Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη

Σταθεροποίηση αποδόσεων στο λιανεμπόριο σε σχέση με τα επίπεδα του 2023-2024 αναμένει για φέτος ο ιδρυτής της OJO Sunglasses, Νίκος Μεσολογγίτης, σημειώνοντας ότι ο τομέας της λιανικής πώλησης προϊόντων στην Κύπρο συρρικνώνεται σε μέγεθος, επιλογές, αλλά και διάθεση προϊόντων.

Ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο και η ενίσχυση του online shop

Μιλώντας στο InBusinessNews, ο κ. Μεσολογγίτης εξηγεί ότι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που καλείται να διαχειριστεί ο τομέας είναι ο παγκόσμιος ανταγωνισμός στη διάθεση προϊόντων μέσω διαδικτύου, καθώς και ο χαμηλός δείκτης αισιοδοξίας των καταναλωτών.

Την ίδια ώρα, η OJO Sunglasses συνεχίζει την επέκτασή της το 2025 στοχεύοντας στην ανάπτυξη τουλάχιστον δύο νέων καταστημάτων στην Ελλάδα και δύο καταστημάτων εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Παράλληλα, κύριος τομέας ανάπτυξης της εταιρείας παραμένει η εισαγωγή και χρήση εξειδικευμένων αναπτυξιακών εργαλείων για την περαιτέρω ενίσχυση του διαδικτυακού της καταστήματος.

Η επιλογή σωστής κατεύθυνσης και η ενίσχυση ξένων επενδύσεων

Εκτιμώντας ότι εντός της χρονιάς ενδέχεται να υπάρξουν σημαντικές αλλαγές στην πολιτική και, κατ’ επέκταση, στις οικονομικές προοπτικές της Κύπρου, ο ιδρυτής της OJO Sunglasses σημειώνει ότι η αλλαγή στην πολιτική σκηνή στις Ηνωμένες Πολιτείες αναμένεται να επιφέρει σαρωτικές αλλαγές στην παγκόσμια οικονομία και στους τρόπους ανάπτυξής της.

«Αναμένοντας τη στάση της αμερικανικής κυβέρνησης απέναντι στην Κίνα, τη Ρωσία, αλλά και την Ευρωπαϊκή Ένωση – όπου σταθερότητα και οικονομία είναι κεντρικά θέματα-θεωρούμε ότι αυτές οι εξελίξεις θα επηρεάσουν σημαντικά την οικονομική ανάπτυξη κατά την περίοδο 2025-2030», αναφέρει σχετικά.

Με την κυπριακή πολιτικοοικονομική πολιτική να επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τα παραπάνω, ο Νίκος Μεσολογγίτης τονίζει την ανάγκη επιλογής από τους εκπροσώπους της Κύπρου της σωστής κατεύθυνσης, τουλάχιστον όσον αφορά την εξωτερική πολιτική.

«Σε ό,τι αφορά την εσωτερική πολιτική, πιστεύω ότι απαιτείται πολύ σκληρή δουλειά ώστε να αποφύγουμε ‘το πλοίο μας να προσκρούσει στα βράχια’», επισημαίνει, μεταξύ άλλων.

Όσον αφορά τους βασικούς άξονες, στους οποίους πρέπει να εστιάσει η Κύπρος, με στόχο την ενίσχυση των ξένων επενδύσεων, είναι, σύμφωνα με τον κ. Μεσολογγίτη, η θετική προώθηση της εμπορικής ταυτότητας της χώρας, διασφαλίζοντας την ακεραιότητα σε θέματα εμπιστοσύνης, η αποτελεσματική αντιμετώπιση της γραφειοκρατίας, όπως επίσης η επίλυση του στεγαστικού ζητήματος, τόσο για την προσέλκυση εργατικού και επαγγελματικού προσωπικού όσο και για τη διευκόλυνση των Κύπριων κατοίκων.

Δειτε Επισης

Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
Πώλησε και τα πολυκαταστήματα ERA η Ermes-Στην Gencom που αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις έναντι του τυπικού ποσού του €1,00
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της
Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»
22ο Cyprus Grocery Retail Conference: Οι νέες τάσεις και η τεχνητή νοημοσύνη-Τι δήλωσαν χορηγοί και ομιλητές (vid)
Toyota: Καμπανάκι για τα κέρδη, αυξάνονται οι πιέσεις λόγω δασμών Τραμπ
Kiabi: Σε διαδικασία προσλήψεων για το κατάστημα στο Mall of Cyprus-Πότε αναμένεται το grand opening
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τετράμηνο
Οι τρεις νέες αφίξεις στο Metropolis Mall και το πρώτο κατάστημα Vero Moda στην Κύπρο
Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»