Σχέδια ανάπτυξης και αναβάθμισης του Ε-Hotel στην Λάρνακα... Τα έργα που προγραμματίζονται
Μάριος Αδάμου 06:40 - 02 Ιανουαρίου 2025
Οι υπηρεσίες σε πάρα πολλά ξενοδοχεία έχουν μειωθεί λόγω της εισροής μεγάλου αριθμού ξένου ανθρώπινου δυναμικού, διαπιστώνει ο εκτελών χρέη γενικού διευθυντή του ξενοδοχείου E-Hotel στη Λάρνακα, Βαρνάβας Θεοδώρου, υπογραμμίζοντας ότι πλέον οι πελάτες «μας ανέχονται περισσότερο».
Σε συνέντευξή του στη μηνιαία (σ.σ. Δεκεμβρίου) ηλεκτρονική έκδοση του «Ξενοδόχου», κι ερωτηθείς εάν έχει παρατηρήσει οποιαδήποτε αλλαγή στη νοοτροπία των πελατών του ξενοδοχείου, ο κ. Θεοδώρου ανέφερε πως «η νοοτροπία των πελατών δεν βλέπω να αλλάζει».
Όπως εξήγησε, «όλοι οι πελάτες ζητούν ένα πράγμα: value for money. Ζητούν μια καλή υπηρεσία, ένα καλό φαγητό, ένα καλό σέρβις».
Πρόσθεσε, ωστόσο, πως «το μόνο που θα έλεγα ότι άλλαξε και αλλάζει λίγο, είναι ότι μας ανέχονται περισσότερο».
Δηλαδή, τόνισε, «ανέχονται περισσότερο, ας το πούμε, την μη επαγγελματικότητα, διότι λόγω της εισροής μεγάλου αριθμού ξένου ανθρώπινου δυναμικού οι υπηρεσίες σε πάρα πολλά ξενοδοχεία έχουν μειωθεί».
«Μπορεί να προσφέρεις περισσότερο φαγητό, μπορεί να προσφέρεις περισσότερες υπηρεσίες, αλλά στα θέματα σέρβις, χαμόγελου και φιλοξενίας υστερούμε», επεσήμανε υποδεικνύοντας ότι «πιστεύω ότι αυτά τα πράγματα, πλέον, στην Κύπρο μειώνονται και εκεί είναι που πιστεύω ότι ο πελάτης πολλές φορές μας ανέχεται περισσότερο».
Τα σχέδια για το ξενοδοχείο
Σε σχέση με τα μελλοντικά σχέδια ανάπτυξης και αναβάθμισης του Ε-Hotel, ο εκτελών χρέη γενικού διευθυντή στο ξενοδοχείο είπε ότι «υπάρχουν κάποια πλάνα και αναμένουμε τις τελικές αποφάσεις των ιδιοκτητών».
Ειδικότερα, πρόσθεσε, «σχεδιάζουμε μία αναβάθμιση των δωματίων και κάποιων κοινόχρηστων χώρων του ξενοδοχείου, η οποία ευελπιστούμε ότι μέχρι τον Μάρτιο-Απρίλιο θα ολοκληρωθεί, χωρίς να χρειαστεί να αναστείλει τη λειτουργία του το ξενοδοχείο».
Σύμφωνα με τον κ. Θεοδώρου, ενδεχομένως τα έργα να αρχίσουν μέσα στον Ιανουάριο, σημειώνοντας πως «ένεκα του ότι δεν θα αφορά ολική ανακαίνιση, ελπίζουμε η αναβάθμιση να γίνει παράλληλα με τη λειτουργία του ξενοδοχείου. Δηλαδή, να παραμένει το ξενοδοχείο ανοικτό και να κλείνουν κάποιοι όροφοι και να αναβαθμίζονται τα δωμάτια σταδιακά».
Πώς η Λάρνακα θα προσελκύσει περισσότερο τουρισμό
Κληθείς, εξάλλου, να πει τι θα πρέπει να γίνει ούτως ώστε η Λάρνακα να καταφέρει να προσελκύσει περισσότερο τουρισμό, ο κ. Θεοδώρου αφού είπε ότι «η επαρχία Λάρνακας ομολογουμένως έχει ένα σοβαρό πρόβλημα», τόνισε πως «το τουριστικό της κομμάτι είναι χωρισμένο σε τρία μέρη:
Το αεροδρόμιο Λάρνακας με το κέντρο της Λάρνακας, η περιοχή των διυλιστηρίων μέχρι το golden bay και η περιοχή από πλευρά των Περβολιών».
Η Λάρνακα από την πλευρά μετά τα διυλιστήρια, πρόσθεσε, έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα, σημειώνοντας ότι πρέπει να φύγουν τα διυλιστήρια και να γίνει ένα ενιαίο παραλιακό μέτωπο.
«Εάν γίνει αυτό και αναβαθμιστεί αυτή η περιοχή, τότε πιστεύω πως θα προσελκύσουμε και μεγαλύτερα τουριστικά πρακτορεία να φέρουν τουρίστες στη Λάρνακα, γιατί αυτή τη στιγμή, τουλάχιστον, ένας από τους μεγαλύτερους τουριστικούς πράκτορες, η Jet2, δεν κάνει πρόγραμμα στη Λάρνακα», εξήγησε.
«Δεν κατάφερε κανείς, μέχρι στιγμής, να τους πείσει να εντάξουν τη Λάρνακα στο πρόγραμμά τους. Δηλαδή, η Λάρνακα, η πόλη με το αεροδρόμιο, η πόλη με το χαμηλότερο κόστος να πας στα ξενοδοχεία της, δεν ελκύει ένα από τους μεγαλύτερους τουριστικούς πράκτορες στον κόσμο, ο οποίος ήδη συνεργάζεται με άλλες επαρχίες και φέρνει στην Κύπρο ένα πολύ μεγάλο αριθμό τουριστών», τόνισε καταληκτικά.