powered by

Λιμάνι-μαρίνα Λάρνακας: Διαμαρτύρονται για τα τέλη ελλιμενισμού οι ιδιοκτήτες σκαφών-Τι ζητούν από κράτος και δήμο

Εκδήλωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν το Σάββατο (7/9) μέλη του Σωματείου Ιδιοκτητών Ελλιμενισμένων Σκαφών στην Μαρίνα Λάρνακας, ζητώντας την άμεση επαναφορά των τελών ελλιμενισμού, αλλά και βελτιωτικά έργα στη Μαρίνα Λάρνακας.

Ιδιοκτήτες ελλιμενισμένων σκαφών πραγματοποίησαν πορεία από την Μαρίνα Λάρνακας μέχρι την είσοδο της λεωφόρου Αθηνών όπου απέκοψαν συμβολικά για λίγα λεπτά την κυκλοφορία, φωνάζοντας συνθήματα και κρατώντας πανό στα οποία έγραφαν, μεταξύ άλλων «το κράτος μας διώχνει από την Λάρνακα και από την Κύπρο», «Μαρίνα & Λιμάνι Λάρνακας Τερματικό Βασιλικού διαφθορά και ανικανότητα», «Εσείς χάσατε τις εγγυήσεις εμείς θα τα πληρώσουμε», «Κύπρος νησί χωρίς ναυτικό όραμα».

Ο Πρόεδρος του Σωματείου, Κρις Στέκας, δήλωσε πως «είμαστε σήμερα εδώ για να διαμαρτυρηθούμε ακόμα μια φορά για τους χειρισμούς του κράτους και ειδικά του Υπουργείου Μεταφορών για το θέμα της Μαρίνας Λάρνακας».

Είπε ότι, η Μαρίνα Λάρνακας διοικείται και ανήκει σήμερα στο Υπουργείο Μεταφορών, το οποίο «επέλεξε και ανέθεσε την μεγάλη επένδυση για την Μαρίνα και το Λιμάνι στην ΚΙΤΙΟΝ». «Είναι το Υπουργείο που παρακολουθούσε την πρόοδο του μεγάλου έργου και ενθάρρυνε την ΚΙΤΙΟΝ να βάζει αυξήσεις», ανέφερε, για να προσθέσει πως «είναι ο ίδιος ο Υπουργός που μας διαβεβαίωνε μέχρι την τελευταία στιγμή ότι τα έργα της Κίτιον προχωρούν βάσει προγράμματος».

Ο κ. Στέκας αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στις πρόσφατες εξελίξεις με τη διαχείριση της Μαρίνας και του Λιμανιού, που πέρασε στα χέρια της Αρχής Λιμένων και του Υπουργείου Μεταφορών μετά το τέλος της σύμβασης με την εταιρεία Κίτιον, λέγοντας πως το Υπουργείο «σήμερα υπόσχεται στο Δήμο, στους Λαρνακείς και σε εμάς έργα σε χρόνο ρεκόρ στην Μαρίνα».

Έκανε λόγο για πρακτικές που «συγκρούονται με τις αρχές ίσης μεταχείρισης και μη διάκρισης» και οι οποίες, σύμφωνα με τον κ. Στέκα επιβαρύνουν τους ιδιοκτήτες σκαφών στην Μαρίνα Λάρνακας «με διπλάσια τέλη σε σχέση με άλλους κρατικούς χώρους ελλιμενισμού».

Μίλησε για «αποτυχία» των κυβερνώντων να διαχειριστούν σωστά το έργο, λέγοντας ότι «ζητούν να πληρώσουμε εμείς οι ιδιοκτήτες σκαφών τα σπασμένα».

Ζήτησε από το κράτος και από τον Δήμο Λάρνακας να σταθεί κοντά στην κοινωνία, στις σχολές στους ομίλους, στον ναυτικό αθλητισμό, στους επαγγελματίες, στον απλό κόσμο και «όχι να μας επιβαρύνει με αδικαιολόγητες αυξήσεις και να μας εκδιώχνει».

Ακόμη αναφέρθηκε στο αίτημα «να γίνουν άμεσα κάποια απολύτως απαραίτητα βελτιωτικά έργα στη Μαρίνα Λάρνακας, πρωτίστως η εκβάθυνση της εισόδου της Μαρίνας και συντήρηση στις πίσω αποβάθρες».

«Θέλουμε να είμαστε μέρος των συζητήσεων για το τι μέλλει γενέσθαι στα θέματα Μαρίνων και βασικών υποδομών στη Λάρνακα και γενικότερα στην Κύπρο και να συμμετέχουμε στις σχετικές επιτροπές», κατέληξε.

Δειτε Επισης

Στις 745 οι σπουδαστικές αιτήσεις για δανειοδότηση από ΚΦΙΚΒ το 2024-Πόσες υποβλήθηκαν από την αρχή του 2025
Το επενδυτικό ταμείο 33East συμπληρώνει το πρώτο στάδιο χρηματοδότησης με άντληση €26 εκατ.
Ladies Circle 5 Πάφου και Tangent Club 5 Πάφου συνεχίζουν να στηρίζουν το Enavsma Foundation
Αυτή είναι και έτσι θα λειτουργεί η εθνική ηλεκτρονική ταυτότητα-«Όραμα η σύντομη και αποτελεσματική ψηφιοποίηση»
ΣΕΛΚ: Στρατηγικός συνεργάτης στη δράση «ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ 2025»
Παγκόσμια έρευνα της PwC: Σχεδόν 3 στους 5 CEOs είναι αισιόδοξοι για την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη
Ο αντίκτυπος της ATAD 3 στην Κύπρο και οι φορολογικές και επιχειρηματικές πρακτικές
Η διαχείριση στόλου στο επίκεντρο του 18ου Συνεδρίου Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Logistics
Μαθητικός Διαγωνισμός Τέχνης: Ξεκίνησε η περίοδος υποβολής αιτήσεων
Pascal: Περαιτέρω επέκταση με δύο νέα campuses στη Λεμεσό για το 2025