Λ. Καρακατσάνης: Η DUST+CREAM που ήρθε εν μέσω πανδημίας στην Κύπρο και αλλάζει τους κανόνες της ομορφιάς

Σημαντικό μερίδιο της εγχώριας αγοράς ομορφιάς, δημιουργώντας μάλιστα σχέση εμπιστοσύνης με τους νέους της πελάτες, κατέκτησε με μεθοδική δουλειά και στόχευση στη γνωριμία του κυπριακού κοινού με το brand και στο awareness αυτού, η DUST+CREAM, η οποία μέσα σε λίγα χρόνια παρουσίας της στην Κύπρο έχει ανοίξει καταστήματα σε πέντε κομβικά σημεία της Κύπρου.

Τα επιτεύγματα της εταιρείας, τόσο στην Κύπρο όσο και γενικά στον κλάδο της ομορφιάς, αναδεικνύει μέσω συνέντευξής του στο InBusinessNews ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Cream Team (DUST+CREAM), Λέανδρος Καρακατσάνης.

Μεταξύ άλλων, εξηγεί τους λόγους που ώθησαν την εταιρεία να εισέλθει στον χώρο της ομορφιάς, τη φιλοσοφία πίσω από το brand, καθώς και πως η Creamteam ΑΒΕΕ καταφέρνει να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας σε προσιτές τιμές.

Επιπρόσθετα, ο κ. Καρακατσάνης αναφέρεται και στα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας.

Τι σας ώθησε να εισέλθετε στον κλάδο της ομορφιάς;

Στην Ελλάδα της κρίσης, θεωρήσαμε χρέος μας να προσφέρουμε στο ελληνικό κοινό, καλλυντικά προϊόντα άριστης ποιότητας σε εξαιρετικά προσιτές τιμές.

Αρχικά, επενδύσαμε στη δημιουργία μιας ιδιόκτητης μονάδας παραγωγής που τροφοδοτεί απευθείας το δίκτυο καταστημάτων της, χωρίς ενδιάμεσους, εξασφαλίζοντας χαμηλά κόστη, πράγμα που δημιουργεί τεράστιο όφελος για τους πελάτες, μιας και η DUST+CREAM επιλέγει να μετακυλήσει το «όφελος» σε αυτούς, δημιουργώντας προϊόντα σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές.

Εξηγήστε μας τη φιλοσοφία πίσω από το brand DUST+CREAM;

Στη DUST+CREAM, πιστεύουμε ότι η δύναμη της εταιρείας μας πηγάζει από την αφοσίωση και τη δημιουργικότητα της ομάδας μας.

To ανθρώπινο δυναμικό μας, μοιράζεται το ίδιο πάθος και όραμα με εμάς, στο να δημιουργούμε προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σημερινού σύγχρονου καταναλωτή.

Η γυναίκα και ο άνδρας του σήμερα δεν επιθυμούν μόνο να αισθάνονται ωραία, αλλά να πειραματίζονται, να εκφράζουν την μοναδικότητα τους, να δημιουργούν την δική τους ξεχωριστή προσωπικότητα και πάνω από όλα να είναι ο εαυτός τους.

Η DUST+CREAM τους υποστηρίζει σε αυτό το ταξίδι, προσφέροντας μία πλούσια και οικονομικά προσιτή γκάμα προϊόντων, που τους επιτρέπει να αναδεικνύουν κάθε πτυχή του εαυτού τους, κάνοντάς τους να νιώθουν ιδιαίτεροι και γεμάτοι αυτοπεποίθηση.

Το κύριο μέλημα των καταστημάτων της DUST+CREAM, που διαθέτουν μια γκάμα με περισσότερους από 3.000 κωδικούς σε προϊόντα μακιγιάζ, αρώματα, καλλυντικά και είδη προσωπικής περιποίησης για γυναίκες και άνδρες, είναι να προσφέρουν ποιοτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές που προσαρμόζονται απόλυτα στις ανάγκες και τις επιθυμίες ακόμη και του πιο απαιτητικού πελάτη.

Πώς καταφέρνετε να συνδυάζετε προϊόντα υψηλής ποιότητας, αλλά και προσιτές τιμές;

H εταιρεία Creamteam ΑΒΕΕ που είναι κύριος του σήματος "DUST+CREAM" διαθέτει μονάδα παραγωγής καλλυντικών με έδρα τη Θεσσαλονίκη και τροφοδοτεί απευθείας την αλυσίδα καταστημάτων της, χωρίς ενδιαμέσους.

Η in house ανάπτυξη και παραγωγή των branded προϊόντων και η απευθείας διάθεση τους στο δίκτυο, εξασφαλίζει χαμηλότερα κόστη, δημιουργώντας ένα συγκριτικό πλεονέκτημα για την DUST+CREAM.

Η εταιρεία επιλέγει να μετατρέψει αυτό το πλεονέκτημα σε όφελος για τον τελικό πελάτη, μιας και επιλέγει να μετακυλήσει το όφελος σε αυτόν, προσφέροντας εξαιρετικά προϊόντα σε πολύ προσιτές τιμές.

Η συνεχής μελέτη και σχεδιασμός των προιόντων, τηρώντας αυστηρά τις προδιαγραφές ασφαλείας για τον καταναλωτή και το περιβάλλον, αποτελούν αναγκαία συνθήκη για την διατήρηση της υψηλής ποιότητας των προιόντων μας.

καρακατσανης

Η είσοδος στην κυπριακή αγορά

Ποια είναι η άποψή σας για την αγορά της Κύπρου από τον καιρό που εισήλθατε σε αυτή;

Η DUST+CREAM εισήλθε στην αγορά της Κύπρου εν μέσω πανδημίας. Μέσα σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, κατάφερε να εδραιωθεί και να ανοίξει καταστήματα σε 5 κομβικά σημεία της χώρας. Είναι πρόκληση να εισέρχεται κανείς σε μία νέα αγορά με ιδιαίτερες καταναλωτικές συνήθειες και να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις ενός νέου κοινού.

Με μεθοδική δουλειά και στόχευση στη γνωριμία του κυπριακού κοινού με το brand και στο awareness αυτού, η DUST+CREAM κατέκτησε σημαντικό μερίδιο της εγχώριας αγοράς ομορφιάς, δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τους νέους της πελάτες.

Τα τελευταία χρόνια η Κύπρος, επηρεάστηκε από τις συνεχιζόμενες και διαδοχικές οικονομικές κρίσεις που συνέβαλαν στην αλλαγή της καταναλωτικής κουλτούρας, ειδικά στον τομέα του λιανικού εμπορίου.

Σε αυτή τη συγκυρία, η DUST+CREAM καταφέρνει να ξεχωρίζει, προσφέροντας μια μεγάλη σειρά προϊόντων υψηλών προδιαγραφών σε προσιτές τιμές.

Οι Κύπριοι, που αναζητούν συνδυασμό ποιότητας και τιμής, βρίσκουν στη DUST+CREAM οικονομικά προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες τους. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργούμε ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες μας, καθώς αναγνωρίζουν την φιλοσοφία μας για τη διάθεση του καλύτερου δυνατού προϊόντος, στην καλύτερη δυνατή τιμή.

Θεωρείτε πως το γεγονός ότι τα προϊόντα της DUST+CREAM παράγονται στην Ελλάδα επηρεάζει τις προτιμήσεις των καταναλωτών;

Η στενή σχέση μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου δεν περιορίζεται μόνο στη γεωγραφική εγγύτητα και την κοινή γλώσσα. Υπάρχει ένας βαθύτερος δεσμός που πηγάζει μέσα από μία κοινή κουλτούρα και παρόμοια ερεθίσματα που καταλήγουν συχνά σε κοινά θέλω ανάμεσα στους ανθρώπους των δύο χωρών.

Οι Κύπριοι καταναλωτές έχουν δημιουργήσει ένα δέσιμο εμπιστοσύνης σε σχέση με τα ελληνικά προϊόντα και αυτό τους κάνει να τα επιλέγουν συνειδητά, γνωρίζοντας ότι ανταποκρίνονται στις υψηλές προσδοκίες τους.

Πριν το άνοιγμα των καταστημάτων στην Κύπρο, μετρούσαμε πληθώρα επισκέψεων Κύπριων πελατών στα καταστήματα μας στην Ελλάδα, όλα τα χρόνια της ύπαρξης μας, πράγμα που μας υποδείκνυε τις στενές σχέσεις των 2 χωρών και στο χώρο του ομορφιάς.

Για αυτό και αποφασίσαμε να απευθυνθούμε στην κυπριακή αγορά πιο άμεσα! Όσο περνούν τα χρόνια, γίνεται όλο και πιο γνωστό στο Κυπριακό κοινό ότι η DUST+CREAM παράγει και εμπορεύεται προϊόντα που σχεδιάζονται στην Ελλάδα, γεγονός που δημιουργεί ακόμη πιο ισχυρές σχέσεις σύνδεσης του πελάτη με το brand.

Ποιες κατηγορίες προϊόντων σας έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση στην κυπριακή αγορά;

Το portfolio της DUST+CREAM αριθμεί περισσότερους από 3.000 κωδικούς, που αγγίζουν όλες τις προϊοντικές κατηγορίες του beauty industry. Η DUST+CREAM είναι ένα mono-brand στο οποίο μπορεί κανείς να βρει την γκάμα των προϊόντων που διαθέτει ένα Multi-brand.

Περιλαμβάνει προϊόντα μακιγιάζ, κρέμες προσώπου και σώματος, αντηλιακά προϊόντα, αρώματα και είδη προσωπικής φροντίδας.

Τα σημαντικότερα μερίδια πωλήσεων στην Κύπρο καταλαμβάνει η κατηγορία του make up με ένα εξαιρετικά extended κωδικολόγιο και με πληθώρα επιλογών. Το μακιγιάζ είναι το δυνατό μας σημείο!

Η κατηγορία της αντηλιακής προστασίας «αγγίζει» σημαντικά την κυπριακή αγορά, μιας και η ανάγκη προστασίας από τις βλαβερές επιπτώσεις της ηλιακής ακτινοβολίας έχει εμπεδωθεί στους πελάτες της Κύπρου.

Η ενίσχυση της κατηγορίας αρωμάτων με τα unique και premium D+C PERFUMES τους τελευταίους μήνες, έχει φέρει έναν νέο αέρα στο brand, έχει ενθουσιάσει και είναι πολλά υποσχόμενη.

ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ2

Τα μελλοντικά σχέδια

Τι να περιμένουμε από την DUST+CREAM στο άμεσο μέλλον;

Η DUST+CREAM είναι μια εταιρεία που συνεχώς εξελίσσεται. Ακολουθεί και δημιουργεί τάσεις στην αγορά του beauty industry.

Εδώ και λίγο καιρό ξεκίνησε στην Ελλάδα το refresh των καταστημάτων της, παρουσιάζοντας τη νέα της εικόνα που είναι πιο φρέσκια, σύγχρονη και digital oriented, που στόχο έχει να απογειώσει το customer experience.

Τέλος, γίνονται προσεκτικά και μεθοδευμένα βήματα για την επέκταση της εταιρείας στο εξωτερικό καθώς υπάρχει μεγάλη ζήτηση των προϊόντων DUST+CREAM από πολλές χώρες.

Σε πoιο βαθμό το e-shop της DUST+CREAM ενισχύει τις πωλήσεις και την προσβασιμότητα των προϊόντων σας στην Κύπρο;

Σε μια αγορά όπου ο ανταγωνισμός αυξάνεται συνεχώς, η πρόκληση δεν έγκειται μόνο στο να προσφέρεις ποιοτικά προϊόντα, αλλά και στο να κατανοείς σε βάθος τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Οι πελάτες σήμερα αναζητούν ευελιξία, άμεση εξυπηρέτηση, ευχάριστες και γρήγορες αγορές, είτε αυτές πραγματοποιούνται διαδικτυακά είτε σε φυσικά καταστήματα.

Στην DUST+CREAM, δεν δίνουμε προτεραιότητα μόνο στη δια ζώσης παρουσία των πελατών μας στα καταστήματα μας, αλλά και στην ψηφιακή μας προβολή. Επενδύουμε σε τεχνολογία και νέα κανάλια επικοινωνίας, με στόχο να βελτιώσουμε διαρκώς την εμπειρία αγορών και να παρέχουμε πραγματική αξία σε κάθε μας αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές.

Ταυτόχρονα επιλέγουμε να απογειώνουμε το customer experience και εντός των φυσικών μας καταστημάτων (στην αλληλεπίδραση του καταναλωτή με το προϊόν, παρατήρηση υφής, αρώματος, χρώματος).

Έχει ήδη ξεκινήσει το refresh των καταστημάτων μας στην Ελλάδα και δρομολογείται και η ανανέωση των καταστημάτων μας στην Κύπρο.

Δειτε Επισης

Δωρεάν σεμινάρια για βιογραφικό και επικοινωνιακές δεξιότητες από την Coca-Cola HBC Κύπρου
Αναθεωρούν προς τα κάτω την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων οι αυτοκινητοβιομηχανίες
Μιχάλης Παναγίδης: Νέα τάση στον κλάδο των υπεραγορών οι εξαγορές και συγχωνεύσεις
Ξεκαθαρίζει για καθορισμό πλαφόν στην τιμή του νερού το Υπουργείο Εμπορίου-Καμιά πρόθεση για εξαιρέσεις
Lyle & Scott: Στο Nicosia Mall το brand-χορηγός ΑΠΟΕΛ, Ομόνοιας και ΑΕΚ Αθηνών
Director και γενικός διευθυντής των Mall of Cyprus και Mall of Engomi ο Κύπρος Χατζηστυλλής
Καλούν στη Βουλή τον Παπαναστασίου για το πλαφόν στην τιμή εμφιαλωμένου νερού-Εξαιρούνται τα αεροδρόμια
Unicars: Στρατηγική συνεργασία με το δίκτυο pcharge της Πετρολίνα-Γιόρτασε την παγκόσμια ημέρα ηλεκτροκίνησης
Beauty Line: Γιορτάζουν την παγκόσμια ημέρα ομορφιάς με έναν μήνα αφιερωμένο στην εσωτερική και εξωτερική λάμψη
Η εφαρμογή της νομοθεσίας για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές στα γεωργικά προϊόντα και τρόφιμα