Powered by

Φ. Στασόπουλος: Η Ελληνική στηρίζει τον κλάδο φιλοξενίας χρηματοδοτώντας πρωτοβουλίες ενίσχυσης των υποδομών

Οι προοπτικές του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου, αλλά και η μετεξέλιξη σε έναν ολόχρονο τουριστικό προορισμό συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια του συνέδριου «Beyond Sea & Sun» που διοργανώθηκε με πρωτοβουλία της Hermes Airports και με τη στήριξη της Ελληνικής Τράπεζας.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου παρουσιάστηκαν προτάσεις για τη διαχείριση προβλημάτων, εναλλακτικά μοντέλα τουρισμού, νέες έρευνες για τις διεθνείς τάσεις και απόψεις για την εξέλιξη του κυπριακού προϊόντος, ενώ καταγράφηκαν παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν τόσο σε επίπεδο υποδομών, όσο και στο νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τον κλάδο.

Συμμετέχοντας σε σχετικό πάνελ για τη δημιουργία υποδομών με στόχο την ενίσχυση της εμπειρίας των τουριστών, ο κ. Φοίβος Στασόπουλος γενικός διευθυντής Wholesale Banking της Ελληνικής Τράπεζας υπογράμμισε τη σημαντικότητα της τουριστικής βιομηχανίας για την οικονομία της Κύπρου εδώ και δεκαετίες.

Όπως είπε, ο κλάδος κατάφερε να επιδείξει απίστευτη ανθεκτικότητα σε περιόδους έντονης αβεβαιότητας, οικονομικής ύφεσης και γεωπολιτικών κρίσεων.

«Στην Ελληνική Τράπεζα στηρίζουμε πολύ τον κλάδο της φιλοξενίας και πιστεύουμε σε αυτόν. Αποτελεί το μεγαλύτερο κομμάτι του δανειακού μας χαρτοφυλακίου στον Τομέα Επιχειρήσεων, όμως είναι σημαντικό να δούμε την επέκταση της τουριστικής περιόδου και τη διεύρυνση του προϊόντος μας ώστε να προσφέρουμε περισσότερες εμπειρίες, πέρα από τον ήλιο και τη θάλασσα.

Αυτό θα γίνει μόνο δημιουργώντας τις απαραίτητες υποδομές. Υποδομές περιλαμβάνουν αεροδρόμια, αεροπορικές συνδέσεις, μαρίνες, γήπεδα γκολφ, αθλητικές εγκαταστάσεις και γενικά όλα όσα μπορούν να προσελκύσουν επισκέπτες στην Κύπρο εκτός περιόδου αιχμής.

Ως Ελληνική Τράπεζα, υποστηρίζουμε όλες αυτές τις πρωτοβουλίες ενίσχυσης των υποδομών με τη παροχή χρηματοδότησης, με πιο πρόσφατο παράδειγμα την επέκταση των αεροδρομίων μας», ανέφερε, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για περισσότερη συνεργασία μεταξύ των δημόσιων αρχών και του ιδιωτικού επιπέδου.

Ο κ. Στασόπουλος εξήρε την πρωτοβουλία Visit Paphos και χαρακτήρισε αξιοθαύμαστο να βλέπεις ανταγωνιστές να ενώνουν τις δυνάμεις τους για να προωθήσουν το κοινό τους συμφέρον.

«Η προβολή της Πάφου ως προορισμό μέσω του digital μάρκετινγκ ήταν μια σπουδαία και πρωτοποριακή πρωτοβουλία, εξ ου και η Ελληνική Τράπεζα τη στήριξε από την πρώτη στιγμή», είπε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι σε πολλές χώρες, αντίστοιχες πρωτοβουλίες υπάγονται κάτω από μια εθνική ομπρέλα, και το ίδιο θα πρέπει να συμβεί και στην Κύπρο.

«Θεωρούμε ότι αυτή πρέπει να είναι η φυσική εξέλιξη αυτών των ιδιωτικών πρωτοβουλιών», τόνισε.

Δειτε Επισης

ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι
«AEGEAN Easter Crew»: Η πασχαλινή δράση προσφοράς και αλληλεγγύης της εθελοντικής ομάδας εργαζομένων της AEGEAN
Με φόρα από πέρσι... Συνεχίζει σε υψηλές πτήσεις ο τουρισμός-«Προμηνύεται ένα δυναμικό τουριστικό έτος»
Emirates: Γιορτάζει το Πάσχα με γαστρονομικές και ψυχαγωγικές προτάσεις
Γεμίζουν τα ξενοδοχεία λόγω του τριπλού Πάσχα-Συγκρατημένη αισιοδοξία για το πρώτο εξάμηνο
Έρχεται το Minthis Music Festival 2025-Μια συμφωνία κομψότητας και πολιτισμού
Οι ρυθμίσεις της Hermes για τους χώρους στάθμευσης στο αεροδρόμιο Λάρνακας για διευκόλυνση των επιβατών
Mια νέα γευστική εμπειρία από την PUNIN GROUP: THE CROISSANT by PUNIN
Εκστρατεία «ιατρικής ενημέρωσης» από Wizz Air ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα
Ειδικά πακέτα διακοπών για τις εορτές του Πάσχα από ξενοδοχεία της επαρχίας Αμμοχώστου