STEPHANIDES: Luxury multi-brand online αγορές

Αρχίζοντας από τον Σεπτέμβριο του 2024, ο γνωστός οίκος ειδών πολυτελείας Stephanides, με το νέο multi-brand site του, εισέρχεται στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου με ρολόγια, κοσμήματα και αξεσουάρ πολυτελείας από το χαρτοφυλάκιό του.

Στο e-shop της Stephanides παρουσι­άζονται όλα τα luxury brands του οίκου. Μπορείτε να εξερευνήσετε και να αγοράσετε κοσμήματα από τις συλλογές Chopard, Boucheron, Stephanides Fine jewelry, από τις συλλογές ρολογιών Chopard, Tudor, Tag Heuer, Baume & Mercier, Gucci και τα πολυτελή αξεσουάρ S.T Dupont. Τα luxury προϊόντα που μπορείτε να αγοράσετε online υποδεικνύονται με το πλήκτρο «Add to bag».

Μοναδική εμπειρία αγορών

Πελάτες από οποιαδήποτε περιοχή της Κύπρου έχουν την ευχέρεια να επιλέξουν πολυτελή brands του οίκου μέσω του νέου e-shop, απολαμβάνοντας μία μοναδική εμπειρία αγορών. Κύρια πλεονεκτήματα της πλατφόρμας είναι η άμεση πρόσβαση σε όλη την ποικιλία των προϊόντων αλλά και σε αποκλειστικά online είδη με δωρεάν παράδοση. Η πλατφόρμα είναι ιδιαίτερα εύχρηστη και ανταποκρίνεται στις τάσεις της εποχής, ενώ παράλληλα ο κάθε πελάτης μπορεί να βρει τον τρόπο παράδοσης που τον εξυπηρετεί. Μπορεί να επιλέξει να παραλάβει την αγορά του είτε από κάποια μπουτίκ Stephanides είτε με απευθείας δωρεάν παράδοση στον χώρο του. Μέσω του e-shop δίνεται παράλληλα η δυνατότητα επικοινωνίας με τις μπουτίκ, με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, όπως και για διευθέτηση ραντεβού σε μία εκ των μπουτίκ Stephanides για μία εξατομικευμένη, προσωπική συνάντηση για το προϊόν που ενδιαφέρει τον πελάτη.

Το μέγεθος της εν λόγω επένδυσης σηματοδοτεί τη μεγάλη ψηφιακή αναβάθμιση που τροχοδρομείται και είναι μέρος της στρατηγικής του οίκου για επέκταση των πωλήσεων των brands και online. Στα πλάνα για το μέλλον της πλατφόρμας βρίσκεται η χρήση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης και επαυξημένης πραγματικότητας με στόχο τη μεγαλύτερη υποστήριξη στους πελάτες, την παροχή στοχευμένων εισηγήσεων και τη δυνατότητα αλληλεπιδράσεων με τα προϊόντα για μία πιο εξατομικευμένη και συναρπαστική εμπειρία.

Στην εποχή του e-commerce

Το m-commerce (mobile commerce)είναι μια τάση που παρατηρείται στο e-commerce εδώ και αρκετά χρόνια. Οι διαδικτυακές επιχειρήσεις βελτιστοποιούν τους ιστότοπους και τις λειτουργίες τους για συμβατότητα με τα κινητά. Το να δίνεται η ευχέρεια στους πελάτες να ψωνίζουν μέσω κινητών συσκευών είναι πλέον κανόνας. Μπορούν να κάνουν αγορές από οπουδήποτε στον κόσμο με ένα κλικ, να ερευνούν και να συγκρίνουν προϊόντα. Η εξατομίκευση θα παίξει κρίσιμο ρόλο στη σχέση με τους καταναλωτές, καθώς μεγάλο ποσοστό των πελατών είναι πιο πιθανό να γίνουν αγοραστές που επιστρέφουν, εάν μια εταιρεία παρέχει ανάλογη εμπειρία αγορών.

Η εξατομίκευση αναφέρεται σε αποτελέσματα αναζήτησης για κάθε μεμονωμένο χρήστη/πελάτη σύμφωνα με την προηγούμενη συμπεριφορά του σε έναν ιστότοπο, αναλύοντας τα δεδομένα του προφίλ του. Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται κάθε χρόνο, η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης θα αυξάνεται γρήγορα σε όλους τους κλάδους, όπως και αυτή της επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Η τεχνολογία AR επιτρέπει στους πελάτες να δοκιμάσουν πράγματα ή να κάνουν προεπισκόπηση εμπειριών προτού προβούν σε αγορά. Το AR προσφέρει μια διαισθητική και συναρπαστική οπτική εμπειρία αγορών που επιτρέπει στους πελάτες να αλληλεπιδρούν με τα προϊόντα. Επίσης, τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν χρησιμοποιούνται πλέον αποκλειστικά για διαδικτυακό μάρκετινγκ και οι πελάτες μπορούν να κάνουν αγορές μέσα από πολλές πλατφόρμες χωρίς να χρειάζεται ποτέ να προσγειωθούν στον αρχικό ιστότοπο του προϊόντος.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διευθύνσεις: Στασάνδρου και Αφροδίτης 2, 1060, Λευκωσία, Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ 227, 3105, Λεμεσός, Four Seasons Hotel, Λεωφόρος Αμαθούντος 67-69, Λεμεσός

Τηλέφωνα: 22757929, 25587949, 25315240

Ιστοσελίδα: www.stephanides.com

Δειτε Επισης

Jinius Marketplace: Η νέα lifestyle πλατφόρμα
STEPHANIDES: Luxury multi-brand online αγορές