Powered by

Το LNG αναδεικνύεται κορυφαίο εναλλακτικό καύσιμο από τους εφοπλιστές-Όλο και περισσότεροι το επιλέγουν

Το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) επιλέγουν όλο και περισσότεροι εφοπλιστές παγκοσμίως ως εναλλακτικό καύσιμο για τα πλοία τους.

Σύμφωνα με την ετήσια αναφορά του νορβηγικού νηογνώμονα DNV μέσα στο 2024 παραδόθηκαν 169 πλοία διπλού καυσίμου -LNG ενώ μπήκαν 264 παραγγελίες για ναυπήγηση πλοίων με καύσιμο LNG που είναι πάνω από διπλάσιες από τις 130 το 2023. Στο τέλος του 2024 υπήρχαν 641 πλοία με καύσιμο LNG σε λειτουργία, και το DNV δήλωσε ότι αναμένει να διπλασιαστεί αυτός ο αριθμός μέχρι το τέλος της δεκαετίας, με βάση το βιβλίο παραγγελιών AFI.

Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι κατά πολύ πιο πολλά στο βιβλίο παραγγελιών LNG, με 142 να είναι σε λειτουργία και άλλα 310 να έχουν παραγγελθεί- εκτός από τα πλοία μεταφοράς LNG.

Το 2024 ήταν μια καλή χρονιά για τα εναλλακτικά καύσιμα γενικά, με 515 πλοία να παραγγέλνονται ποσοστό αύξησης 38% σε σχέση με το 2023.

Εκτός από το LNG, υπήρξαν αξιοσημείωτες αυξήσεις στον αριθμό των παραγγελιών για πλοία που χρησιμοποιούν αμμωνία ως καύσιμο, με 27 παραγγελίες το 2024 , αύξηση 238% σε σχέση με το 2023. Τα πρώτα πλοία μεταφοράς αμμωνίας 10 τον αριθμό που δεν είναι τάνκερ παραγγέλθηκαν το 2024 , συμπεριλαμβανομένων πέντε φορτηγών πλοίων.

Το μεθανόλιο ώθησε τις παραγγελίες εναλλακτικών καυσίμων στην αρχή της χρονιάς κλείνοντας τη χρονιά με 166 παραγγελίες, αύξηση 4% σύμφωνα με τον DNV, αλλά ήταν σαφές ότι μέχρι το τέλος του 2024 το LNG ήταν η κορυφαία επιλογή για τους ιδιοκτήτες πλοίων.

Ένας σημαντικός λόγος για την επιτυχία του LNG είναι η διαθεσιμότητα του καυσίμου, κάτι που δεν ισχύει για τις άλλες επιλογές που εξετάζονται.

Για το ευαίσθητο ζήτημα της τροφοδοσίας πλοίων με εναλλακτικά καύσιμα μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος του DNV, Knut Ørbeck-Nilssen.

«Η τεχνολογική μετάβαση βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά η προσφορά εναλλακτικών καυσίμων εξακολουθεί να είναι χαμηλή. Ως βιομηχανία, πρέπει να συνεργαστούμε με τους προμηθευτές καυσίμων και άλλους ενδιαφερόμενους φορείς για να διασφαλίσουμε ότι η ναυτιλία θα έχει πρόσβαση στο μερίδιο των εναλλακτικών καυσίμων στο μέλλον. Είναι επίσης σημαντικό να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των ναυτικών καθώς προχωράμε σε αυτήν τη μετάβαση. Αυτό θα απαιτήσει επενδύσεις στην αναβάθμιση και εκπαίδευση».

Πηγή: newmoney

Δειτε Επισης

Προβλήματα στο Βέλγιο λόγω της παναπεργίας για το συνταξιοδοτικό-Ακυρώθηκαν πτήσεις
Το LNG αναδεικνύεται κορυφαίο εναλλακτικό καύσιμο από τους εφοπλιστές-Όλο και περισσότεροι το επιλέγουν
Επιθετικό μπαράζ κυρώσεων από τις ΗΠΑ κατά του σκιώδους στόλου της Ρωσίας
Κινεζικά δάνεια: Καταργούνται οι περιορισμοί για τις ξένες επενδύσεις
Περικόπτουν θέσεις εργασίας οι ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων-Προγράμματα αναδιάρθρωσης το 2025
Ζου Γουέισονγκ: Ο δημιουργός των Transformers είναι ο νέος δισεκατομμυριούχος της Κίνας
Δεύτερη ανάγνωση... Τι προβλέπουν οι νέες κυρώσεις των ΗΠΑ και της Βρετανίας στον τομέα της ενέργειας της Ρωσίας
Φυσικό αέριο: Οι αγορές είχαν προεξοφλήσει τη διακοπή των ροών μέσω Ουκρανίας
Προειδοποιεί για το μέγεθος της UBS o πρώην υπουργός Οικονομικών της Ελβετίας-«Είναι πολύ μεγάλη...»
Πέραν των προσδοκιών η αύξηση θέσεων εργασίας στις ΗΠΑ-Έκλεισε δυναμικά το 2024 η αγορά εργασίας