιχειρήσεις-πρότυπα και η πρώτη plastic-free παραλία στην Κύπρο... Καινοτόμες πρακτικές από τους φορείς στην επαρχία Αμμοχώστου
Crystal Springs Beach Hotel: Ετοιμάζει επέκταση €13,5 εκατ. το τετράστερο ξενοδοχείο στον Πρωταρά
«Αδειοδότηση αφαλατώσεων στα ξενοδοχεία εντός μίας βδομάδας και τοποθέτηση πριν την περίοδο αιχμής»
Το μεγάλο λειτουργικό κόστος «τρώει» την καλή επισκεψιμότητα στην εστίαση-«Δεν γνωρίζουμε μέχρι πότε...»
Ο CEO της AnimaWings στο InBusinessNews: «Σημαντική αγορά για την εταιρεία η Κύπρος-Οι τρεις κύριοι στόχοι μας»
Pinolo: Μια ξεχωριστή ιταλική εμπειρία στο κέντρο της Λευκωσίας
Ο Κύπριος οινοποιός Σοφοκλής Βλασίδης στο Ρούς για ένα μοναδικό οινικό και γαστρονομικό ταξίδι
Aνοίγει και προστίθεται στην αλυσίδα των Amyth Hotels της Thanos Hotels & Resorts το Amyth of Nicosia (pics)